Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Ok, begon me een beetje zorgen te maken. Loop zelf al lang met het idee te stoeien om me zelf in Zweden te gaan settellen.
    Leuk volkje, lekker chauvinistisch ook, spreken allemaal engels en daar koop je een leuke woning met een lap grond waar je u tegen zegt. Voor de prijs van een gemiddelde citroen, renauld of Volvo. Gaat qua prijs echt helemaal nergens over daar. Veel ste veel land, heel weinig inwoners. Woon zelf in de Randstad word soms helemaal kriegel van die mierenhoop hier. Maar ja, moet nog een jaartje of dertig wachten. Dan kan ik waarschijnlijk pas met de vut hier. Hahaha, dan is het waarschijlijk weer de vraag of ik niet beter gelijk een verzorgingstehuis in kan gaan.

Comment

Ja zo denken helaas veel te veel mensen hier over emigreren.

Mensen zijn veel te veel vastgeplakt aan het gene wat zij kennen.
      De beschermde omgeving, huis, tuin, auto, baan, ziekenfonds, polis links en rechts, pensioen fonds hier, aanvulling daar.
      Is ook de reden waarom zo veel mensen een baan willen hebben, dit terwijl ze veelal, capable zijn een eigen bedrijf te runnen.
      Nee zeker geen risico's nemen, en dan ongelukkig, doch tevreden sterven.
      Ik zeg maar zo, als je er van droomt, doen.
      Een leven zonder uitdagingen is geen fuck waard.
      Trouwens ik ben diverse mensen tegengekomen die zich in Zweden hebben gevestigd en het gaat ze allemaal voor de wind.

Ken je dat liedje nog van Doe Maar, "De Bom"
      Last edited by Escargot; 27 July 2013, 10:58.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

IK ben opgegroeid met Doe Maar dus ja.. Alles doen voordat de bom valt... En je hebt gelijk no nuts no glory... Maar ik ga er nu ff van uit dat jij de bom nu als een methafoor voor de dood ziet. Want ja de koude oorlog is al een tijdje niet zo koud meer. Al kan je je dat tegenwoordig nog afvragen met dat syrie en E Snowden gedoe.
        Dus in het kort maak er van wat je kan want het kan elk moment over wezen. Of doelde je daar niet op?

Comment

Doe maar hahaha, Ze hebben wel de eerste publieke growguide gemaakt en dat nog voor het Internet... Waren hun tijd ver vooruit..

Comment

Gaat jouw weedy weedsky nog naar wens daar? of zijn ze als heel veel mensen hier vandaag ook weggespoeld

Comment

Hippie 1.gifHippie 2.jpgHippie 3.jpg
              (Plaatjes even gestolen van het net, zo snel en goed kan ik het niet zelf maken).

Goed R.I.P. David hoop dat je een goed leven op deze planeet had, je was helaas te veel.

De rest houd ik nog even voor mezelf.

***Einde Newsflash***
              Last edited by Escargot; 31 July 2013, 08:47.

Comment

Dat zal dan wel een rookwolk geweest zijn god hebbe zijn zieltje. Geen last gehad van buren die in paniek de omgeving hebben verlaten? En je slaat de spijker op zijn kop. Kan het nog niet verkropen dat die looser Johannes Paulus mijn heiligverklaring omzeep heefd geholpen. Eikels.
                De griekse godinnen zijn dus nog inleven. Daphne Hoe kom je er ook op. Zo heet de plaatselijke travestiet hier ook

Comment

Ik zal het hem niet verder vertellen. Das dan maar weer opnieuw beginnen dan. Of vind je het wel goed zo met de 3 resterende dames. Bedenk me net dat het ook wel een beetje laat is nu. Weet eigenlijk niet tot welke maanden je maximaal kan gaan buiten. Zeker niet waar jij je bevind.

Comment

Oh daar maak ik me helemaal geen zorgen over.
                    Zomers lopen hier een maandje of twee langer door dan in Nederland.

Comment

Lekker hoor wij weer blauwbekken, zit jij nog in je tuintje. Het is je verder gegunt hoor. Je zal er waarschijnlijk hard voor geknokt moeten hebben om dit te bereiken.
                      Moeten wij hier nog maar eens na zien te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RMeyer View Post
                        Oh daar maak ik me helemaal geen zorgen over.
                        Zomers lopen hier een maandje of twee langer door dan in Nederland.
                        Gaat volgens mij niet helemaal op, hier in zuid spanje worden de dagen eerder korter dan in nl.
                        Dus bloeit alles eerder hier, en waarschijnlijk in frankrijk ook.
                        sigpic

Comment

Bloeitijd kan dan waarschijnlijk wel iets langer, dus dikkere toppen enz?
                          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Heb er eigenlijk nog nooit zo bij stilgestaan dat er zoveel Nederlanders die in het buitenland wonen hier op het form zaten. En helemaal niet dat ze allemaal hun eigen stash groeien..

Comment

Nou ehh, mensen kunnen dan denken dat ik het zo voor elkaar heb.
                              Grmbl, Vannacht (zondag} om 3.00 vertrokken voor een weekje Amsterdam, kon ik bij Lille al weer omdraaien.

Gigantische storm hier, in het zonnige zuiden van Frankrijk.
                              Ik maakte mij niet zo'n zorgen over, echter de vriend die met mij mee was woont aan het strand.
                              Dit is een foto uit Nice, is wel niet echt hier in de buurt, alleen Montpellier lag in de zelfde route als dit, ehh briesje.

Orage28072013.jpg
                              (foto JPmedia)

Goed de plantjes staan in ieder geval nog.
                              Hehe en dan had ik nog een discussie over het buitenzetten van plantjes afgelopen week
                              Last edited by Escargot; 29 July 2013, 23:29.

Comment

Hoi,

Dus geen Ruigoord voor jou R, da's wel klote, je had je er wel op verheugd toch?
                                Wel erg noodweer daar zeg, geen discussie mogelijk over je plantjes met deze shit in france.
                                Hippie's topic is losssss..... ltrz
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Bezig...
                                X