Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hier fotos van mijn mooie plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hier fotos van mijn mooie plantjes

    Korting op 420shop
    zo ben ik kort geleden begonnen met zaden die ik uit me vorige stekken had stuk of vijftien zaden 4 zijn er uit gekomen en volgens mij ook vrouwlijk erg leuk de grooste plant die ik heb zit al vol met kleine toppjes en lijkt echt op een kerstboom niet te groot ik denk ongv 110cm

    erg leuk dit is mijn tweede kweek vorigjaar was voor mij ook een geslaagde eerste keer opbrengst zo 300 gram twee planten maar dat waren stekken

    nu heb ik zaden en wat stekken 4xpp stek 1x auto tutaghamon 3x auto norton light 1x critical 1xauto wembley 1x white widow alles is ontkiemt en fotos plaats ik nog sommige plantjes ziijn all tien cm maar verschillen wel een is wat groter dan de andere

    ben benieuwd of het me gaat lukken zoveel planten tot een goed einde te brengen zo helemaal top zijn hier een paar fotos van mijn plantjes in de zonnige tuin

    IMG_8007.jpgIMG_8005.jpgIMG_8003.jpgIMG_8004.jpgIMG_8010.jpgIMG_8016.jpgIMG_8012.jpgIMG_8014.jpgde andere fotos volgen nog van mijn autoflowertjes en graag hoor ik wat jullie van mijn plantjes vinden aangezien dit mijn tweede kweek is en ik onevaren ben eigenlijk weet natuurlijk wel iets maar nog lang niet genoeg tips en opmerking zijn zeer welkom

    idereen alvast bedankt en succes

    gr moh

    #2
    Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

    ziet er heel goed uit!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

      Ik hoop dat je goed met je buren kan opschieten.
      Enne mooie plantjes zien er gezond uit, geef je al bloeivoeding ?
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

        Thanks jongens voor jullie reactie en de grooste plant geef ik wel bloeivoeding de rest nog niet

        maar kan er vijf bij de buuf kwijt als ze vol in bloei staan dat is mooi maar dan heb ik er nog teveel

        maar weet iemand of je autoflower gelijk bloei voeding geven moet naar mijn idee niet gelijk wel als ze gaan bloeien of dan nog niet gelijk graag hoor ik dit van iemand mijn auto flowers zijn nu drie weken oud of vier van ontkieming

        nogmaals dank voor jullie reactie

        Comment


          #5
          Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

          Nee,ligt aan je aarde de plantjes geven het aan let op de onderste kiemblaadjes als deze licht gelig worden vragen ze om voeding.
          maar wel laag beginnen niet etiketjes lezen dat is de domste fout wat je kunt doen!
          want dan ga je gelijk met overvoeding kampen en zul je zien dat je bladranden verbranden.

          succes

          Comment


            #6
            Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

            Ik heb mijn autoflowers de eerste 5 weken groeivoeding gegeven, daarna direct over gestapt op bloeivoeding. Gewoon gedaan wat op het etiketje stond en er staan nu flinke bomen in mijn tuintje.
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              #7
              Re: hier fotos van mijn mooie plantjes

              Nou daar heb je een antwoord op je vraag, Inti, dat noem ik nog eens een goeie buur.
              Ziet er goddelijk uit daar Moh.
              Trouwens leuk om weer eens zo'n 70er jaren Nederlands, huis te zien, schuur en al
              En dan die 80er jaren tuin
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              Bezig...
              X