Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo zo Hippie das een leuk gevuld balkonnetje. Bezwaar als ik ook ff een krukkie neerzet. Glee bij de ingang wel uit op een slakkespoor. Als je trouwens nog last van slapeloosheid heb ik wel nog iets voor liggen hier. Krijg je een olifant mee onderzeil. Maar lekker bezig hoor. jammer van al die dude's aan het begin.
autokweekje juli 2013 070.jpgautokweekje juli 2013 071.jpgde zaailingen zijn loss van hun lobjes, aantal uren volle zon maar ze kunnen ertegen, blaadjes ogen fris en tellen er 4 (pics inside)
Pssss...druppie wortelstiem dr bij, dat pennetje lust ook wat, he zaai/stek? Bestaat uit turfstrooisel, zand, kalk en meststoffen, lekker luchtig, bij mij wekt het prima, kiemjes komen
snel op, de afjes moeten nog even geduld hebben wat de terra betreft ondanks dat deze grond eigenlijk weinig voedingsstoffen bevat, pas een weekie jong he..
Wacht even af tot de Auto himalayan blueberry diesel hun pot hebben leegedronken, dan gaan ze weer even een slokkie pk'tjes nemen, net als de baas,hehe
Laters weer, de mazzel en geniet
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat ze ook lekker vinden is een bakkie waar ik ze dan lekker inzet dat ze even kunnen drinken van onderaf, heerlijk
Last edited by de oerhippie; 3 August 2013, 02:38.
zaailing vraagt wat p vor de wortelgroei mar das niet in verhouding met de p/k die men toedint in week 5 a 6 bloei . ik raad PK 13/14 voor cannabis overigens af. beter voor je tomaten. de p voor de wortel zit in je grond in voldoende mate
als je nu pk gaat geven dan hecht tdat enkel aan je klei/humuscomplex wardoor je jeballast enorm verhoogt. gaat dan heul langzaam groeien , minder = meer!
Ziet er goed uit hip. Maar geef je nu al bier aan die minder jarigen? Die gaan alle kanten op als je niet uitkijkt..
Flint: een zaailing vraagt P(fosfor) leg eens uit. Hoe kom je daar nou weer aan. In de groei is dacht ik stikstof (N) de hoofdmotor van al je groei.
Dat fosfor voor je wortels heb ik nog nooit van gehoord.
Comment