Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Escar, hoop dat je een beetje opgeknapt ben van je ziekenhuis bezoekje. Wens je alvast veel beterschap maatje

Dat is als je nog moest vandaag dan.

Comment

@peter18 Thaks

@Ronson Tsja, het was weer ff afzien, volgende week weer een keer.
      Last edited by Escargot; 6 September 2013, 13:03.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Update Pan en Manon

Vandaag even een korte update met Manon en Pan.

In deze update wil ik een vraag stellen.
        is het nu normaal dat de ene plant, Manon in dit geval, veel minder THC produceert als haar Zusje Pan.

Wellicht ben ik gewoon te ongeduldig, Manon is ongeveer een weekje achter op Pan, zowel met de voorbloei als de bloei.

De vraag is dus een beetje Retorisch. (gewoon aan het vissen naar complimentjes)

Dit is Manon

Manon Bud2.jpg Manon Bud3.jpg Manon Bud5.jpg

Manon Bud4.jpg

Manon Top1.jpg Manon Top2.jpg Manon Top3.jpg

Manon Trichs.jpg

Manon Trichs1.jpg

En hier is Pan.

Pan Top1.jpg Pan Top2.jpg

Pan Trichjes.jpg

Pan Staand.jpg

Even de Dames samen op de foto

Samen.jpg

Oh ja en dan de vraag over de volgende foto...
        Wanneer kan ik oogsten ???

Oogsten.jpg

Goed het weer laat ik maar achterwege.... Vandaag 28 Graden en geen zicht op enige regen.

Comming Soon "Schreeuwende Negerinnen On Heat"
        Last edited by Escargot; 6 September 2013, 12:09.

Comment

Wat voor compliment heeft ze nodig escar.?
          Dat ze er mooi groen bijstaat en dat ze al mooi topjes aan het aanmaken is?

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik kan gewoon niet wachten

Tsja, ehh, dat zag ik zelf ook al en nu ik de foto's zo zie,is ook Manon begonnen met de aanmaak van THC.

Is dus niet zo gek, Pan is een week verder die is dus al in bloeiweek 4, gewoon logisch dus.

Het kan mij alleen niet snel genoeg gaan, ik wil mijn horizon verbreden, als je begrijpt wat ik bedoel.

P1030751.jpg

De volgende ronde wil ik zaad hebben...
            De ronde laat inzetten in het seizoen is gaande, kleine pot ook.
            Ik wil mijn vriend natuurlijk wel laten zien, dat ik werkelijk alles met zijn zaden heb geprobeerd.
            Last edited by Escargot; 6 September 2013, 13:05.

Comment

Mooie foto's weer escar, die toppen beginnen lekker te exploderen...Lekker weerhoor. Lampie ziet er ook goed uit, je moet ff dat blauwe folie van je reflectorkap aftrekken.
              Is ie gelijk een stukkie feller. Escar goes Micro....kicke man!!!

Comment

Vogelcastelein.jpg
                Last edited by Escargot; 6 September 2013, 20:51.

Comment

deze was goed lag dubbel van t verhaaltje van je .....zuslief zingt ook elke dag tegen t plantje haha ook benieuwd naar t vervolg misschien leer ik er nog wat van!! gr

Comment

Hopelijk heeft zuslief dan wat zangtalent anders stoppen ze met groeien, of heeft escar er dat niet bij verteld?

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik ben gek op zingen, doe het de hele dag door.

Ik moet echt snel gaan stoppen met dat Internetten.
                      Dit forum kost echt wel te veel kwaliteits-momenten.

Comment

Leuk kastje escar, ik zou alleen die ruitjes goed blinderen i.v.m. verduisteren. Maar zit wel potentie in, ziet er leuk uit aan de buitenzijde. Met een leuke ruimte om wat in aan te klooien. Je raakt wat hoogte kwijt voor je lampen en filter dus houd rekening met min 30-40 cm spelling aan de bovenzijde. Misschien iets om in je gedachte proces rekening mee te houden. Toppie verders

Comment

Oh ik ga dit kastje niet op gelijke grote namaken, alleen het generale idee, tijdens verlichtingsuren lekker meekijken en nachtelijke uren verduisteren.

Getint glas er in zodat ik ook weer geen schijnwerper in m'n huis heb staan, opties moet ik nog onderzoeken.

Ik heb nog de tijd ik denk dat Manon en Pan wel voldoende in huis hebben om me een paar maandjes bezig te houden

Comment

Leuk dat je ook micro wilt proberen escargot!
                            Je plantjes zien er goed uit! Thc of geen thc zie ik toch niet op mn telefoon...
                            Grts
                            -

Comment

klinkt leuk, tuurlijk zullen mensen dan zeggen je moet met zwart wit folie werken. Maar ik vind die ruitjes eigenlijk wel een leuk idee, kan je gewoon naar binnen kijken als je licht aan is. Doe je er een foto vaan een terrarium erachter. Dan kan je als er iemand langs komt die foto achter het raam zetten. Denken ze dat het een terrarium is hahaha...ach ik draaf weer door..

Comment

Is het nu nog niet duidelijk, Voor De koffie Niet Zeiken

VDKNZ (voor de koffie niet zeiken) dus

Kijk nu toch eens wat daar van terecht komt.

Voor de Koffie Niet Zeiken.jpg

Tsja, bij deze is dit nu toch wel duidelijk zo.

Vandaag geef ik even een update van mijn twee Freak's, te beginnen met Arthemis uit de eerste ronde.
                                Ik ga hierna direct door met sectie Rood, P1040004.jpg

P1040009.jpg Arthemis Top1.jpg P1040057.jpg

Tsja, het is en blijft een lelijke plant.

Trouwens, ik ben er ook achter dat het plaatsen van planten onder een klimop, de spint van de plant aftrekt.
                                Arthemis zat onder de spint, nadat ik haar onder de klimop geplaatst heb is bijna alles weg.
                                De Spint klimt uit zichzelf naar boven en huisvest zichzelf in de klimop.
                                Erg handig dus!!!

__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________________

Schreeuwende Negerinnen On Heat

Ja en om het verhaal vlekkeloos over te laten lopen, wie kunnen we beter mee beginnen als mijn andere freak, Amy Weinhouse.
                                Dit plantjes slaat werkelijk alles, erg klein, zal ongetwijfeld erg populair kunnen zijn bij de Micro Kweek.

Vandaag heeft Amy ondanks haar bescheiden maat, de voor-bloei aangekondigd.
                                Heel grappig om te zien dit plantje.
                                Haar taille is een maatje of 15 kleiner als haar zusjes.
                                Zelfs de Kanaki's die net de grond in gegaan zijn, zijn haar al ruim gepasseerd in grootte.

P1030889.jpg P1030899.jpg P1030906.jpg

Ja Amy Weinhouse staat dus in de voor-bloei.
                                Gezien alle planten uit de hippie zaden direct in de bloei schoten, zal dit ook bij haar wel het geval zijn.

Ook Amy had last van Spintmijt, ook bij haar is dit alles volledig verdwenen!!!

vandaag is de bloei er redelijk ingeschoten.

Vadaag noem ik het ook Bloeidag 1 voor Tracy, Janis en Nina.

Om te beginnen, wat hoofdpijn foto's van Tracy Chapman.

Tracy Chapman Onder.jpg

P1030844.jpg P1030854.jpg P1030866.jpg

Dan zijn we gekomen bij Janis Joplin, zo als gewoonlijk, straalbezopen en zo geil als boter

Janis Joplin Onder.jpg

P1030764.jpg P1030780.jpg P1030772.jpg

P1030767.jpg

Ik vind het zelf een lekker pittig ding, ze stinkt een uur in de wind, maar dat schijnt wel mee te vallen in de ogen van een Hippie

Oh ja over Hippies gesproken, mijn vriend L was het niet eens met de benaming.
                                Hij stond er op duidelijk te maken dat hij een Punk is, grrrr, Damn Hippie's.

Ik besluit de voorstelling met Nina Simone, ze was een tijdje nummer twee op mijn lijstje.

Echter ze heeft zich karig geweerd.
                                En onder de klimophaag, jullie raden het al........Geen spint meer.

P1030826.jpg

P1030823.jpg P1030814.jpg P1030785.jpg

P1030812.jpg

Dat was het weer voor vandaag, volgend update in mijn andere topic

Het weer.

Eindelijk regen.jpg

We kunnen het al zien, 2013 wordt een heel slecht wijnjaar, regen hier betekend Hagel in de bergen.

Jammer
                                Last edited by Escargot; 6 October 2013, 13:46.

Comment

Bezig...
                                X