Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmigeView Post
Waarvan? de revegger? :p
rest ligt toch plat?
Is het raar dan om er veel te hebben?
Pas verhuisd Mensen hier zullen eerst ook wel gedacht hebben.
Eerst een partij hout m'n schuurtje in. ff later een partij piepschuim... daarna een partij bloempotten.
staan daar alleen ter opslag vond het zonde om ze weg te gooien :p
Ja maar dan kom je met problemen als mij dat je extra storageruimte moet huren/kopen, want ik kan ook nog heel veel materialen hergebruiken, maar je moet de plaats hebben he.
Bv. Ik ben mijn badkamer aan het restoreren ik heb een prachtig blad in de teak voor mijn wastafel in te maken nu wist ik dat ik nog enkele goodstenen had gespaard voor als ik aandit werk begon nu ging ik ze ff zoeken en vond ik er in totaal 9 die ik bewaard heb...
Dus nu heb ik daar ff wat duidelijke afspraken met mezelf over gemaakt :-p
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
hee k1 dankjewel ben een zoetliefhebber,dus de purple casey variant was dan ook een geschenk uit de hemel
was ook zeker zeer tevreden met het resultaat
aller eerst thnx voor alle vieuws en volgers, en de mensen die vanaf dag 1 me topic bleven meekijken en comments achterlieten,
dat ik bijna 8000vieuws zouw behalen had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
het buiten seizoen zit er dan ook echt op,
was erg laat begonnen, wat niet slim was, zeker niet met een 10weken bloeier
maar al bij al heb ik zeker van de dames genoten, de purple casey feno heeft het dan toch afgemaakt,en behaald.
waar ik zeer tevreden mee ben, en zeker als een geslaagd resultaat zie en dat in zoon korte tijd.
helaas de overige 3 casey dames, zullen nooit meer aan het eind van de bloei komen, ze moeten nog veels en veels te lang,er lijk ook vrij weinig te gebeuren nog omtrent de top ontwikkeling,
helaas heb ik niet de mogelijkheid om hun te verduisteren,
de binne optie was een optie, maar ik houw niet van opgeven
dus eigenwijs voor puur natuur gegaan, helaas niet geslaagd maar dat neemt niet weg, dat er al wat buds, en blad iets ondergaan is
ook was ik zo slim om 2 stekjes te trekken van de dame die ik bij een goeie maat mocht zetten.
al bij al leverde deze 2 mooie dames 250 gram op
dus te treuren en te klagen heb ik niet zelfs niet dat de 3mooie grote dames uitgevallen zijn,al had ik toch liever gehoopt dat ze het gehaald hadden.
dan de biovoedingslijn, het was als fun bedoeld, omdat ik tijd vond dat het eens gezonder, en schoner kon.
ben er te spreken over, maar wat ik wel weet is dat je toch bij bio wat gewicht inleverd, tegenover de gewone manier,
maar dat neemt niet weg, dat je een heerlijke schone roker krijgt, waar je niet de hele tijd kugh kugh van moet doen.
volgend jaar zal ik weer eens wat meer en beter me bewijzen gaan ook zal ik het volgend jaar veel beter aanpakken gaan,
alle dames hebben tot 06-11 gestaan zonder 1puntje rot of dauw te hebben opgelopen 3dames hebben 24/7 buiten gestaan ook in de regen!
er was een discussie over maar nu denk ik toch dat de gen weldegelijk wat bewezen heeft.
genoeg gelul op naar 2014 kan niet wachten,
maar eerst nog wat fotos.
de 2genomen stekken, afgebloeid
dit is wat er gebeurd met de 3gefaalde dames, een voorproefje van wat we al gemaakt hadden van een gedeelte
Ik heet dan wel geen Staf maar kan wel melden dat dit niet ging gebeuren.
Als ik me niet vergis gaf hij hiervoor als argument dat er de laatste tijd veel politie activiteit is in zijn buurt.
If life keeps putting you down, You better stay high
@ den schimmige je hebt gelijk,
Maar het kriebelt wel ik kan zomaar omslaan haha.
Mocht het wat rustiger worden hier eens,dan wil ik het nog wel eens overwegen.
Als ik in een koopwoning zat maakte het me vrij weinig uit :p
Dan was ik nu al begonnen.
Comment