Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Op verzoek geen flits fotos,
dame moet nog 2 a 3weken schat ik zo.
dit is de jongste dame van allen die 5 en halve week enkel groei heeft gehad buiten,
rest bloei.
DUBBELKLIK!!! VOOR GROTE FOTO TE ZIEN OP HET PLAATJE.
REVEGGER
De Dames die schaden hadden gaan vrolijk verder en zie je niks meer van.(storm omgewaaid)
Wederom kampt geen 1 dame met meeldauw of rot,als me theorie klopt in de praktijk, zoals het nu blijft doen, dan is het een geslaagd resultaat, zoals jullie zelf zien, de dames worden gewoon nat!!
Today de dame om moeten hakken,
de politie stond bij de overburen ivm hennep overlast,
ze waren net weg toen ik terug kwam, en toen kwam de mevrouw me dat snel melden,dat ze er waren,
dus maar meteen voor de spoed gegaan,en gelijk de dame omgehakt.
gelukkig is dit proces goed gegaan zonder onverwachts bezoek, inmiddels is alles weg.
ik verwacht wel dat ze 1dezer dagen ook aan mijn deur staan alsnog.
het enige wat ik nog heb is de revegger in de tuin, al maak ik me daar niet zoon druk om.
dit waren de enige 2 fotos wat ik snel heb geschoten,
het ging me om het weg te hebben,voordat ze er alsnog aankwamen,en ik het kwijdt was,
morgen zal ik een foto schieten van alle toppen bij elkaar die inmiddels liggen te drogen.
het gewicht zal een goeie 200gram droog zijn (1250nat)
al bij al ben ik zeer tevreden
Comment