Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Hahahaha...Wel een sukkel met een fantastisch huisje in zuid Frankrijk... Dus dat zal wel mee vallen denk ik, kan deze sukkel nog wel wat van leren..

Comment

Wat betreft die kilo planten,vaak licht dit in hogere gebieden.

de max wat ik haalde met een maat toen we echt fanatiek en veel energie en tijd in de cannabis plant staken.

was toch met de Brabants wit,
      we hadde 40liter potten.
      grond gemixt Cocos en gold label.
      ph 6.2 ec opbouwend tot max 1.5 1,55 eind 2en halve week spoelen.
      voeding hypro hydro a en b. Ja je leest het goed.

gen 200

1,80 a 1'65 m. De planten. Gemiddeld droog 580-450 gram per plant.
      x5

maar dit was wel de zomer beter kon je niet wensen en de plantjes waren dus van geselecteerde zaden.
      heel veel werk daar heb ik nu het geduld en de tijd niet meer voor.

dat was de beste buitenkweek ooit van ons,

Smartpotten kunnen ook wel helpen eens vooral met hogen temperaturen haal je een voordeel hiermee.

mja alles veranderd en men verleed dat met ik ook

succes met je planten en wens je een mooie oogst toe

Comment

Joh ik maak me helemaal geen zorgen meer, ik denk dat ik met die drie planten en de 6 zaailingen heus wel uitkom.

Zolang ik geen Sinterklaas ga spelen, kan ik daar best een tijdje mee doen.

Een kilo, nee dank je, is veel te veel.
        Nee hoor, met een gram of 150 a 200, kan ik goed het jaar doorkomen.
        Last edited by Escargot; 1 August 2013, 23:27.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik denk dat je er verstandig aan doet deze gedachte vast te houden. Dan kan je alleen maar aangenaam verrast worden als het veel meer is. Ik trek binnen gem. tussen de 60 en 90 gram p.p. Heb er zo meestal 5 staan. Mijn laatste 2 ronde's exact het zelfde droge gewicht gehaald. 2 keer 282 gr (vreemd toeval). Eerste oogst Jack Herrer en ben nu mijn tweede oogst aan het oproken een Northern Light Special. Jack was echt een heel lekker soortje qua smaak en stoner maar deze NLs is echt een couchlocker als je niet kan slapen is deze NLs een knock out. Vraag me af of ik nu weer 282 gr droog over hou, maar dat zie ik wel aan het einde van de rit.

Comment

Zie trouwens dat je jezelf getransformeerd heb Van een RM in een Beestje waar je vooral zout opgooit.
            Je lijkt me zus wel, vond haar eigen naam ook niets (wil) heeft ze omgezet naar Elin...Hahahaha..Dus je kan wel raden wat me nieuwe koosnaampje voor haar is geworden... En lol..je hoeft echt geen medelijden voor haar te voelen want ze is altijd al wereldvreemd geweest...Dus het is eigenlijk wel toepasselijk.

Comment

Ik vond deze naam origineler en wilde me een beetje aanpassen aan de Franse cultuur.
              Zijn heerlijke beesten, je met er mee leren omgaan.
              Nu ik een terras breed koperpijp, 2X zelfs heb zie ik hier geen slakken meer.
              Jammer eigenlijk, zijn heerlijk op 180 graden met kruidenboter en peterselie, vooral veel knoflook.
              Zucht, vanavond is het een zalmmoot hier in citroen, lente ui saus, lekker met rijst

Comment

Comment

Maak gelijk ff foto'tjes wil bij blijven he

Comment

zal morgen ochtend nog wat pics voor je maken. zal dan wel een kleine tussen tijdse update doen. Kan je wel vertellen dat ze gaan als de brandweer. Deze soort staat bekend om zijn grote topproductie, had echter niet verwacht dat ze zo snel al aan die cola's gingen werken. Dus ben voor als nog niet ontevreden over dit soortje. Wat wel raar is dat ze maar weinig voeding gebruiken voor zo'n grote productie en ze groeien nog steeds als kool. Me tentje is al goed gevuld aan het raken en ik zit nog steeds op de uitputting van mijn grond te wachten. Ben wel eerder begonnen met bijvoeden maar normaal kan ik na 6 weken me voedingsfrequentie drastisch gaan verhogen. Zuinig soortje dus.

Comment

makker, zo goed?hipp
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Jaja weer wat geleerd.

Comment

Lol...

Comment

Geweldig, alleen voel ik me nu een beetje schuldig.
                            heb een week of drie geleden een grote schoonmaak gehouden, wat rupsen betreft.
                            Heb ze er wel handmatig verwijderd en uitgezet op een bloembed om de hoek.
                            Toch heb ik ook Capsanem van Knoppert gebruikt.
                            Er zijn al zo weinig vlinders in vervuild Montpellier

Comment

Ach vond minuscule weer terug op youtube ...Wat een leuke serie was dat zeg ...Is dat een bestrijdingsmiddel dat capsanem? heb geen idee.

Comment

Ah dan heb je er een voor Google

En had ik je de link niet gegeven dan over Minuscule

Comment

Bezig...
                                X