Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie op de koffie

Kan je ze niet verplaatsen naar je guerrilla spot? Gooi het dak open van racemachine laat hun kopjes eruit steken, en drop ze af bij je andere weesjes
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Race machine is uit roulatie het beestje is na 34 jaar in uitgebreide Re-Fitt.

En ik zie me nu echt niet rijden, met een volledig bloeiende plant.

In Nederland zou ik het gerust doen, hier niet

Het maakt ook niet zo veel uit.

Ik heb ronde twee klaar in ongeveer 6 weken en der derde en vierde is net in de bloei geschoten.

De kanaki's ook , dit is echt een gezicht wat je niet wil missen, ff een klein voorproefje.
      Kanaki 3.jpg
      Last edited by Escargot; 24 September 2013, 18:13.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

heerlijk
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Ik heb 3 weken geleden met men vriendin haar fiets met rekje vandoor erop, een pineapple express en sweet mango naar een vriend gevoerd
          Ze aren wel Nog maar juist in voorbloei gekomen
          Maja hoe het in la douche France eraan toe aar heb ik gezn idee van...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

ja blijft lullig vroeg oogsten, aan de andere kant heb ik er nu ook wel lol van
            sigpic

Comment

Ja joh ik heb nog negen planten, deze zijn alleen de enige die ik serieus behandeld heb.

Hahahaha

Comment

zo te horen kom je de winter ook wel door
                Alles goed met je nieuwe onderkomen ?
                sigpic

Comment

Ziet er leuk Escar.

Alleen jammer dat je been is ontstoken. Veel succes der mee!
                  sigpic

Comment

Ik heb vannacht de krakers laten verwijderen, huis is vanmorgen schoon opgeleverd.

Vannacht gaan mijn planten erheen, de kleinere dan.

Comment

ere wie ere toekomt de planten verhuizen als eerste
                      sigpic

Comment

Jups, zal de beelden snel online zetten.

Plus foto's binnenkant van het huis.

Morgenochtend kunnen jullie alles zien, zal ook ff een filmpje proberen te maken.

Comment

Had je dat stukkie van Staffort nog gelezen escar?...leuk stukkie heeft ie net online gezet. Die buiten plantjes staan er lekker bij zo trouwens.
                          Eindelijk je kan je huisje in, Gefeliciteerd. Nou gaat druk voor je worden de aankomende weken. Ben je al een beetje aangesterkt weer?

Comment

Was nooit verzwakt ron

Geen tijd voor zwakte.

Comment

Nee daar is idd geen tijd voor, maar je bent wel net 2 dagen uit het ziekenhuis. De timing is laten we maar zeggen allerminst perfect.
                              Dus ik wens je sowieso ff sterkte toe. Of je nou wil of niet.

Comment

Nieuw huis, nieuwe kansen.

Bonjour....

Cadeau.jpg

Ik ben Peppette, uw gastheer van deze dag.
                                Ik wil u in naam van mijn nieuwe baas verwelkomen.

Eerst een klein beetje informatie over mezelf.

Ik ben al geruime tijd, Huismeester in Villa MeLaRoCe (Me Laatste Rooie Cent).

Dit is natuurlijk niet de echte naam, van dit traditioneel Occitaans landhuis.
                                Mijn nieuwe meester, heeft er toe besloten, helemaal geen naam aan het goed te geven, dit is in zijn opinie, te "Pleb".

Hij is wel een vreemde knakker, die nieuwe baas, het eerste wat hij uit de, nogal gammele auto trok, was een stel planten.
                                Ik bedoel, van die planten, waar wij katten, zeer aan gehecht zijn....

Een plant die beter is dan Baldriaan, maar net niet in de buurt komt van Valeriaan.
                                Toch vind ik dit, persoonlijk, een welkome traktatie, deze plant ken ik, ze vormt zo'n vreeslijk lekker, comfortabel Lits-jumeaux.

Op de planten kom ik later nog terug.

Wat een vreemde kerel, die baas, hij ging gelijk hout sprokkelen, dit leidde tot de volgende,naar mijn mening, zeer comfortabele situatie.

Kampvuur.jpgVoor deKoffie niet zeiken.jpgDat zeggen ze allemaal! Sukkels!!!

Goed, ik zal jullie even rondleiden, de baas heeft een beetje pijn aan zijn pootje, dus ben ik de aangewezen persoon.
                                Dat is Persoonhier meer over de Mars tegen de Katharen (ketters)

Goed na deze, wat Heavy informatie, ik ben ook zo trots op mijn land, zijn wij aangekomen in de Keuken.

Keuken.jpg Keuken 2.jpg

De keuken is 6 X 11 meter en 11 meter is de totale breedte van dit huis,in het midden van het huis gelegen en direct de entree van dit huis.

La Grande Cuisine, is de plaats waar alle mensen samen komen en de meeste tijd van ons leven brengen we hier door.
                                In normale omstandigheden in een Frans huis is dit de meest comfortabele plaats.
                                Gelukkig wil de baas deze traditie in ere herstellen.

Goed nu op naar de Salon.

Woonkamer.jpg

De woonkamer is iets groter als de keuken, dit is als Chambre d' Prestige, de grootste kamer in het huis, ornamenten en glas in lood ramen zijn hier helaas niet meer aanwezig. (Dit duurt echter niet lang als ik de Patron moet geloven).
                                Ook die kille Marmeren vloer, gaat eruit. (deze beslissing, kan ik mij heel goed in vinden, hoop dat die sukkel een lekker tapijtje installeert)

Goed de trap naar boven, tussen de Woonkamer en de keuken in.

Trap.jpg

Achter ons ligt de grande entree, echter tegen de deur aan staat een enorme kast.
                                Alle ramen en deuren zijn ellenlange tijd dicht geweest, het ruikt, ik bedoel hiermee, het stinkt in huis.
                                Het moge duidelijk zijn dat de vorige bewoners niet van licht en lucht houden.
                                V
                                olg mij....
                                Volg mij.jpg
                                Waterput.jpg Binnentuin.jpg Binnentuin1.jpg

Huis en tuin.jpg

Nu snel even de buitenboel, ik heb het druk en moet zorg dragen dat het personeel (dat is die sukkel die zich "baas" noemt), de planten water geeft.

Uh wacht even, de grote baas is net aangekomen. (vriendje van hij die voor mijn charmes valt)
                                De foto is een beetje bewerkt en onherkenbaar gemaakt, dan weten jullie tenminste wat er hier gaande is.

Vriendje.jpg

(geloof me hier, dit is mijn vriend, echter dit is niet mijn vriend, een 16 tal layers en aardig gefilterd, ook de neus,ogen, lippen en kaaklijnen zijn afzonderlijk van elkaar in contrast gebracht, bril is ook niet zijn bril, snofrretje is bijgetekend )

Goed de rest van het land en dan Koffie, oh shit ik ben een kat ehh melk.

Land 1 Zuid 1.jpg

Land 1 Zuid 3.jpg Land 2 Zuid West.jpg Land 1 Zuid.jpg

Land 2 Zuid west.jpg

Ik beloof het in de volgende update over plantjes te hebben.
                                Last edited by Escargot; 28 September 2013, 14:14.

Comment

Bezig...
                                X