Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

lekkerr
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Laat ons maar kwijlen hoor, Staff
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Amaai Staf, wat een mooi resultaat, en zo snel, als je mijn dinosourus daarmee vergelijk, je trichomen zijn te gek, volgend jaar volg ik ook die voedingslijn

Comment

Lekker resultaat daar!

Op naar volgend jaar
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

mooi resultaat hoor top en weer veel geleerd, laat t je smaken m8
            sigpic

Comment

Thnx heren voor de leuke comments weer

ben ook erg blij met het resultaat en de opbrengst gelukkig dat ik 2 reserve had
              de 3 uitvallers had ik al opgegeven,maar wat ik ervan wouw bereiken is gelukt nog een fijn waxje van 77% uitendelijk,spul is in opmars aant komen langzaam aan.
              ik merk wel op dat velen volgens mij nog geen flauw idee hebben wat het is dat komt nog wel.

Comment

wax is de max :p

geniet er van

zal me ook nog is een wax ( ice ) jke draaien

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Yepz enjoy, hier word er dit weekend ook een vooraadje wax gedraaid

Enjoy!
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Kijk eens aan nog meer genieters

Keken jullie maten ook evt eerst een beetje gek?
                    Nou die 2bij mij wel,
                    Na 3 inhaleringen was dat gek gezicht meteen weg en de negativiteit erover :p
                    Was zelfs zo dat ze de rest van de dag niks meer aangeraakt hadden

Zoals k1 zegt al,wax is de max sterker is er niet.

Peace

Comment

Wax ???
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

yessir escargot wax check de bovenstaande foto

gr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                          hee k1 dankjewel ben een zoetliefhebber,dus de purple casey variant was dan ook een geschenk uit de hemel
                          was ook zeker zeer tevreden met het resultaat

aller eerst thnx voor alle vieuws en volgers, en de mensen die vanaf dag 1 me topic bleven meekijken en comments achterlieten,
                          dat ik bijna 8000vieuws zouw behalen had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

het buiten seizoen zit er dan ook echt op,
                          was erg laat begonnen, wat niet slim was, zeker niet met een 10weken bloeier
                          maar al bij al heb ik zeker van de dames genoten, de purple casey feno heeft het dan toch afgemaakt,en behaald.
                          waar ik zeer tevreden mee ben, en zeker als een geslaagd resultaat zie en dat in zoon korte tijd.

helaas de overige 3 casey dames, zullen nooit meer aan het eind van de bloei komen, ze moeten nog veels en veels te lang,er lijk ook vrij weinig te gebeuren nog omtrent de top ontwikkeling,
                          helaas heb ik niet de mogelijkheid om hun te verduisteren,
                          de binne optie was een optie, maar ik houw niet van opgeven
                          dus eigenwijs voor puur natuur gegaan, helaas niet geslaagd maar dat neemt niet weg, dat er al wat buds, en blad iets ondergaan is

ook was ik zo slim om 2 stekjes te trekken van de dame die ik bij een goeie maat mocht zetten.
                          al bij al leverde deze 2 mooie dames 250 gram op

dus te treuren en te klagen heb ik niet zelfs niet dat de 3mooie grote dames uitgevallen zijn,al had ik toch liever gehoopt dat ze het gehaald hadden.

dan de biovoedingslijn, het was als fun bedoeld, omdat ik tijd vond dat het eens gezonder, en schoner kon.
                          ben er te spreken over, maar wat ik wel weet is dat je toch bij bio wat gewicht inleverd, tegenover de gewone manier,
                          maar dat neemt niet weg, dat je een heerlijke schone roker krijgt, waar je niet de hele tijd kugh kugh van moet doen.

volgend jaar zal ik weer eens wat meer en beter me bewijzen gaan ook zal ik het volgend jaar veel beter aanpakken gaan,

alle dames hebben tot 06-11 gestaan zonder 1puntje rot of dauw te hebben opgelopen 3dames hebben 24/7 buiten gestaan ook in de regen!
                          er was een discussie over maar nu denk ik toch dat de gen weldegelijk wat bewezen heeft.

genoeg gelul op naar 2014 kan niet wachten,
                          maar eerst nog wat fotos.

de 2genomen stekken, afgebloeid

dit is wat er gebeurd met de 3gefaalde dames, een voorproefje van wat we al gemaakt hadden van een gedeelte

Peace,Staff

Dat ziet er potverdomme zeer appetijtelijk uit Staff!!!

Comment

dankjewel ganjax
                            zeer zeker blij met het resultaat weer.
                            al had ik zelf minder verwacht, schijnbaar is het net als fietsen, iet wat je niet verleerd.

Gr staff

Comment

Ja ik heb de foto gezien, alleen het receptje heb ik nog niet naar gezocht.

Ik heb last van forum luiheid.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

weer prachtige planten en mooi kweek verslag staff

dr.Green

Comment

Bezig...
                                X