Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Korting op 420shop
    Nog een dagje of twee wachten en de bestelde zaden komen eraan...
    Ben van plan om ze een weekje te laten ontkiemen in propagator pro,
    Als de tijd rijp is overplanten (heb enkele verslagen doorlezen en heb de indruk dat je best gelijdelijk overgaat van kleinere naar grotere plantpotten ipv ineens in een grote pot te zetten? Heb ik dat goed opgemerkt of speelt het geen rol?)
    Als grond gebruik ik universele potgrond goed gemengd met 25gr Startrex en 3gr Mycotrex. Plantgaatje maken, 2gr Mycotrex erin doen en zaailing planten. De potten zullen +-5l worden. Een biotab 5cm de grond in en geen zorgen over PH en EC . (zuider)terras op en voldoende water geven met per liter water een grammetje Bactrex. De bovengenoemde voedingsstoffen zijn 100% bio en perfect voor beginners (zoals ik). Het is een set van Biotabs.eu.
    Eerste poging IMG_00000002.jpgIMG_00000004.jpgIMG_00000005.jpg is al 9weken ver en hoop nog een tweede oogst te forceren dit seizoen.
    Al iemand info of tips?

Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

Autoflowers zet je het best meteen in de definitieve pot.
    Je huidige planten staan er goed bij.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx Q... Heb ik dat (toevallig) goed gedaan, nog snel ff een extreme close up van de vorige en dan verder want er was post uit het Noorden IMG_00000012.jpgIMG_00000010.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.IMG_00000014.jpg
      Attached Files

Comment

Ik gebruik de propagator pro om snel en zonder veel moeite m'n zaad te laten ontkiemen...
        Vul de propagator met een bodempje perliet en bevochtig deze met water gemengd met een beetje bacto.
        Steek zaadjes in Spongepots, weer besprenkelen.
        Ledjes aan en bij de vensterbank zetten...
        Nu weekje geduld, nog wat potten en aarde gaan halen.
        IMG_00000016.jpg Temperatuur moet tussen 22 en 24 graden blijven af en toe is piepen

Comment

Zo gauw de plantjes boven komen, moet je ze echt uit die propagator halen, want die leds geven te weinig licht, waardoor ze erg gaan strekken.
          seedpropagator-sanniesshop-dev.jpg Bakje spaghetti.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Leuke propagator QnQ, zelf gebruik ik die van de action (€ 3,00), werkt ook prima op de vensterbank, maar dit geeft vast een beter resultaat.
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Heb ik in mei gemerkt dan zijn er 4 van m'n kleintjes heengegaan omdat het wachten was op aarde... ze waren als vlechtjes ineen gegroeid :s
              God rest their souls
              MAAR!!!! Goede hints, tips en ervaringen zoals deze zijn ALTIJD WELKOM!!!!! Dus thx QnQ, peace

Comment

Dag 3 PIEP IMG_00000017.jpg buingiorno prinsipescas

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

T.A.V Mike01:IMG_00000019.jpg
                Maar heb je eigenlijk toch niks aan vermoed ik ... Heb je link gechecked en DAT is wat ik zoek, thx mate

Comment

Update: de 3 staan er al fier bij. De andere twee laten hun snoetje ook al zien maar die nemen hun eigen tempo... Heb moeite met de juiste temperatuur te vinden want het s hier warm
                  IMG_00000024.jpg

Comment

ja die link die ik je stuurde, kun je zeker goed gebruiken. Werk onwijs goed!
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Wegens verhitte discussie met vriendin moet ik verder gaan met helaas maar 1 plantje maar ja beter 1 plant als geen! To be continued als 1x Big Bang onder de Belgische zon
                      De zaailingen moeten zelfs vernietigd worden maar daar moeten we nog s goed over praten!!! Zal wel een goed huis voor de meiden vinden. PEACE OUT

Comment

Goedemorgen terug van weggeweest heb ondertussen mijn vorig dwarfje kunnen oogsten ongeveer 30gr afgekregen en naar mijn (niet al te bescheiden) mening shopkwaliteit IMG_00000037.jpgvan een deel het bladafval mooie boter getrokken IMG_00000045.jpg en van de rest thee getrokken waar ik een beetje limonade heb gemaakt (afgekoelde thee met soda, suiker) ook ijsblokjes van gemaakt.
                        Nu, de BB... DIE loopt lekker IMG_00000041.jpgIMG_00000042.jpg een bescheiden 87cm maar nog niet in bloei. Ben nieuwsgierig wanneer dat begint grtz peace out
                        Attached Files

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Laat die buds maar komen

Comment

Hebben we in ieder geval nogiets positiefs om over te praten maatje,
                              je Brigitte Bardot Staat er heerlijk bij, rokje omhoog? charretelles dr bij?
                              Doe haar goed en je krijgt erwat voor terug, dat beloof ik je

Zet em op, je hebt het verdiend Leo, we maken er een feestje van als alles weer gesmeerd loopt makker=
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Bezig...
                              X