Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tjah wat kan ik veel zeggen, de kat had de revegger in de volle grond wat gesloopt,al bij al trok deze dame er zich niks van aan,
had de wonden ontsmet met 70% alchol en met een zacht kwastje dichtgesmeerd met vloeibare kaarsvet.
nou op en toppie, want ze heeft er geen sec last van gehad, en de topjes erin zie ik elke dag toenemen,dus stressen dat zit er niet in.
de bloeiende casey word erg mooi,ze is spierwit en blaadjes worden paars door de kouw, al bij al een prachtig gezicht dat me doet herrineren dat we elke dag een dag dichter bij de winter komen,
al zit ik daar nog niet echt op te wachten..
zeer mooie (nekpijn) plaatjes van de dames, ze zitten echt overvol..en dat nu al, dat beloofd wat...en hou op met je winter
was nog niet eens gewent aan de zomer..pfff
Bedankt voor de leuke comments.
Vind het zelf ook echt super gaan.
Had minder verwacht om eerlijk te zijn....
Maar ben natuurlijk superblij al met dit resultaat buiten op de 1e dag van week 3 bloei.
Nu gaat het zwel process eraan komen nog ong 2weken goed maakt 5 goede bloeiweken.
Dan komen er nog 3 dus heb er alle vertrouwen in
hallo allen samen,
de dames die puur natuur gaan,zijn ook flink aan de bloei begonnen,
mijn troetelbeertje, die gaat natuurlijk het hardste.
ze blijft maar doorgaan, elke dag word het witter en witter en worden de buds vetter.
de hoeveelheid thc is ongelooflijk en dat buiten ook nog in een beginnende 3e bloeiweek.
verder wil ik HARSHARIN ook heel hartelijk bedanken voor het pakketje wat vandaag binnenkwam, echt toppie man (y)
Comment