Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Het gaat heerlijk Hip, de plantjes gaan goed, maar dat zal ja al wel hebben bekeken.
    En hier in huis zijn we lekker allebei ons eigen dingetje aan het doen.
    Voor de verandering zitten we eens in de keuken, het is een beetje koud buiten, 19 graden
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Wat gaat ons kikkerlandje voor weer geven als we de nazomer ingaan? Altijd spannend, heb de nodige shit
      afgelopen jaren ondergaan met hevige stormen en hoosbuien, de toprot komt je tegemoet, hou je op de
      hoogte hoe het afloopt met mn 2e run Autoflowermix (10/12 weken?). Wil graag verkassen en genieten
      op zo'n boerderijtje of een huisje zoals jij, maar das een ingewikkeld verhaal makker, het klinkt misschien
      raar wat ik zeg, als mn ouders hun ogen sluiten heb ik besloten om de knoop door te hakken.
      Mijn vader wilde wel naar t buitenland maar moeders niet, ja ister nooit van gekomen. INTI volg ik ook,
      prachtig daar in Spain, wil graag ens proeven hoe t leven bij jullie is, weet het de politiek is ook niet alles
      bij jullie, maar dat je daar lekker vrij op de akkertje zit lijkt me het einde. Heb 2008 een rondreis gemaakt
      op de Harley met 17 man in de US, wat een prachtige ruige natuur...toen ik terugkwam had ik heimwee
      thats life maar zit hier steeds vaker over te denken. hipp's online Escargot, small conversation?
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ziet er to nu toe wel leuk uit benieuwd als ze echt in de bloei schieten en dan maar raden wat het precies is
        Guerrilla: 2013
        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
        Neem een kijkje en reageer

Comment

Zucht het is duidelijk een Sativa, Manon echt de trekjes van een sativa familie, zucht kan wel eens lang duren
          Ben ik wel blij om, wilde haar klein houden maar ze mocht van mij gerust een metertje of twee worden hoor.
          Wat het uiteindelijk is, blijft een raadsel ik noem het tot nu toe Baskische Afscheiding,
          Als jullie een betere naam weten, laat me dit dan even weten.
          Ik vertrouw op jullie.

Goed deze slak gaat lekker slapen, maar eerst een spelletje Mario Kart.
          Montpelleriaanse stijl dan!!!

Tot morgen,
          ehh later op de dag.
          Last edited by Escargot; 7 August 2013, 02:30.

Comment

Tsjee, was wel ff een uurtje bezig om Vale's topic ff door te lezen. Mooi topicje wel. Is die van stafford ook zo lang? hahaha
            Hippie: Herken je reden om nog ff te wachten, same here. Mijn ouwe Moeder eerst nog een mooie ouwe dag geven. Met de huidige ontwikkelingen hier heb ik geen enkel vertrouwen meer in onze zgn verzorgingsstaat.

Hahaha Remy Gaillard wat een mafketel is dat toch ook, ken deze man al wat langer

Comment

Last edited by Escargot; 10 August 2013, 12:30.

Comment

Lijkt me een land naar mijn Hart

Comment

**** Tussentijdse vraag ****

Ha we zijn op een stadium gekomen dat er een beslissing wordt gemaakt.
                  Tot vandaag aan toe beschouw ik mijn kinderen als Groeiende plantjes.
                  Heb hun dieet daar volledig op ingesteld.

Nu sta ik voor een dilemma, moet ik zo langzamerhand gaan denken aan een bloeiende plant ???

Hier zijn de foto's

Pan Tak 2.jpg Manon.jpgManon Tak 4.jpg Manon Tak 2.jpg Manon tak 3.jpgManon tak 2.jpg Manon tak 1.jpg

En tot slot, bij deze twijfel ik enorm

P1020311.jpgP1020316.jpgP1020310.jpg

Die zijn bijna klaar voor de oogst toch.....

Laat het me weten.

Groet,

Reuben
                  Last edited by Escargot; 8 August 2013, 17:03.

Comment

Re: **** Tussentijdse vraag ****

yep van groeien naar bloeien
                    sigpic

Comment

*** Nieuw*** The Kanaki Experience ***Nieuw ***

Hip, ik wilde niet dat hij moederziel allen op dit forum achterbleef.

P1020323.jpg

Goed, een nieuwe onverwachte ronde.
                      Als de zaadjes werkelijk goed ontkiemen begin ik hier een nieuw kweekverslag van.
                      Van deze ronde wil ik er maar een of twee op mijn Terras houden, de rest gaat naar vrienden of zet ik in het wild uit.
                      Dus, al met al een nieuwe ervaring,

Deze Topic wordt hier niet verder behandeld, het is een andere ronde en hoort hier niet thuis!

Laters,

Reuben
                      Last edited by Escargot; 16 August 2013, 03:32.

Comment

Met die laatste zou ik zeker niet meer te lang mee wachten!!!!!
                        -

Comment

Ja en er komt nog een nieuwe ronde aan, het begon te kriebelen.
                          Had niets meer te doen.
                          Last edited by Escargot; 8 August 2013, 14:36.

Comment

Ik ken het gevoel! Elke keer leuke zaadjes tegen kom op internet moet ik die kopen..... En ik kan maar 2 plantjes per keer kweken.. Ik zou we wel laten ontkiemen, maar dan heb ik ruzie met mn madam
                            -

Comment

Last edited by Escargot; 12 August 2013, 11:11.

Comment

Nou weinig twijfel over mogelijk deze dame staat in bloei. Ik zal je zichtbare bloeidagen maar gaan tellen nu. Je kan nou nog 3 weken een groeispurt gaan verwachten, maar 2 meter gaat ze niet meer halen Ik zie dat Hippie je weer flink heb aangestoken he. Weer ff paar zaden erbij gekregen. Tsjonge wat een mazzelaar ben je toch ook he. Nou Full speed Ahead zal ik dan maar zeggen. Knalluh maar weer dus. Heb je potjes genoeg?

Comment

Bezig...
                                X