Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

Laat hem smaken staff, heb net ook een cake gemaakt is nu af aant koelen, straks lekker smullen en spacen

Planten zien er goed uit, goed bezig man!

Comment

Wow lekkere cake :p ben benieuwd naar je gedroogde toppen !
      Ik oogst zelf dit weekend mijn dames

Comment

Had ik net die koffie van je afgeslagen.

*Pats* Domme Escar......

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoe staat het ervoor met de plantjes? En wat is het recept van die cake? Hier is mijn kweek officieel tot zijn einde. alles zit in de wekpot! Succes nog!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ziet er nog super uit daarbuiten.
            Heerlijk cakeje gebakken.
            Zelf maak ik tegenswoordig liever een chocolaatje. Wat kleiner van formaat.

Desalniettemin zal de cake heerlijk smaken, vond het zelf ook te lekker.

Fijn weekend
            Enjoy life, it is to short.

Comment

dankjewel heren en dame

@sebboz & chemiel, een voorproefje voor jullie dan, ik ging voor kwalitijd en ik denk dat dat aardig gelukt is ook, ik ben zeker te spreken over biologisch.
              je levert wat gewicht in maar je krijgt er echt iets heel moois voor terug!
              de wiet is echt sterk! als je zo na de kristallen kijkt, en het effect wat de wiet geeft, denk je het laatste aan buiten wiet, dit is echt een killer, en deze heb ik meschien zelfs wel nog een beetje te onderschat...
              echter was dit de allerjongste van allemaal, ik ben veels te laat begonnen eigenlijk ik kon meer halen,maar ik ga voor kwalitijd.
              en ben erg tevreden met het resultaat, om eerlijk te zijn beter dan ik verwacht had

@ Escargot, stom he

@blow hoe is het met de jouwe afgelopen?
              jij kweekte uit zaad ze he? ben benieuwd wat dat gebracht heeft,de mijne was een geselecteerd fenotype.

de 3 overige dames maken het nog helemaal goed, ze gaan hun gangetje, dit is een mooie test, om te zien hoe sterk deze dames nu echt zijn.
              ze staan 24/7 buiten en ook daar is nog geen dauw of rot te bekennen.
              we zullen zien wat ze gaan presteren

het voorproefje dan maar...

Staff

Comment

Nice!!! Super om te zien, jouw wietje ziet ook er net als binnenwiet uit! Ben benieuwd wat je van mijn buds vind!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ziet er keurig uit staf ga Voor de guerrilla volgend jaar ook de gen 200 gebruiken, je hebt me overtuigd ( sales man of The Month?)
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik ben nog lang niet overtuigd.... om een product goed te testen en de waarde te bepalen, zul je met meer planten en meerdere runs moeten komen!
                    Dit zegt mij totaal niks; teveel vragen en geen antwoorden.

Sommige mensen proberen niemand voor de schenen te schoppen en doen "een leugentje" voor andermans bestwil, ik meende dat jij, staff, zoiets schreef op het forum?
                    Helaas behoor ik tot de categorie; ik ben meer recht voor z'n raap.

Comment

Mooi hoor staff , kzou ook wel choco zijn van zo'n cakje , ziet er lekker uit !

Geniet nog van de komende dagen en smoke ze .

Grtz Hash
                      Geniet nooit met mate !

Comment

Vale, wat wil je nog meer??
                        Ik kan niet aan jou wensen voldoen dan verban je me van je forum.
                        Met weer een andere excuus,

Ik probeer zo veel mogelijk info te geven en bewijs via fotos te laten zien.

Het werkt echt!
                        Dit is niet de 1e die dit kreeg,en ook niet de laatste.
                        Ookal denk je dat dat niet werkt en dat we naar wat lullen.
                        Dat is jouw keus.

Ik zouw zeggen kom hierheen zie het met eigen ogen en rook wat stickies ervan.
                        Krijg je nog wat gen 200 erbij om het zelf te testen.

Ik ben zo eerlijk als maar wat en probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en resultaten te laten zien.
                        Er zijn mensen die gaan het ook proberen.

Je zult bij hun later ook de reacties terug gaan zien,

We zitten hier met een doel en dat is deze mooie hobby met elkaar delen.

Er zijn ind soms mensen doe het over een kam scheren,
                        Maar door de jaren heen heb je toch genoeg bewijs kunnen zien van mij.
                        Of vind je nietdan?

Hasharin dankjewel
                        Smaakte echt goed haha inmiddels helaas al op :p
                        Slaat ook erg hard in na goed half uur.

1persoon was out gegaan en sliep 12uur aan een stuk haha.

Gr staff

Comment

snap vale wel hoor
                          om echt goed verschil te zien met andere aarde moet je het idd met meer planten testen
                          wil niet zeggen dat ik je niet geloof dat het een top product is hoor
                          je hebt het heel mooi gedaan dus geniet er maar van staf
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Zo,
                            de beloofde update,

De wiet is extreem zoet,en ruikt echt gigantisch,ze is brandschoon en laat zich erg goed roken,zonder kretsen en ugh ugh.
                            Biologisch is toch echt wel een must als je voor kwalitijd gaat, je levert wel wat gewicht in, tegenover de oude manier.
                            maar je krijgt er zeker geen spijt van!
                            ik had niet gedacht, dat ze zo extreem krachtig alsnog was, puur omdat het een buitenplant was,
                            daar heb ik me dus sterk in vergist .

als je de binnen en buiten verglijkt, is de binnen net toch iets sterker nog, terwijl de buiten juist weer zoetter is.
                            al bij al ben ik zeer tevreden, ik heb een mooie 130 gram droog van de plant, en dat in de korte tijd dat ze maar heeft gehad voor de groei.
                            het zakje weegt 2gram.

de overige dames worden ook met de dag dikker gelukkig, even na de stormschade, en dat de plant de hele nacht plat in de regen met de pot heeft gelegen, dacht ik dat deze plant het niet vol ging houden,
                            en hoe ze erbij stond, niet opgegeven en haar zo recht mogelijk probereen te maken met bambo en veters, en nu staat ze weer mooi recht en gaat alsof er niks is gebeurd
                            en tot op vandaag ook nog geen dauw en rot tegengekomen.
                            ik heb de stal uitgemest, en de planten wel binnen gezet, ivm de storm wat zouw komen, de 1e storm heb ik ze gelaten, dat liep voor 1 niet goed uit,
                            dus deze keer maar de iets safere manier toegepast.

fotos zeggen meer dan woorden:

Hier komen ze 1 voor 1.

Nummer 1 (zonder het middel speciaal voor jou vale)

Nummer 2:met het middel halve dosis. (dit was tevens de plant die door de storm omlag)

Nummer 3: Deze Slaat Alles volle dosis(vale nog niet overtuigd?)

Kom maar op met de COMMENTS

gr staff
                            Last edited by stafford; 26 October 2013, 22:27.

Comment

Ziet er allemaal erg lekker uit Staff! Daar kom je de winter wel mee door

Wellicht dat ik ooit ook nog wat testjes zal gaan doen met Gen200. Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd moet ik eerlijk zeggen. Dingen die te mooi lijken te zijn, zijn vaak te mooi. Dat is wel een beetje mijn basis houding. Dat je planten er goed uit zien, daar is geen misverstand over. De vraag blijft wel in hoeverre je dat kan toeschrijven aan Gen200, misschien ben jij wel gewoon een goede kweker

Mijn ervaring is ook dan zeer ervaren kwekers (ik nie dus..) nooit echt enthousiast reageren om weer een nieuw product met de meest ambitieuze pretenties. Vaak blijkt dat achteraf dan ook weer niet echt je van het te zijn, of een echte nieuwe toevoeging.

En het klopt natuurlijk dat je eigenlijk een goede test moet opzetten om te kunnen vergelijken over meerdere runs. Alleen zo krijg je een goed beeld wat het nu echt voor je doet.

Maar dit doet niks af aan het feit dat jij wel overtuigd en enthousiast ben. Wees dat vooral ook gewoon!
                              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Goede producten adverteren zichzelf.
                                De meer positieve vermeldingen op het forum, de meer het product aanbevolen gaat worden.

Dus, afwachten en lezen,nog meer lezen

In deze ronde heeft het gewerkt, nu op naar de volgende.

Consistency pay's off at the end, not at the beginning

Succes
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X