Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kinkt als iets met alcohol Kan nooit verkeerd wezen. Hippie ik zal de batterijtjes van je brandmelders ff er uit halen als we die bomen komen oproken.
Neem ik nog wel wat NLS van mij mee.
Hittegolf?, alleen vrijdag kan het warm worden hier. plus minus 27c. Blijft gewoon wisselvallig deze week hier, volgende week ziet er ook niet echt uit als een topweek voor buiten. Blijft wel droog. Laten we maar hopen dat dat hoge druk gebied van jouw maar een beetje naar ons toeschiet. Aldus Peter Timofeev, ot morguh..Laatste update 20 augustus 11:20 uur
Wat het weer betreft zon met toch ook de nodige bewolking dus geen hittegolfje nog.... wat Ronn zegt, he weerman, waarom staat het zonnetje er niet bij???
Ik zeg "Oant Moarn" op ze fries en neem straks weer een kijkie...laterss
Berry man, ja..ben een druk baasje, maar had wat meer verwacht van die afjes.
Voor mij volgende keer een niet al te kleine af, wil kijken wat de Autoflowermix brengt.
De kleinen willen zon zien, die ene ahbd heeft al schaamhaartjes, haha
Thanks voor je reactie makker, blijft je stoeltje warm?
Verders bedankt voor de reacties van de andere manne, we houden ze groenn...tour doping 2012.jpg
Even gekeken op de link Berry, spreekt me best aan, Bamm..!Die gaan op het kladblokje
Heb nog een zak Deense en Autoflowermix in de koelkast.
De lottozaden autokweekje juli 2013 184.jpg en autokweekje juli 2013 182.jpgBlue Mistic regulier, bloeiperiode 8-9 weken, indoor of ook outdoor?
Waar komen deze vandaan, staat geen breeder op t zakje. Enig idee hierover? Grttz
Comment