Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zoo wat was ik een ettertje zeg hahaha...We waren tenminste wel genoeg buiten. Hadden paps en mams ook weer wat tijd voor hun zelf...Pap met zijn benen op tafel de krant lezen en mams in de keuken een oer hollands potje koken..ach die goeie ouwe tijd....
Ja zo is het toch, die hebben de mooiste Nike's een zacht geprijsd trainingspak
Een prijs, die je normaal gesproken 3 maal in je leven uittelt en dan is het voor een Zondags pak.
En nog nooit een dag sport in hun leven gedaan
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Ze zitten toch met die super snelle nikies te gamen achter de x-box Is ook errruuuggg vermoeiend...hahaha
Ach moet zelf niet te veel ouwe hoeren, ben zelf ook behoorlijk verslaafd aan mijn PS3 en nu de PS4 er weer aan komt en GT6. Begind het bij mij erg te jeuken.
Ok ff raden je bent niet de dude met de gitaar. Dat moet haast wel die dude aan het einde zijn geweest met dat blauwe shirtje en die oranje zonnebril. Ach die Hollanders trek je er altijd weer uit he. ff me plantjes bekijken ze zijn weer net wakker.
Lol, ja als ik nu wat zeg ga ik voor me beurt. Als het maar niet zo'n gemeenschappelijk solidariteitsgevoel gedreven snor is, vind ik alles best
geloof dat die laatste zin grammaticaal niet erg klopt
Morgen Escar, Ze staan er heel mooi bij. Mooie pics weer ook. Tof ook van je buurman Komt er misschien toch nog een oplossing en een helpende hand uit een onverwachte hoek. Goed om te horen, Keep 'em Green..
Comment