Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laats,stormde het hier, vraag me niet hoe het kon gebeuren,
maar de planten hingen helemaal na voren, 2 zijn inmiddels hersteld zonder schade, tenminste....
er is niks gebroken etc,
de plant in het midden is dus met haar 65liter kuip finaal voorover geklapt,en heeft dus enkele uren plat op de grond gelegen in de stromende regen,
deze plant heeft dus wel schade, en zit inmiddels onder de meeldauw,vanwege de wonden wat ze heeft opgelopen allemaal,
nu ben ik bang dat nummer 1 en 3 ook aan de beurd zijn....
al heb ik nog steeds hoop & geloof.
ook moeten ze nog behoorlijk wat tijd hebben om te bloeien, ik weet zeker dat dit nooit gaat goedkomen...en afkomen,aan het vereiste aantal bloeiweken,
ik beschouw de oogst dan ook zogoed als verloren,maar toch geef ik de hoop niet op,ook ik kan me hier nu vergissen of een fout maken.
ondanks dat is het alsnog een 10WEKEN BLOEIER
ik verwacht er minder van,zo kan ik mezelf ook niet teleurstellen.
het meeldauw van de toegetakelde dame ben ik in bedwang aant houden met MICROSULFO van bayer alsnog,
mijn geheime wapen heeft zich wel bewezen!!!
boven deze 3 dames hangen flink wat takken van grote bomen, die onder het meeldauw zitten,
aangezien ik niet vies ben van een flinke uitdaging,
zag ik hier ook de ideale test om me geheime wapen, op maximaal nivo onder druk te zetten,
en dat doet ze tot op de dag van vandaag nog steeds!
de 2 andere dames hebben nu nog geen spoortje dauw op zich, (buiten de flink beschadigde plant)
dus ergens door het negatieve heb ik ook een positieve ervaring te melden,
het middel dat ik gebruik,maakt het echt onmogelijk voor meeldauw, om je plant te overmeesteren,mits je geen schade maakt aan de plant, of de natuur, want open wonden is het probleem...
morgen zullen hier fotos van gaan komen, inclusief de dames met de takken boven zich vol het meeldauw.
bij deze 3 dames kleurt de plant (nog) niet paars,maar juist de buds worden paars.
de flink bloeiende Casey die wel paars werd voor 80%, is eind volgende week tegen 8e week bloei aant gaan
erna volgen er nog 2 weken aan vast..
(ZOALS JULLIE ZELF KUNNEN ZIEN ZIJN DE ZADEN ALLEEN IN NORTH CAROLINA VERKRIJGBAAR,dat verklaarde ook dat het me 2jaar duurde!
The devils Harvest Seeds zijn niet de echte casey jones!!! deze zijn minder sterk & en de wiet word bruin ,terwijl de echte strain juist licht van kleur is & sterker!)
en ook hier is geen meeldauw te vinden.
ook rot is nergens te bekennen,
en laat dat ook maar mooi zo blijven
het grootste probleem hier is de tempratuur en de zon, zoals nu bij alle buitenkwekers het probleem is.
ondanks alles en de pech van het incident, heb ik toch genoten van me kweek.
meschien ben ik zelfs wel wat te hard van stapel gelopen, echter ben ik een tijdje ertussen uit geweest,
en dan kom ik terug met een 10weken bloeier,wat nou niet exact de makkelijkste plant is om te kweken.
maar dat is juist wat ik wil een uitdaging, ik heb een hoop opgestoken weer en geleerd dit jaar,
en ondanks wel eens het menings verschil met ANGEL heb ik ook wat van hem geleerd
dit was ook een dure kweek voor mij, ik moest alles opniew aanschaffen van meters, tot grond, tot de voedingslijn, tot de potten en kuipen.
en de rest wat erbij kwam.
komen er voor 2014 weer ook grote planten tevoorschijn jahoor die komen er!
wel komen er autoflowers bij, mocht er iets gebeuren etc, of schade, ontdekking,etc etc.
dan heb ik altijd nog een eigen gekweekt wietje achter de hand
ook zal ik de grote planten optijd verduisteren gaan, ik heb weer van dit jaar geleerd, alles is te doen, mits je het met verstand doet
Ook wil ik HARSHARIN bedanken voor de mooie soortjes wat die me toezond
voor volgend jaar beloof ik hier een bom van een buitenkweek te posten, de alle howtos en niet howtos heb ik genoteerd
Kandy Kush -Black Erdpurt & Og Kush.
gaan jullie in 2014 zeker zien hier
de autoflowers ga ik nog eens goed info over winnen, en resultaten bekijken, van soorten.
en zijn flink de trossen aan het maken, ondanks dat ze 24/7 buiten staan, blijven ze vrolijk doorgaan.
de paarse dame is eind volgende week, verklaar.
ze is enorm het zwellen, en de takken beginnen moeite te krijgen om het te dragen,ook worden ze steeds witter,
er staan inmiddels 6bamboe stokken ter versteviging van de dame,
als alles goed is heb ik binnekort Grand daddy Purple, ook heb ik een stek van deze mooie casey genomen, deze ga ik de winter doorbrengen onder een led en tent,
want dit is zeker het fenotype waar we bij deze soort na zoeken.
Comment