Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Loop ik nu te hard van stapel???

succes met je plantjes!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

succes man, het weer voor volgende week ziet er goed uit om ze een lekkere kickstart te geven!
      nice avatar trouwens.
      peace
      I plant a little tree in my front yard
      precious little tree in my front yard

Comment

Succes met je kweek. Ik neem aan dat dit de Hippyzaden zijn? Es kijken of het magical flowers worden gehehe.Ene idd mooie avatar.

Comment

Ik heb het (hier in NL) ook aangedurft om eind juni/ begin juli te gaan kiemen, ook hopend op een mooie nazomer (wat we vaak hebben de laatste jaren)..... Hopelijk gooit oktober geen roet in het eten... Zijn er andere Nederlandse growers die wel eens zo laat in het seizoen autoflowers hebben laten kiemen??? Wat waren jullie ervaringen???
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Nou vorig jaar ook begin juli nog autos ontkiemt. (Mazar en critcal jack beide redelijk schimmelbestendig) Ik heb ze eind sept iets te vroeg geoogst. Het weer sloeg toen om, koud, veel regen. Komt goed! Beetje rare redenatie vind ik het. Half juni is goed en 2 weken later begin juli zou veel te laat zijn.....mwah je bent wat later ja.

Comment

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Hey maak je niet zoveel zorgen,alles wat je nu ontdekt en van leerd.
              weet je weer voor de volgende keer.
              Iedereen maakt fouten,
              Ervaren en onervaren.
              wietplantjes kunnen wel wat hebben.
              succes en zal je volgen
              gr stafstaf

Comment

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Ja mensen het is weer Zondagavond hier in het zonnige Zuiden van Frankrijk.
                Het is weer tijd om met mijn Laptopje en een Cocktail, al dan niet met para-soleiltje op het terras te zitten.

Dit weekeinde ben ik wezen kijken naar een nieuw huis pracht van een woning net buiten de stadsgrenzen van deze heelijke stad.
                De woning viel direct in de smaak van mijn wederhelft (ja ik bedoel diegene die mijn helft jaren geleden heeft afgenomen ).
                Zelf hield ik mij erg nuchter betreffende de woning, het gaat bij ons altijd zo van, vind jij het niet mooi, dan vind ik het geweldig!!!
                Psychologische oorlogsvoering heet dat.
                Al met al, ik had heel lang mijn zinnen op dit stuk land van 1,5 Ha, de woning is echter veel te groot.
                Stiekem zelfde dag een bod uitgebracht en de tijd zal het leren, hoop dat dit goed gaat.

Waterput.jpg Tuin2.jpg Huis2.jpg

Tuin.jpg Huis.jpg

Goed de plantjes, snik, ik schaam mij zo, wat weet ik nou van tuinieren.
                Niets dus dat zal jullie nu wel blijken.
                Al op zeer jonge leeftijd hadden de kinderen het sterk te verduren, eerst een slakken aanval, daarna een grote intensieve verhuizing en daarna onvermijdelijk, Rupsen.

Manon schijnt nergens last van te hebben, zij is Oersterk en was vorige week om de zelfde tijd 45 centimeter.

Manon Up.jpg Manon Down.jpg
                Zoals jullie kunnen zien is zij meer dan 21 Centimeter gegroeid, ook zij had last van de rupsen maar scheen het zich gewoon niets aan te trekken.
                Ik zit mij nu net te bedenken, als dit prachtige stukje natuur een vrouw is, dan moet ze gewoon lesbienne zijn!!!
                Niets kan haar van het stuk brengen, niets kan haar schade aanbrengen...... ze is gewoon...... Zucht....
                Ja ik wordt er gewoon helemaal stil van, snik ze is zo.... FRANS!!! (met Spaanse roots dan, Basque nog wel).
                Manon.jpg
                Manon is dus nu 7 weken uit, of zij Auto Flower is wordt dus in deze of de volgende week duidelijk.

Ja dan komen we op de rest van het grut, schrik niet, laten we duidelijk zijn, IK HEB ZE NIET MISHANDELD!!!
                Triest wordt je er van, bloed zweet en tranen en dan is dit het resultaat, ik durf gewoon niet de foto's te plaatsen.
                Laten we het zo brengen, de plantjes zijn Frans.(met iets minder Baskische achtergrond).
                Goed eerst ff wat foto's daarna de uitleg.

Drieling3.jpg Drieling4.jpg Drieling.jpgDrieling Rechts.jpg Drieling Midden.jpg Drieling links.jpg
                Ik hoop maar dat dit het geval is voor mijn lieve kleine meiden of jongens he, verschil moet er zijn.
                Zodra deze dames zich een beetje hersteld zijn krijgen ze hun namen weer terug, in de tussentijd noem ik ze gewoon Franse Kikkers.

De weersverwachtingen voor de volgende week.

Weersverwachting.
                37.jpg

Grmbl nog steeds geen zomer !!!!
                Last edited by Escargot; 11 September 2013, 00:30.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Update Loop ik nu te hard van stapel???

Er is hier niets te Updaten, SNIK.

Ik had echter beloofd een wekelijkse update te geven over het reilen en zeilen, hier in de Languedoc/Roussillon.
                  Nou wat zal ik zeggen, het is heet, erg heet, temperaturen liepen op tot boven de 35 graden Celsius.

P1020104.jpg P1020103.jpg P1020099.jpg

P1020100.jpg

De kinderen zijn naar mijn mening nog te kwetsbaar om in de volle zon te staan, ik heb ze dus zoveel mogelijk in de schaduw van andere planten laten staan.
                  Mijn terras ligt volledig beschut, geen zuchtje wind en in de volle zon wordt het gemakkelijk over de 40 Graden.

Ik heb een terras vernevelaars, ventilatoren die water nevel verspreiden en hiervan hebben ze de hele week van kunnen genieten.
                  Zonder die dingen is het hier niet te harden dus hoop ik niet dat er niet iemand komt en zegt, dat gaat niet goed, lucht vochtigheid is te hoog.
                  Dit is al met al alles wat ik nu te bieden heb de kinderen zijn gewoon niet gegroeid, denk dat het gewoon te warm is.

Dames ff aandacht, klick, Dank u... (klas of 2013 (titel is bij deze auteursrechtelijk beschermd))

Groep 18-7.jpg

Ik hoop dat het de volgende week interessanter wordt.

Weersverwachting:

Screenshot 2013-07-18 .jpg

Eindelijk Zomer
                  Last edited by Escargot; 16 August 2013, 02:56.

Comment

gaat prima daar!
                    je kan beter de plantjes niet besproeien, en dan gewoon in de volle zon zetten, anders verbranden ze
                    Last edited by poepzak200; 19 July 2013, 16:45.
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dat gaat zeker snel gebeuren, ik laat ze tot het einde van deze week nog even in de schaduw van een andere plant staan.
                      Deze plant is een ficus en heeft dus klein blad.
                      Volgende week krijgen ze de volle Franse zon, geloof mij zelfs dan is het een gok, het is echt vreeslijk heet.
                      Er was regen voorspeld en dan doet het ook overal om Montpellier heen echter niet in Montpellier.
                      Langzaam aan zie ik nu wel wat wolkjes verschijnen dus misschien zou het vanaf morgen zijn dat ze in het diepe worden gesmeten.
                      Trouwens de terras verstuivers staan op de schaduwrijke plaatsen gericht.
                      Het is echt een nevel die ze afgeven en ik denk niet dat mijn planten er last van hebben eerder het tegenovergestelde. (kan het hier fout hebben natuurlijk)
                      Last edited by Escargot; 31 July 2013, 09:03.

Comment

ik zou ze gewoon langzaam aan de zon laten wennen, vandaag 2 uurtjes zon morgen weer dan 3 uur ofzo beetje opbouwen.
                        Ze kunnen wel wat hebben.
                        sigpic

Comment

Je hebt gelijk en dat doe ik ook.
                          Ze staan 's ochtens tot 10 uur en in de middag na 4 uur in de zon
                          Ik verplaats ze echter niet, ik verzet die ficus gewoon.

Comment

persoonlijk laat ik ze in de ochtendzon wennen een dag of 3 en dan vol erin hoppa.
                            Ze zullen toch moeten wennen aan tropische temperaturen. Ze gooien dan gelijk de turbo erin.

Trouwens grappig dat je de "hoogte" ziet.
                            sigpic

Comment

Dont sorry 2013 gaan we een top nazomer tegemoet krijgen

veel mensen begonnen laat dit jaar, maar iedereen zal beslist een vette oogst binnenhalen.
                              het weer gaat heel lang meewerken en zoals de voorspellingen zeggen zouw het een warme droge nazomer worden.
                              Weet zeker dat we allemaal een top seizoen dit jaar hebben en een mooie lekkere oogst allemaal krijgen

Comment

Last edited by Escargot; 21 July 2013, 16:42.

Comment

Bezig...
                                X