Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu vraag ik mij af, mocht het niet gaan vriezen deze winter (dit gebeurd nogal vaak hier)
Wordt het dan een monster van een plant volgend jaar....
Of zal ze de eerste de beste mogelijkheid aangrijpen om te gaan bloeien.
In beide gevallen, gaat er vroeg begonnen worden in de buitenkweek afdeling.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Dat denk ik ook Escar. Met zo weinig lichturen per dag kan ze niet anders dan in de bloeischieten. Of je moet ze gaan bijlichten tot 18 uur per dag. Tis maar wat je zelf wilt. Hou je haar in de groei dan is ze over 2 weken al een monster.
Hahahaha.. anders word ze weer een koppie kleiner gemaakt. Nou ja misschien is die terrasverlichting voldoende om haar in de groei te houden. We zullen het gaan zien.
Het schijnt dat je wietplantjes jaren in groei kunt houden. Mijn eigen record is 13 maanden. Toen heb ik haar wortels gesnoeid, en blijkbaar vond ze dat niet leuk.
Dat moet dus best lukken met die terrasplant. Het schijnt dat ze een beetje vorst ook nog wel overleven.
Ik heb wel gehoord van pompoenwedstrijden, maar nog niet wat wiet-wedstrijden. Ik kijk er naar uit: De dag dat op braderieen de grootste wietplanten van het dorp aan de haak gaan voor de wisselprijs: De Gouden Bong. Als je wint, ben je wel sociaal verplicht het hele dorp stoned te voeren.
Comment