Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je hebt mooie gezonde planten en super dat het probleem is opgelost.
Echter mijn reactie op je vraag is nog steeds waar hoor, de site die ik gaf is namelijk ook frans!
Dus als je nog eens een binnenkweekje wil doen..
Eigenlijk kan ik niet veel meer zeggen dat dan je plantjes erg top uit zien en dat ze super veel aandacht krijgen!
Ja hier en daar onthoud ik nog eens wat, als het tenminste niet tussen de mazen van mijn brein ontsnapt
Een tuin onderhouden in ruil voor een vakantieverblijf voor je dames, zouden ze mij geen 2x moeten vragen!
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Goed, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ik bij het volgende bezoek mooie uitgroei kan laten zien.
Verder maak ik mij niet zo'n zorgen, echter ik had Nina graag gebruikt om wat zaad voort te brengen.
Is goed eerst ff tanken dan, maar serieus ik kan me iets herinneren van een bepaalde infectie waar het medicijn niet van wou aanslaan. Vroeg me ff af of daar al verbetering in zat.
Dat is echt lang, is dat zo'n superbug die wij hier in het ziekenhuis oplopen? Je zou toch wel denken dat je zo'n beestje wel kan omliggen met wat chemische goedjes.
Hoop dat je die streptokok snel gaat verslaan maatje. Was gewoon ff benieuwd, zal je topic verder niet teveel vol gaan spammen
Jouw dames laten zich al van de schoonste kant zien ! wat een mazzel van je buur man, een beetje werken kan nooit kwaad btw
Je verslag is echt een plezier om te lezen , goed bezig !
Even een gemengd berichtje, deze over de sectie zwart (de eerste kweek) en sectie rood (tweede kweek)
Dit zijn namelijk mijn twee mongooltjes en/of andere freaks..... Om te beginnen, Amy Weinhouse, ze kwam als een gedrocht boven de grond, echter ze leeft nog.
Eigenlijk begint ze een heel leuk, maar heel klein plantje te worden.
Ze is zo matig in groei, dat ze nu al gepasseerd wordt door de Kanaki's.
Verder is alles goed op de kraamkamer, ze zont lekker, blaadjes staan mooi overeind.
Goed om even een beeld te laten geven hoe zij er nu uitziet.
He bloei, goed teken. Vind Amy een beetje bleekjes, maar die gaat over een tijdje wel aanslaan. Vind die andere iid wel wat aan de ranke kant maar te weinig blad heeft ze niet. Het is een sativa dominant soortje dus je hoeft dan ook niet het bladerdek van een indica te verwachten. Volgens mij gaat die ook wel goed hoor, ze zal alleen wat minder grammen gaan dragen dan haar grote zus. Dus geen paniek in mijn ogen. Gaat gewoon goed, kan echt nix verzinnen wat fout is.
Wat jij hebt op de grote foto van je plantje(amy weinhouse?) Dat blad probleem, met beetje grijs tintje.. Heb ik ook.. Weet jij toevallig wat het is? Want ik heb zitten zoeken.. En kan nog steets niks vinden.
Comment