Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Die ga ik invullen, Wat denken die Ruskies wel verdomme. Handen af van Greenpeace he Poetinski

Comment

Afscheid Manon en Pan

Goedenmorgen

Wij willen bij deze afscheid nemen van

Manon.jpg

Onze baas heeft besloten de knoop door te hakken, de spint begon een beetje de overhand te nemen en hij wilde hierdoor niet langer wachten.

Gisteren kregen we ineens een volledige duisternis te verwerken, een hele grote doos werd bruut over ons heen gezet.

Dit vonden wij zo lomp staan, we schamen ons dood.

We hebben van die geweldige lijnen en deden, echt heel erg ons best.
      Wat een vreeslijk einde.

Wij kunnen er toch ook niets aan doen dat die beesten nu net toevallig op ons begonnen te nestelen.

Welnu de baas heeft tenminste nog wat sexy shots van ons genomen, dat maakt al weer zo veel goed.

We weten, dat het veel te vroeg is, echter een passende oplossing, werd er voor ons helaas niet gevonden.

Heel jammer dus.

Heel jammer.jpg Te vroeg helaas.jpg Veel te vroeg wat zonde.jpg

Goed, Maandag beginnen de schilders, we hopen maar dat de baas, een mooi schoon en geschilderd terras over houd.
      Dan heeft hij tenminste nog wat om over deze ellende heen te komen.

Volgend jaar,niet vergeten, Neem Olie of LeafCoat te gebruiken.

Deze pest wil ik nooit meer mee maken.

P1050581.jpg

Ik heb tenminste nog negen planten in het veld staan, dit is eigen terrein dus daar kan me niets gebeuren.

Volgens jaar beloof ik jullie een, volledig en totaal uitgerekend kweekverslag.

Ik zal nog updaten natuurlijk, er zit nog wat in de mouw.

Ik ben echt heel ziek van dit alles, jammer
      Last edited by Escargot; 28 September 2013, 14:56.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Heel jammer. Sterkte
        -

Comment

Ja veel succes met de hak en knip actie escar. Daar ga je nog ff je werk aan hebben. Denk dat je er wel nog wel een lekker rokertje van overhouden. Enne laat ff weten hoe die joint van de scharen en vingers was.

Comment

Sterkte escargot! Maar je hebt no genoeg dames om handen
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

houd het positieve over, weer een hoop geleerd ( ik ook van je leuke verslag ) en meenemen naar de volgende kweek.
              Als je buiten kweekt heb je nu eenmaal die plagen, maar daar staat ook een hoop tegenover.
              Ik ben iig erg blij met mijn veel te vroeg geoogste plant
              sigpic

Comment

Nou ,ik ben er ook blij mee hoor mensen.

De trosjes hangen nu een dagje en het huis walmt, het stinkt een uur in de wind.

Dit is niet echt een wiet, geur, meer een droog gras, kruidig geurtje.

Soms,meer Citroen, soms meer Gras, dan ineens, komt er even zo'n bedwelmende stoot gas boven.
                Zo van, Bang!!!, CouCou, hier ben ik, zo'n kort stootje van......

Help me even hier mensen, ik kan niet uit m'n woorden komen, wat wil ik hier eigenlijk ook weer zeggen??

Goed de dames hangen, zielloos met de benen in de lucht, ze beginnen zichtbaar te slinken.
                ik hoop dat ze daar snel mee ophouden, ik zie m'n oogst, letterlijk, langzaam in lucht op gaan.

Was het maar rook, dan had ik tenminste nog wat.

Ik zie het al zo.
                Die wiet scheetjes.......
                Daar moet ik, erg duur, voor betalen!

De dames slinken en dit "Full Speed".

Zou ik al een heel klein toppie kunnen Vapen ???
                Jezus dit is erger dan "oogst koorts".

De oogst binnen, en dan nog niet kunnen roken!!!
                Dit is erg triest
                Last edited by Escargot; 24 October 2013, 11:51.

Comment

Geluk met je oogst Escar, alle beetjes helpen
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Oogst tussenstand 2 planten

Pan 87 Gram droog op 76 Centimeter.
                    Manon 194 Gram droog op 140 Centimeter

Gepoot 26 Juni - Oogst 29 September

Cijfers 1/10

Groei, 6 (Redenlijk)
                    Onderhoud 9 (Zeer Goed), gemakkelijke plant, makkelijk in onderhoud.
                    Geur tijdens bloei 7-8 (goed), Niet duidelijk aanwezig, Citroen geur.
                    Smaak en Geur 8 (Goed) Skunk/Lemon
                    Dichtheid top 6 (Redelijk)
                    Opbrengst 7-8 (goed)

Het effect van deze plant is een stevige High, dit in verband met te vroege oogst, meer hierover na de oogst van de andere planten.

Er staan nog een 6 tal kleinere planten in het veld, deze zal ik meer richting Amber laten afbloeien.

Tevredenheids cijfer 7,5.

Cijfers worden aangepast nadat ik de rest van de planten heb geoogst.

Ik houd jullie op de hoogte.
                    Last edited by Escargot; 24 October 2013, 11:54.

Comment

Haaaijzzz escar,

Jammer dat je te vroeg moest oogsten
                      Je kan toevallig niet enkele lemon skunk zaden hierheen sturen?
                      Ik wil je wel wat andere zaden terugsturen of een voucher voor zaden.

Zet nog ff smoke report na de cure!
                      Manon heeft wel een heel goed haar best gedaan! Heel mooie opbrengst ondanks de moeilijkheden.

Comment

Ja Escar gefeliciteerd met je oogstje. Ben blij dat je er wat rookbaars aan over heb gehouden. Die heeft zeker wel gesmaakt die joint zeker. Was het "het lekkerste wietje" ooit of viel het wel mee. Ik bedoel zo lang niets te roken, dit moet wel enig effect hebben gehad. Iig lekker man.

Comment

Ik had in totaal >2 maanden niets gerookt, jullie kunnen je wel indenken dat dit een welkome traktatie was.
                          Ik was high, te vroeg knippen is zeker een aanrader, als je een weedje van deze genre wil hebben. (lach-kick gegarandeerd)
                          THC cellen zijn duidelijk aanwezig, echter het te vroeg knippen, geeft geen goed beeld over de totale capaciteit.

Er staan dus nog 6 plantjes in het veld, waarvan twee zaaddragers.
                          De zaden die over zijn, zijn te onzeker deze te versturen.
                          Ik heb mijn vriend, een nieuwe generatie zaad gevraagd voor het volgende jaar.
                          Deze heeft hij toegezegd.

Dus Nik, zodra ik deze binnen heb, stuur ik je er enige toe, dit gratis.
                          Het enige wat ik terug verlang, is een leuk kweekverslag op
                          Hierover, maak ik me bij jou, niet zo'n zorgen.

__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ______________

Voorproefje 2014, Montpelier in de ban van de kwijlvijver, Een Escargot productie in geurige en kleurige deeltjes.
                          Last edited by Escargot; 6 October 2013, 12:05.

Comment

Haha gelukkig is je wiet goed escar, ik oogst ook altijd als ik de eerste amber zie, dan ik het echt een highwietje en daar hou ik van.

Je vergeet nog een paar zaden te vermelden, mijn Mystery Seeds krijgen ook wel een leuk plekje in France hoop ik

Comment

Mooie plannetjes Escar. Gaat het lekker verder met dat klussen van je huisje erbij. Misschien zou je wat zaden kunnen beschikbaar stellen voor onze toto. QnQ gaat zaden leveren als prijs in onze toto. Dus je speelt nu ook mee voor de kans op 10 zaden Qbubble. Tof he. Gezien jouw zaad rondes en vele zaden van vrienden zou je misschien ook eens wat zaden kunnen weg geven als prijsje. Dit alleen als je dit wil hoor, geen pressure of niets. Tis maar een ideetje. Verder alles goed met jou zelf ook?

Comment

Escargot dat weet je dat er zeker een grow en smoke verslag uit volgt.
                                Al heel hard bedankt mmmm kan niet wachten op een lekkere Lemon af!

Maare ik stuur je zeker wat terug of naar een ander adres What ever wat je veilig vind.
                                Ik heb hier wel nog zen hoop 12/12 zaden in de koelkast alleen ga je ze zelf moeten uit selecteren het is van 4 verschillende moeders met een northern light vader...

Comment

Bezig...
                                X