Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek big bang.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

guerilla kweek big bang.

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Ik heb 5 big bang plantjes, vrijdag zijn de plantjes 2 weken oud. Ik heb de plantjes vrijdag 2 weken binnen staan zodat ze goed voorgroeien. Mijn bedoeling is om ze buiten tussen een paar brandnetels in de volle grond te zetten. Zijn de plantjes her al groot genoeg voor ?
    Zo nee ? Hoelang zouden ze nog moeten voorgroeien ?

Hoop zo snel mogelijk op een reactie van iemand.

Met vriendelijke groet jeroen !
    Attached Files

Re: guerilla kweek big bang.

ik zou ze nog een week of 2 voor groeien hoor en wat dieper in de pot steken want ze stretchen nogal
    en je zegt om ze tussen brandnetels te zetten dat gaan de mensen zien hoor want het worden grote planten
    maar dat is en blijft jouw keuze natuurlijk.

alvast veel succes nog

grtz
    grtzz..

Comment

ik zou wachten tot terug de zon (beter)schijnt om ze buiten te zetten
      en voorgroeien kan buiten ook,ik heb dat de laatste week bewust buiten gedaan omdat het in de zon beter lijkt te gaan dan onder mijn lamp(niet de juiste kleurcode)

Comment

Dus het beste kan ik ze dieper in graven. Hoediep moet dat precies? En moet dat ook in grotere potjes ?

Mvg jeroentjeeee

Alvast bedankt

Comment

He jeroentjeeee,

In de volle grond tussen de brandnetels, daar gaan ze geheid bovenuit groeien.
          Je kan eventueel wat kleinere potten gebruiken, dan worden ze niet zo groot
          qua lengte. En, als iemand het in de gaten heeft, kan je ze gaan verplaatsen.

Weet niet hoe lang ze kunnen worden, weet wel dat het een goede medicinale
          plant is.

Als je ze gaat overpotten, doe ze dan in de aarde totaan de lobblaadjes.
          Dat zijn de eerste 2 blaadjes, die kleine ronde

Grtz, de hippie
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

naar buiten ermee!
            daar worden de plantjes veel sterker en ze krijgen veel meer licht, ookal is het bewolkt!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Yep, ze krijgen duidelijk niet genoeg licht nu, daarom strekken ze.
              Naar buiten ermee, en beter als het wat bewolkt weer is, als je ze midden in de zon zet vallen ze flauw.

Dat hele stuk onder de eerste ronde blaadjes is strek, overbodig.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
              X