Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GC Sweet Mango AF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GC Sweet Mango AF

De foto een beetje opgelicht, heb ik ook het idee dat er meer in de kist ligt dan alleen wiet. laagste punt van de kist en het laagste punt van dat witte in de kist.

Tis volgens mijn een pak shag
    Attached Files
    Last edited by SnsieNL; 15 September 2013, 19:00. Reden: shag boven water gevist
    recht is recht. krom is krom.

Comment

Comment

turbootje ik gun je zoiets echt wel van harte maar hier klopt gewoon echt geen reet van.
        of denk je iemand die al 25 jaar met dat onkruid te maken heeft zulke dingen niet ziet!
        'n normale plant moet je al gek doen wil je er 100 gram vanaf halen in 12-14 weken tijd!
        en nu probeer jij hier iedereen wijs te maken dat die topjes op de droogrekje 112 gram droog is.

serieus ik gun je zo'n oogst maar houd jezelf en anderen niet voor de gek
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dan zeg ik haal dan eens de sweet mango
          met bio taps en de woma lijn
          en in de volle grond met maximale licht.
          dan mag je weer reageren

Comment

Laurens koop je gewoon een bril en leg jou 112gr eens naast 112gr van mij ik denk dat het bij mij er min 4x zoveel volume is!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Eind juli al dikke toprot, dat lijkt me dan toch juist geen soortje dat voor ons klimaatje geschikt is, die zou ik niet meer zetten
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

aan die bio tabs en woma lijn heeft dat echt niet gelegen hoor
                het is gewoon voeding en meer niet!

maar doe je ding zou ik zeggen!
                onder HPS heb ik ook maximale zon.........

maar ik zal wel eens 'n foto plaatsen van hoe 'n ons DROGE wiet uitziet in hoeveelheid
                misschien dat je dan ontdekt dat je praatjes niet kunnen kloppen
                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

onder hps is geen maximale zon dat is maximale hps
                  laat maar zien

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

niet vergeten dat die droog netten 2 lagen zijn..

Comment

ze liggen niet eens vol dus overdrijven mag wel wat minder hoor
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Angel laat het, iedereen die geen stront in zijn ogen heeft ziet dat dat volume totaal niet met 100 g overeen stemt.
                      Hij kan zelfs eerst een lichter bakje erop gezet hebben zijn gewicht naar 0 teeug gebracht en dan dit erop gezet...
                      Hij zet alleen zichzelf voor aap!

Comment

dat niet alleen, maar zo misleid je 'n beginnend kweker ook!
                        want die zien 'n beginneling met 1 plant met vette opbrengst dus die denken dan meteen: DIE MOET IK OOK HEBBEN!
                        we blijven hier in ieder geval lachen tussendoor met z'n allen met deze 'onzin'
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Comment

Dat is toch niet zo extreem Johnny? Ik denk dat ik nu een af heb staan waar ook wel 100 g van gaat komen
                            Wel een echte 100 droge grammen dus dt vind ik niet zo gek, maar dat da mini volume 100 g maken ze mij niet wijs...

Comment

Achja, misschien spelen 010 en die andere wel samen. Aangezien GC van 010 is (lul ook maar wat)
                              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                                turbootje ik gun je zoiets echt wel van harte maar hier klopt gewoon echt geen reet van.
                                of denk je iemand die al 25 jaar met dat onkruid te maken heeft zulke dingen niet ziet!
                                'n normale plant moet je al gek doen wil je er 100 gram vanaf halen in 12-14 weken tijd!
                                en nu probeer jij hier iedereen wijs te maken dat die topjes op de droogrekje 112 gram droog is.

serieus ik gun je zo'n oogst maar houd jezelf en anderen niet voor de gek
                                100gram...25jaar...1plant?

Waarom heb ik dan al 400-475gram per plant droog buiten gehaald?
                                Dit was welde zomer he

Maar 3ons is haalbaar,dat is ong mijn gemiddelde.

Echter sluit ik me aan het is een beetje weinig wiet voor 125gram.

De enige plant wat weinig is maar zwaar.
                                En met dit beetje wiet daadwerkelijk deze score haalt is een blackjack.
                                Kleine loeizware buds allemaal.

Staff

Comment

Bezig...
                                X