Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek, Buiten op platdak.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Kweek, Buiten op platdak.

    Korting op 420shop
    Beste Kwekers!

    hierbij plaats ik mijn beloofde ( niet dat iemand al op mijn introductie heeft gereageerd ) kweekverslag en ga jullie op de hoogte houden van mijn planten.

    ik heb
    - 2x jack herrer
    - 1x black jack autoflower
    - 3x white widow

    ik heb de jack herrer zaadjes en black jack 3 weken terug op ontkiemen gezet en zitten nu inmiddels 10 dagen in een pot (20 liter) de white widow zaadjes zijn pas net ontkiemd en gaan vandaag ook de pot in.

    verder heb ik nog voeding van Hesi, ik heb begrepen dat dat pas na 3/4 weken nodig is aangezien de grond ook al voeding meebrengt en niet overvoed moeten raken. dus over 2 weken breng ik een beetje voeding op mijn jack herrer plantje en kijk hoe hij er op reageert.

    ik kan alle hulp goed gebruiken dus tip me !

    Martean

    ( vanavond foto's )

    #2
    Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

    nou welkom op dit forum en suc7 met je kweek , en overdag is de respons wel wat trager hoor , werk en zo , uitslapen , snapi !! ja en die foto,s daar wachten we op !!!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    nou welkom op dit forum en suc7 met je kweek , en overdag is de respons wel wat trager hoor , werk en zo , uitslapen , snapi !! ja en die foto,s daar wachten we op !!!

    Comment


      #3
      Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

      dankje! ja ben zelf ook aan het werk hahah, maar dan kantoor werk en mag af en toe internet ook aanzetten. de site staat nu inmiddels tussen mijn 'favorieten', foto's van de jackherrer plantjes staan er rond 5 uur op.

      Martean
      Last edited by Marteaan; 13 June 2013, 12:53.

      Comment


        #4
        Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

        tussen je favorieten op je werk...dat is nu ook niet echt handig en hopelijk zitten ze zo nooit eens op je pc binnenkort komt je baas tips vragen voor zijn dames
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

          Komt net 5 uur kijken en nu al ongeduldig. eyes-crazy2_ani.gif
          Dat gaat nog wat worden.

          Zal ik je vast verklappen dat de tijd van zaad tot oogst die de verkopers je willen doen geloven niet klopt ?
          Reken er alvast een maandje bij, dat scheelt een kan-ik-al-oogsten-topic.
          Zijn de Jack Herer en White widow ook autoflowers ?

          Benieuwd naar de plaatjes, succes.

          nb. Weet je baas dat je met wiet bezig bent, anders kun je inderdaad op je werk misschien beter helemaal dit soort sites niet bezoeken.
          Alles op je computer is terug te vinden eh..bestanden, mail en surfgeschiedenis.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

            ja als je op het forum zit , word het zo gewoon ,je praat er makkelijker over , geef je baas geen handvat , ik snap dat je toch in een feest stemming bent , word nog veel spannender , als er dikke toppen inzitten !!!!! en als je van je toppen rookt , zo voldaan en de pijn trekt weg en je kan ontspannen ,heel erg fijn , beperk je zoveel mogelijk tot je nieuwe vrienden !!!! we delen je passie en begrijpen je beter dan wie ook , nogmaals welkom bij de CLUB !!! poepoe dat wasa mondvol.

            Comment


              #7
              Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

              ik zou idd ook oppassen op je werk, tenzij je een laptop hebt die je mee naar huis neemt ghehehe
              (ik moet veel zeggen .... schhhhhst no one knows...)

              kben benieuwd naar je fotos, alvast succes!

              yoo

              Comment


                #8
                Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                Bedankt voor de reacties jongens! Ik zal wat met de tips doen en browser geschiedenis verwijderen. En anders heb ik mijn mond nog op de juiste plek hahaha.

                Ik heb helaas nu gesprek op de club(voetbal) maar zodra ik mijn laptop ter beschikking heb post ik de foto's.

                De jackie en whitie zijn geen autoflowers, kan dit een probleem worden?
                Ik heb ook nog 3 zaadjes northern light dus in een noodgeval schiet ik ze de grond in.

                Nogmaals bedankt jongons! Over uurtje of 2 foto's online!

                Martean

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Genieten geblazen hier!

                Als er nog iemand gaat roken vanavond, geniet er dan van!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                  nee hoor die niet autoflowers die gaan gewoon eind augustus-september pas in bloei schieten dus worden kerstboompies daarom autoflowers handig buiten daar ze niet afhankelijk zijn van lichtcyclus
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                    20130613_152032.jpg20130613_152034.jpg20130613_152038.jpg20130613_152048.jpg



                    mijn excuses voor de late post, mijn internet werkte gister helemaal tegen...


                    foto 1 en 2 zijn de jack herrer plantjes inmiddels staan ze 10 dagen in de grond.
                    foto 3 en 4 is de autoflower van black jack en staat 8 dagen in de grond.

                    bedankt voor de reactie ! dan weet ik waar ik aan toe ben, ik heb vandaag de white widow ook in de pot gedaan en hopen dat ze snel boven komen!

                    ik zie het nog even aan om de autoflower plantjes van northern lights ook te laten ontkiemen, maar dat horen jullie van me.
                    hoe zit het met de autoflower plantjes, ook een maand bij rekenen van geschatte oogsttijd?

                    Martean

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                      gewoon altijd wat langer rekenen is het beste wat je kan doen en juist je foto's draaien
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                        woohoooo

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                          nog tips guys? is het goed als ik de potten tot aan de rand toe vul? ik heb daar namelijk dingen over gelezen op andere fora..

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste Kweek, Buiten op platdak.

                            Als je plantjes gaan strekken zou je de grond kunnen aanvullen maar op de foto's die hierboven staan lijkt dat niet nodig. Plus het ziet er uit alsof de plantjes nog niet eens tot de rand van de potten komen dus dan is tot de rand vullen met aarde wel een vreemde zet :p.

                            Comment

                            Bezig...
                            X