Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Die kindjes zien er goed uit Escargot . en ja slakken zijn erg lastig overal waar ze op je plant kruipen ontstaat schimmel . ik zelf heb ze in emmers staan waar ik op de zijkant een dikke rand behanglijm met zout omheen strijk dit houd zich erg goed en die slijmerds moeten er niets van hebben groetjes

Comment

@ Marcus Ik heb mijn terras van rand tot rand bespannen met verwarmingspijp, nergens problemen meer...
      Last edited by Escargot; 6 October 2013, 13:20.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zien er mooi uit. Vind leuk om die close up foto's te zien :p
        sigpic

Comment

Ik heb gisteren avond een heel vervelende boodschap gekregen....

De vereniging van eigenaren heeft besloten, het hele complex te renoveren.
          Ik was bij deze vergadering niet aanwezig, dit omdat ik dit soort semi sociale bijeenkomsten verafschuw.

Ik ga nog liever naar een bijeenkomst van "Alcoholics Anonymous"

Goed het Syndic heeft dus besloten en afspraken gemaakt.

Attestation.jpg

Goed ik woon dus in Sectoren 2 en 3, dus de schilders komen de boel onderhanden nemen, van 30 September tot en met 18 Oktober.
          Het is nu zo dat mijn plantjes enige tijd in de bloei staan, echter ik ben pas gaan tellen 8 dagen geleden.
          Dit zou dus betekenen. 8 + 9+29 Dagen = 46 dagen bloei, veel te kort dus.....

Nu ben ik in mijn Topic wezen spitten en daar vond ik deze Foto, van Ruim 3 weken geleden...............
          Nu hoop ik dat ik het goed zie.....het is namelijk een foto van Manon die ongeveer 8 dagen na Pan in de bloei is geschoten........
          Als dit zo is, ziet alles er al weer een stuk zonniger.

De foto is namelijk gemaakt op 30 Juli 2013 en dan zou mijn berekening gunstiger zijn nml. 61 dagen bloei is een heel ander beeld dacht ik...
          Nog kort weliswaar maar toch.

Manonvoorbloei.jpg

Zo iemand voor mij kunnen bevestigen of dit werkelijk bloei is of dat ik nu gewoon hulpeloos, als een kat in het nauw, sprongetjes begin te nemen...

Dus al met al staat deze plant hier al in de bloei, ja of nee

Bij voorbaat dank,

Reuben

Ps, ben ik blij dat ik een kweekverslag aangemaakt heb op JD, anders had ik het echt niet meer kunnen nazoeken.
          Last edited by Escargot; 21 August 2013, 12:40.

Comment

Nee die plant staat nog niet in bloei er zijn wel tekenen dat er bloei aan komt zou zelfs zomaar voor bloei kunnen zijn.
            daarnaast bloeien planten altijd veel langer dan op het pakje staat aan gegeven dus op die tijd kan je niet rekenen.
            Ik je geen plekje zoeken waar je planten uit het zicht staan ?
            God was never on your side..

Comment

chips vervelend nieuws m8!

Helaas kan ik t niet aan de foto zien, denk t niet. Maarja vroeg of nog vroeger maakt dan ook niet zo uit.
              Ik ben zelf erg tevreden met mijn te vroeg geknipte herijuana.
              Zit niet veel anders op om voor die datum alles te knippen of bij iemand te logeren zetten.
              sigpic

Comment

Ook niet de mogekijkheid om die binnen onder en lamp te zetten tijdelijk ofzo(weet niet of dit gaat..) groet
                -

Comment

Ja laat je planten Logeren
                  God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Nee die plant staat nog niet in bloei er zijn wel tekenen dat er bloei aan komt zou zelfs zomaar voor bloei kunnen zijn.
                    daarnaast bloeien planten altijd veel langer dan op het pakje staat aan gegeven dus op die tijd kan je niet rekenen.
                    Ik je geen plekje zoeken waar je planten uit het zicht staan ?
                    Jammer als ik nml. op een dag of 65 bloei had kunnen rekenen had ik mij niet zo'n zorgen gemaakt....

Oorspronkelijk geplaatst door inti View Post
                    chips vervelend nieuws m8!

Helaas kan ik t niet aan de foto zien, denk t niet. Maarja vroeg of nog vroeger maakt dan ook niet zo uit.
                    Ik ben zelf erg tevreden met mijn te vroeg geknipte herijuana.
                    Zit niet veel anders op om voor die datum alles te knippen of bij iemand te logeren zetten.
                    Ja het is vreeslijk spijtig...shoot, ik ben een ongeduldig type echter....als ik iets begin wil ik het ook goed afmaken....
                    Vervelend, ik zal eens kijken of ik deze twee onder een lamp kan zetten en afbloeien...
                    Hoeveel watt zou ik daarvoor nodig hebben..
                    Reuk maak ik me geen zorgen over, er kan niemand op deze etage komen.

Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
                    Ook niet de mogelijkheid om die binnen onder en lamp te zetten tijdelijk ofzo(weet niet of dit gaat..) groet
                    Ik zal in de binnen kweek sectie eens om advies vragen

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Ja laat je planten Logeren
                    Ehh ja maar dan kom ik mee, bij jou in de tuin....
                    dan weet ik tenminste dat het zeker goed gaat.....

Comment

Is wel heel jammer dat het moet gebeuren.. zeker advies vragen ikzelf ben maar met mn eerste kweek bezig dus kan je helaas niet helpen. Als je van de buurt was had ik je wel mn hps geleend. Maar montpellier is en beetje uit de richting. En verlof heb ik pas begin november dus beetje te laat hehe..
                      -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
                        Is wel heel jammer dat het moet gebeuren.. zeker advies vragen ikzelf ben maar met mn eerste kweek bezig dus kan je helaas niet helpen. Als je van de buurt was had ik je wel mn hps geleend. Maar montpellier is en beetje uit de richting. En verlof heb ik pas begin november dus beetje te laat hehe..

Comment

-

Comment

Dan had ik goed gegokt....
                            Last edited by Escargot; 29 August 2013, 13:50.

Comment

Balen dat ze komen verbouwen..

Ook wel weer fijn toch? ziet het er weer fresh uit!
                              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                                Balen dat ze komen verbouwen..

Ook wel weer fijn toch? ziet het er weer fresh uit!
                                ja dat is waar echter ik hoop hier volgend jaar niet meer te wonen

Comment

Bezig...
                                X