Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Loop ik nu te hard van stapel???

Maarja, die zaden zijn zodanig "genetisch gemanipuleerd" dat ze op elke hoogte wel goed zullen groeien
    sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Ja ik weet niet Tu Sheng Peng, wordt ons zaad nu gemanipuleerd of gekruist.

Ik zeg maar zo

Would yo like to buy a vowel.jpeg

Ik denk meer aan het kruisen van, of dit onder manipulatie valt...,dit moet iedereen maar voor zich zelf bepalen.
      Wiet heeft altijd gegroeid in Nederland, gewoon in de natuur.
      Toch schijnt het zich op een zekere hoogte beter te voelen.
      Ik heb dit maar van horen zeggen he.

Trouwens, ik heb het volgende al in een andere discussie naar voren gebracht.

Op het Forum maakte iemand een link naar een video over Sun Eaters, ik heb deze doc bekeken en dit zette mij aan het denken.
      De zon schijnt in het eerste en in het laatste uur van de dag geen UV straling te geven.
      Zou het nu zo kunnen zijn dat als je dit nabootst, een oogst positief positief kunnen beinvloeden?

Ik weet het niet en heb hier niet de middelen om dit uit te zoeken, anders had ik het gedaan (geen plaats voor binnen teelt).

Ik zelf wordt niet graag wakker mat de zon direct in mijn porum.
      In deze video schenen de mensen, door in de zon te staren, tijdens deze uren, zich enorm lekker te voelen.
      Last edited by Escargot; 11 September 2013, 00:37.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Update oude hippie op de koffie

is het nu alweer Zondag, de tijd lijkt sneller te gaan in deze Caniculaire periode.

Het is heet en dan bedoel ik allemachtig heet !!!

Hier in het zonnige zuiden telde de thermometer gemiddeld 34 graden in de schaduw, iets over de 23 gedurende de nacht.
        In de stad zag je de radiateurs van auto's springen en het belangrijkste nieuws schijnt informatie voor de volksgezondheid te zijn.
        Behalve die rottige Tour de France dan, die gaat gewoon vrolijk door.
        Dit is toch geen sport meer, die arme jongens moeten gewoon doping gebruiken anders blijft geen mens overeind.

Mijn kinderen hebben deze media attentie goed bekeken denk ik, op drie liter water per dag kwamen ze niet, maar het scheelt niet veel.

Ik ga voor de eerste keer eens beginnen met de drieling, eerlijk is eerlijk, ze hebben zich zo goed geweerd tegen alle tegenslagen dat de koele benaming "Franse kikkers" vergeten wordt.
        Ik heb ze echter wel een fikse waarschuwing gegeven, zo lopen ze niet nog een keer een loopje met me.
        Het zijn ondertussen geen baby's meer en ik denk dat ze gewoon een beetje aan het puberen waren o.i.d.
        Ondertussen hebben ze zich aardig hersteld, ze blijven klein, maar ik had ook niet anders verwacht na al die ellende.
        Hier zijn ze.

P1020118.jpg P1020117.jpg P1020116.jpg

Ik kan me helaas niet herinneren wie het was, maar iemand (ik denk Cookaap) heeft mij verteld, dat een lichtdoorlatende pot niet goed is.
        Ik hoop dat deze persoon zich even bekend wil maken, dit was namelijk waarom ze niet groeiden !!!

Toen ik dit hoorde, dacht ik, baat het niet dan schaad het niet en ben ik direct naar de dichtstbijzijnde verfwinkel gelopen.
        Ja toch Vincent van Gogh woonde ook in deze omgeving en net zoals hij, kreeg Reuben direct inspiratie.

Goed de volgende dag al kregen de dames een groeistuip.
        Dat was het dus, ik raad bij deze aan iedereen af glas of lichtdoorlatende potten te gebruiken.
        Hier even wat individuele foto's, ja ik durf het nu gerust, van links naar rechts, Pan, Artemis en Daphne ik mag hopen dat ze nu deze namen in ere houden.

P1020121.jpg P1020120.jpg P1020119.jpg

Ik weet, het is niet veel, echter ze hebben het heel zwaar te verduren gehad en zijn nu duidelijk een stuk gelukkiger.

Goed dan komen we op de grote zuster, ik vind haar persoonlijk een plaatje en ik denk persoonlijk trouwens dat het een man zal worden, ze is een beetje schriel naar mijn mening.
        Ik houd het nu nog even op Manon, zij was afgelopen Zondag 66 Centimeter nu meet zij iets meer dan 84cm ik weet niet of dit een gezonde groei is of niet, ik ben er ieder geval blij mee.
        Ze heeft nu net week 8 van haar levensloop achter de rug en als het een autoflower is zou ik het snel moeten zien.

P1020114.jpg Mooi.jpg Alvast wennen.jpg Ja ziet er goed uit.jpg

Ik zit er over te denken om haar zo stilletjes aan een scheutje, BIOcanabium crecimiento mee te gaan geven en houd in gedachte niet direct de aangegeven hoeveelheid te gebruiken.
        Ik zit zelf te denken aan een kwart van deze hoeveelheid.
        Manon staat nu nog in een 14 liter pot(dezelfde als de plant naast haar, ik heb echter nog een 45 literpot staan alleen weet ik niet of ik haar nog over zou kunnen zetten, ook hierin graag advies.

Goed al met al gaat het hier zeer goed, zelf ben ik zeer tevreden.

O ja nog even een vraagje, de kleintjes hebben volgens mij een lime groenige gloed over zich, een paar tinten lichter dan hun grotere zuster.
        Zou dit kunnen komen door de groeistuip die ze hadden of is er iets anders aan de hand.

Oh ja en ik ben Bilbo, wil ook even Bonjour zeggen.
        P1020129.jpg

Weersverwachting voor de volgende week,

Weersverwachting 21 Juli.jpg

HEET fucking HEET !!!
        Last edited by Escargot; 19 August 2013, 00:08.

Comment

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Ik zou toch proberen of ik ze in de 45 liter pot kan krijgen. Ik heb dit jaar een autoflower in de 1e week bloei in de volle grond gezet. (mn vrouw moest um uit de tuin hebben) Ik had gedacht dat ze het nooit zou redden maar ze staat er nu heel mooi bij. Ik geef geen garanties he! Verder zou je die 3 kleintjes een eigen pot kunnen geven. Hebben ze wel verdient of niet?

Ik ben nog steeds benieuwd wat die hippieplantjes gaan doen. Let it grow

Comment

hahhhhhhhhhhhh, hier zit je ( RMeyer , ) , leuk -verhaal over die hippie , de man kent er iets van zou ik zeggen , ervaring is al erg veel , en als je goed zit waarom veranderen , steld me al gerust de zaden die ik heb zijn 50% Sativa, en 50 % Indica. dus zit ik al goed om te beginnen

Comment

Joh ik laat ze nu gewoon staan, ik wil gewoon kijken hoe het dit jaar gaat.
              Vind het eigenlijk wel leuk een bloembak kweek
              Staat toch leuk zo op je balkon.

Volgend jaar wil ik het wel wat serieuzer aanpakken.
              Ik zet de plantjes dan in 45 liter kuipen.

Comment

Haha je schrijft leuk. Zie je al helemaal lopen met zo een blauwe pino pet.

Heb je enig idee wat de ph waarde van jouw water is ? Ik had daar veel problemen door, was rond de 8 en das veel te hoog.
                En ken je neem olie ? Erg goed natuurlijk preventie middel tegen zuidelijke beestjes.
                sigpic

Comment

Dat is nog altijd allemaal theorie.
                  Feiten in de praktijk hebben dat nog steeds niet uitgewezen.

Wel dat een plant die niet direct op de grond staat maar hoger hangt.
                  Het meer na zijn zin heeft dan de plant op de grond.

Dit verklaard ook de praktijk omtrent planten in bergen.
                  Tegenover tuin planten en bos planten.
                  De oude soortjes gingen hier op nl bodem altijd goed.
                  Maar ach dat word ook saai,en daar zijn we niet tevreden mee meer.

Iedereen rent massaal op afjes af leuk als je snel een rokertje wilt.
                  Maar aan de echte soorten zal een af nooit kunnen tippen.

Brabants wit,bubblegum x ak47, zuivere santa maria's

Dat zijn mijn favo buiten strains,doen het goed en je hebt een hele mooie oogst.
                  Doe je er wat meer moeite voor is het gelijk aan binnenwiet.

Ps bubblegum x ak47 maakt echt hele mooie dikke buds vol met thc.
                  Als de toppen droog zijn lijken ze net kristal met zelfs de gloed in het licht

Comment

Ja ik zit eigenlijk voor volgend jaar aan deze te denken.
                    Lijkt mij een aangenaam plantje, enige ervaring mee, of van horen zeggen.

Als je zoekt naar een online shop waar je wietzaadjes kunt kopen ben je bij 420Shop aan het juiste adres! In deze shop vind je een uitgebreid assortiment

Ook houd ik die bubblegum in de gaten lijkt mij ook wel wat., mijn vrienden beginnen nu met me mee te lullen en stellen voor Shark Attac.

Toch blijft de uiteindelijke keuze aan mij.
                    Als het goed gaat met die hippie zaden, kan het ook zijn dat ik daar gewoon bij blijf.
                    Last edited by Escargot; 22 July 2013, 19:15.

Comment

Leidingwater komt hier uit de Sevennen en is Ph 6,3,, (elektrische weerstand 17.000 Ohm)
                      De Biocultura was Ph 7 dus dat zal langzaam iets zuurder worden.
                      Ik weet dat ideaal Rond de 6,3 ligt echter dat zijn idealen, denk dat ook 7 wel in orde kan zijn.
                      Al de plantje die ik in de aarde plaats zijn tot nu toe opgekomen en lijken in orde.
                      We zien het wel.
                      Neemolie ken ik niet, hoe werkt dit spul?

En over beestjes, ach ik ga me niet meer gek maken, laat ze elkaar maar het leven zuur maken

This website is for sale! minuscule-dvd.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, minuscule-dvd.com has it all. We hope you find what you are searching for!
                      Last edited by Escargot; 25 July 2013, 13:38.

Comment

Al wat gehoord van je bod ?
                        Da's een best optrekje, maar er zit ook een beste bult werk aan buiten.
                        Plek zat voor een zwembad, en mooie tuin er omheen
                        Als je bed & breakfast open gaat horen we het wel zeker ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lijkt me niet, een B&B lijkt voor veel Engelsen, Duitsers en Nederlanders een ideaal, voor mij brengt dit werk met zich mee.
                          Nee dus, geen B&B, ik ben tenslotte al 14 jaar met pensioen
                          Ook een zwembad komt er niet, ik lig heerlijk dicht bij twee rivieren en op een steenworp afstand van zee.
                          Is toch veel leuker om in de natuur te zwemmen en daarbij onder de mensen te komen lijkt mij.

Het huis is slecht onderhouden en er zijn enige juridische zaken aan het licht gekomen, wel te overkomen, maar toch.
                          Een uitzettingsprocedure voor de huidig onterechte bewoners, renovatie, bestemmingsplan etc.

Wel is er een tegenbod gedaan, wat dus erg positief is.
                          Deze was mijns inziens een beetje te hoog, dus breng ik vandaag een tweede bod uit.
                          We zijn dus in actieve onderhandeling.

Comment

houd ons op de hoogte als je wilt, enne succes in deze spannende tijd.
                            sigpic

Comment

Nou dat heeft niet al te lang geduurd.
                              Bod is geaccepteerd, jullie weten dat nu dus officieel eerder dan mijn partner.
                              Toch lekker zo'n 18% van de vraagprijs af,komt de verbouwing tegemoet

Comment

nou je hoeft ook geen bed en broodje te beginnen , een kamer is ook goed en samen een vette peuk opsteken !!!!!! wij zorgen wel voor eten , bier etc zie je ook weer wat echte mensen !!!!!! lekker lullen met een pot bier !!!!grtz

Comment

Bezig...
                                X