Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

    Ze lijkt nog steeds op hennep. think.jpg
    Vraag je maat eens wat voor soortje het precies is ?
    Groeien doet ze goed iig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

      @QnQ ...ik heb gevraagd en hij blijft overduidelijk bij zijn mening. Ik heb zijn stek gezien en die stinkt
      ook echt goed naar white....maar wat kan ik verwachten met hennep ?? Ik ben niet zo bekend

      Comment


        #18
        Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

        Oh, je had al verteld dat het White widow is volgens hem, dat had ik even gemist.
        Ik vind 'm erg smal (Sativa) blad hebben voor een WW, maar zolang het een wietplant is zal het wel goed komen zeker ?
        Hennep zit geen THC in, daar kun je touw van maken. Dat zit door vogelvoer enzo.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

          Ja maar hennep is toch ook een mannelijke vorm ? Of heb ik dat mis, al moet ik wel toegeven dat ze echt naar wiet begint te ruiken

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Naar enige wat vergelijkingen naar jouwn comment, heb ik eens gekeken naar een haze plant.
          Ik merk verdacht veel overeenkomsten tussen mijn plant en een haze plant. Misschien weet jij meer ?

          Comment


            #20
            Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

            Hallo ! wederom week 8. Helaas spint aangetroffen in mijn plantje, helaas ben ik een skeere student haha en heb ik een mengsel met knoflook gemaakt die ik in de grond gedaan heb.
            Met het feit dat we nu met spaanse pepers brouwsel getroffen op een forum en wat geprobeerd is en zegt dat je 80% na 2 behandelingen hebt bestreden. Wederom hoop ik dat dit werkt !!. Daarnaast wel wat mooie foto's kunnen knippen met het lekkere weer !! ook heb ik de onderste takken geknipt wegens zon tekort zodat het beter word verspreid over de andere toppen.


            Ook ga ik beginnen met hem te laten beginnen met bloeien, aangezien in mijn wijk vaak nogal een plantje gejat word, wil ik hem niet boven mijn schutting uit.

            Ill keep you updated.
            IMG_20130715_123358.jpgIMG_20130715_123437.jpgIMG_20130715_171839.jpgIMG_20130715_171849.jpgIMG_20130715_171918.jpgIMG_20130715_171927.jpgIMG_20130715_171936.jpg
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

              Hier weer een kleine update: De topvorming begint erg goed te komen, ik voed haar nu ook met Bio-Bloom (Bio-Bizz).
              Daarnaast groeit ze erg goed en is de spint verholpen. Binnenkort komt er ook een kweekverslag van mijn 2e kweek.
              Dit word een Diesel Autoflower (1-2-3) deze is net ontkiemt. Verwacht rond deze week de eerste foto's !

              Geniet tot dan van het heerlijke week !



              20130721_194705.jpg20130721_194826.jpg20130721_194852.jpg20130727_130809.jpgIMG_20130727_130839.jpgIMG_20130727_130955.jpg

              Comment


                #22
                Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

                Zo terug van vakantie Eindelijk !! Ze heeft het de laatste weken goed gedaan
                en ik was genoodzaakt hem helaas te knippen omdat k over 2 week ga verhuizen ook.

                Ze droogt nu lekker in de schuur , en heeft een erg lekkere zoete geur , kan niet wachten om mijn eerste eigen boompje te proberen
                Ik wil wel iedereen even bedanken hier voor de tips en tricks !! Heeft veel geholpen met het ontwikkelen van mijn kennis.

                Helaas ben ik de volgorde vergeten van foto's (telefoon is ook nog kapot gegaan maar heb nu wel een prachtig Sony Xperia met full hd)



                DSC_0010.jpgDSC_0002.jpgDSC_0004.jpgDSC_0006.jpgDSC_0007.jpgDSC_0008.jpgDSC_0011.jpgDSC_0034.jpgDSC_0038.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

                  Heb je geoogst ;o?
                  Hahahah dat kan je weg gooien!
                  Die was nog lang niet klaar om te oogsten!
                  Zonde Zonde Zonde waren mooie buds !

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

                    Gezellig weer zeg ...

                    Balen dat je te vroeg moet oogsten, maar daar komt heus nog wel effect vanaf hoor. Laat hem maar lullen.

                    Had laatst ook een plant die ik weg wilde gooien (plant groeide voor geen meter). Was nog lang niet klaar voor oogsten, maar toch maar bewaard en gedroogd. Had ik de beste stoned van die ik ooit gehad heb.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste buitenplant. (geen voeding , gewoon moeder natuur)

                      Bedankt, en laat hem inderdaad lekker. En je hebt gelijkt Wietefras Ik werd er heerlijk stoned van.
                      Tot slot het is mijn eerste plant, en ben er trots op en voor mij is het geen daily-base job. Dus zijn mening boeit mij in dit opzicht ook denderend weinig.

                      Hierbij rond ik mijn kweek verslag af en geniet ik van mijn wietje geslaagde kweek voor mezelf

                      DSC_0081.jpgDSC_0083.jpgDSC_0086.jpg

                      Comment

                      Bezig...
                      X