Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Reveggen?????
By the way Reveggen.....Ik ben het woord tegen gekomen, het zit ergens in die grijze pulp maar wil er niet uitkomen....
Oh ja, dat is als de plant weer begint te groeien, dit na de bloei. (als doorgeschoten sla toch)
Reveggen!!!!Potje.jpeg
Trouwens toen ik de BBQ van de buren, bij de schroot weg haalde, vond ik ook een ijs-machine.
Zo'n roerend apparaat, waar je roomijs in kan maken.
Goed weer een blijde mededeling over een nutteloos apparaat, ik heb een roomijs Machine!!
Wacht eens even, een komt bij mij op....(even de formule opschrijven kijken of dit klopt)
En als je bijna geen zaden meer heb, kan je ze zelf toch altijd nog kweken? lijkt me ook leuk.
Had volgens mij ergens gelezen dat je al info aan het doornemen was.
Het gaat volgens mij nu wel overal jeuken bij jou escar. Ik zie je bijna elke week weer wat zaden erbij doen. Volgens mij is dit geen gewoon jeuken meer
Maar goed succes weer met de nieuwe zaden, ik blijf gewoon meespieken.
Geen idee, hoop dat je er ten minste iets van kan gaan verwachten. Ze zullen nu heel snel gaan bloeien, blijven ze ook een stuk kleiner. Dus iets zal er wel vanaf gaan komen
Dat zal denk ik zeker, ander zouden er geen HPS kwekers binnen direct op 12/12 zitten.
Die zijn er ook, dus.....
Ik wil gewoon weten, wat is de capaciteit van de Hippies.
wat kan ik doen en wat niet, wanneer schieten ze nu de stress in.
Is het je opgevallen dat ik tot nu toe 100 % kiemkracht heb.
Eerste ronde 75% vrouwelijk.
Tweede ronde 1 mongooltje, 1 dood door schuld. (teveel mee gekloot)
Derde ronde nu even aankijken. het beloofd dus wat.
De tweede ronde zijn maar tussen de 20 en 30 centimeter en zijn de bloei ingeschoten.
Wat zal deze ronde brengen....
Ik heb de gemiddelde temeraturen van het afgelopen jaar gegeven. (dus kans is er zeker)
Comment