Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goed, Maandag beginnen de schilders, we hopen maar dat de baas, een mooi schoon en geschilderd terras over houd.
Dan heeft hij tenminste nog wat om over deze ellende heen te komen.
Volgend jaar,niet vergeten, Neem Olie of LeafCoat te gebruiken.
Ja veel succes met de hak en knip actie escar. Daar ga je nog ff je werk aan hebben. Denk dat je er wel nog wel een lekker rokertje van overhouden. Enne laat ff weten hoe die joint van de scharen en vingers was.
houd het positieve over, weer een hoop geleerd ( ik ook van je leuke verslag ) en meenemen naar de volgende kweek.
Als je buiten kweekt heb je nu eenmaal die plagen, maar daar staat ook een hoop tegenover.
Ik ben iig erg blij met mijn veel te vroeg geoogste plant
De trosjes hangen nu een dagje en het huis walmt, het stinkt een uur in de wind.
Dit is niet echt een wiet, geur, meer een droog gras, kruidig geurtje.
Soms,meer Citroen, soms meer Gras, dan ineens, komt er even zo'n bedwelmende stoot gas boven.
Zo van, Bang!!!, CouCou, hier ben ik, zo'n kort stootje van......
Help me even hier mensen, ik kan niet uit m'n woorden komen, wat wil ik hier eigenlijk ook weer zeggen??
Goed de dames hangen, zielloos met de benen in de lucht, ze beginnen zichtbaar te slinken.
ik hoop dat ze daar snel mee ophouden, ik zie m'n oogst, letterlijk, langzaam in lucht op gaan.
Was het maar rook, dan had ik tenminste nog wat.
Ik zie het al zo.
Die wiet scheetjes.......
Daar moet ik, erg duur, voor betalen!
De dames slinken en dit "Full Speed".
Zou ik al een heel klein toppie kunnen Vapen ???
Jezus dit is erger dan "oogst koorts".
De oogst binnen, en dan nog niet kunnen roken!!!
Dit is erg triest
Jammer dat je te vroeg moest oogsten
Je kan toevallig niet enkele lemon skunk zaden hierheen sturen?
Ik wil je wel wat andere zaden terugsturen of een voucher voor zaden.
Zet nog ff smoke report na de cure!
Manon heeft wel een heel goed haar best gedaan! Heel mooie opbrengst ondanks de moeilijkheden.
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ja Escar gefeliciteerd met je oogstje. Ben blij dat je er wat rookbaars aan over heb gehouden. Die heeft zeker wel gesmaakt die joint zeker. Was het "het lekkerste wietje" ooit of viel het wel mee. Ik bedoel zo lang niets te roken, dit moet wel enig effect hebben gehad. Iig lekker man.
Ik had in totaal >2 maanden niets gerookt, jullie kunnen je wel indenken dat dit een welkome traktatie was.
Ik was high, te vroeg knippen is zeker een aanrader, als je een weedje van deze genre wil hebben. (lach-kick gegarandeerd)
THC cellen zijn duidelijk aanwezig, echter het te vroeg knippen, geeft geen goed beeld over de totale capaciteit.
Er staan dus nog 6 plantjes in het veld, waarvan twee zaaddragers.
De zaden die over zijn, zijn te onzeker deze te versturen.
Ik heb mijn vriend, een nieuwe generatie zaad gevraagd voor het volgende jaar.
Deze heeft hij toegezegd.
Dus Nik, zodra ik deze binnen heb, stuur ik je er enige toe, dit gratis.
Het enige wat ik terug verlang, is een leuk kweekverslag op
Hierover, maak ik me bij jou, niet zo'n zorgen.
Mooie plannetjes Escar. Gaat het lekker verder met dat klussen van je huisje erbij. Misschien zou je wat zaden kunnen beschikbaar stellen voor onze toto. QnQ gaat zaden leveren als prijs in onze toto. Dus je speelt nu ook mee voor de kans op 10 zaden Qbubble. Tof he. Gezien jouw zaad rondes en vele zaden van vrienden zou je misschien ook eens wat zaden kunnen weg geven als prijsje. Dit alleen als je dit wil hoor, geen pressure of niets. Tis maar een ideetje. Verder alles goed met jou zelf ook?
Escargot dat weet je dat er zeker een grow en smoke verslag uit volgt.
Al heel hard bedankt mmmm kan niet wachten op een lekkere Lemon af!
Maare ik stuur je zeker wat terug of naar een ander adres What ever wat je veilig vind.
Ik heb hier wel nog zen hoop 12/12 zaden in de koelkast alleen ga je ze zelf moeten uit selecteren het is van 4 verschillende moeders met een northern light vader...
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment