Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer: 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer: 2013

de jouwe zien der ook goed uit! ik hoop enkel maar dat het niet te nat weer is tot eind oktober, dat alles niet rot geworden is

Comment

Nog wat fototjes, alles is is goed in bloei, +- halfweg schat ik zo. Ook veel blauwe kleur in de bladeren rond de toppen.
      Ik hoop binnen een 4-tal weken te kunnen oogsten.

Comment

Nog wat fototjes: de bladeren beginnen nu te verkleuren en geel te worden, ik heb ook al wat grote bladeren verwijderd om meer licht/lucht tussen de takken te laten.

Al een mooie top

De ene kant van de plant lijkt nu toch een probleem te hebben, iets datbegon als droge bruine stippen/vlekken op de bladeren. Ik denk hierbij aan regendruppels op de bladeren en daarna fel de zon erop? Of is er meer aan de hand?

Comment

Het toprot is begonnen! kon ook moeilijk anders met die aanhoudende regen. Ik denk dat ik morgen of zondag al een deel ga oogsten waar de trichomen al melk zijn, best wel jammer, maar vanaf maandag opnieuw een volle week regen en dan is de volledige plant eraan denk ik. De rotte top die ik eraf gehaald heb kon ik uitwringen zoals een spons.

Comment

Gisteren het eerste deel geoogst (+- 1/4 van de plant) , beetje spijt nu dat ik er niet meer vanaf gehaald heb, zeker omdat het weer zelfs nog slechter wordt.

Comment

ziet er lekker uit!!
              oogst snel de rest, is goed te roken zo hoor
              en anders gaat er denk ik veel naar de klote
              groetjes en succes
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik ben net klaar met de rest te knippen, vandaag haast niets van rot tegengekomen. Gisteren continu.
                Er hangt nu nog wel wat aan de plant, maar dat is een gok om toch maar wat amber te hebben ipv alleen maar melk zoals nu.

Comment

Comment

lekker!!
                    wanneer laat je het zien?
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Deel van de oogst van vorige week:

Deel dat ik gisteren geoogst heb, deze keer bewust de kleine bladeren eraan gelaten. Benieuwd of dit iets aan de smaak doet zoals werd aangeraden door RQS.

Comment

Bezig...
                      X