hoi allemaal, mijn plantjes zijn al goed op weg en ik dacht laat ik ook eens een verslagje schrijven.
Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met kweken en het is nooit echt goed gegaan, allemaal schamele oogstjes maar dit jaar gaat het erg goed!
Ik heb in totaal 6 plantjes waarvan er 3 auto flowers zijn en eigenlijk al zo goed als klaar zijn!
auto-mary
auto widow
auto silver haze
De andere 3 plantjes zijn 2 everest bud en 1 gratis gekregen zaadje, AK-47
De plantjes heb ik eerst een paar weken binnen laten groeien en daarna in potten buiten gezet toen het beter weer werd.
Ik heb bloeivoeding gegeven aan alle planten (ook die nog niet in bloei waren) maar ik denk dat dit niet veel uit maakt.
de laatste weken heb ik ze allemaal geen voeding meer gegeven en ik begin straks weer met bloeivoeding geven zodra de andere 3 planten ook in bloei staan.
Ik heb ze 27 april gepoot en er zijn er 2 gesneuveld want ik had er eerst 8, deze hadden teveel voeding gekregen.
laatste foto's zijn van 5-7, ik zal morgen nieuwe maken
Laat maar weten wat je er van vind.
misschien kan ik de 3 normale planten in de volle grond zetten?
En kan ik deze week al mijn autoflowers gaan oogsten?
Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met kweken en het is nooit echt goed gegaan, allemaal schamele oogstjes maar dit jaar gaat het erg goed!
Ik heb in totaal 6 plantjes waarvan er 3 auto flowers zijn en eigenlijk al zo goed als klaar zijn!
auto-mary
auto widow
auto silver haze
De andere 3 plantjes zijn 2 everest bud en 1 gratis gekregen zaadje, AK-47
De plantjes heb ik eerst een paar weken binnen laten groeien en daarna in potten buiten gezet toen het beter weer werd.
Ik heb bloeivoeding gegeven aan alle planten (ook die nog niet in bloei waren) maar ik denk dat dit niet veel uit maakt.
de laatste weken heb ik ze allemaal geen voeding meer gegeven en ik begin straks weer met bloeivoeding geven zodra de andere 3 planten ook in bloei staan.
Ik heb ze 27 april gepoot en er zijn er 2 gesneuveld want ik had er eerst 8, deze hadden teveel voeding gekregen.
laatste foto's zijn van 5-7, ik zal morgen nieuwe maken
Laat maar weten wat je er van vind.
misschien kan ik de 3 normale planten in de volle grond zetten?
En kan ik deze week al mijn autoflowers gaan oogsten?
Comment