Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ha die manne, de hippie geeft weer eens een update, goed doorgezakt deze vakantieweek en we beginnen maar met de 3 Ahbd's die nu einde week 6 bloei staan.
Van deze week 7 augustus 2013 overgegaan op alleen 2 weekjes water om eens even lekker door te spoelen. Daarna lekker drogen, er zit niet echt veel aan topjes
aan deze 3, hoop op een kleine 60 gram. Hier komen ze.
Woow, mooie plantjes. Ja ik ben 100% tevreden Hippie. No doubt about it.. Toch eens een ander vraagje, heb je ook wel eens met andere voeding gewerkt dan HP terra.
Heb zelf alleen nog met HP terra gewerkt. Krijg de impressie dat HP terra wel heel gezonde en vitale plantjes opleverd. Of lijkt dat maar zo? Ben er zelf wel tevreden over.
Vertel nu toch, Hip, wat zat er in dat pakketje, zie je niet dat we geduldig zitten te wachten, geduldig als een kind onder de kerstboom
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wil alles gewoon heel graag weten.
Verder ziet het er gelikt uit daar, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Hoppakee makker. Het maakt niet uit hoeveel er af komt.
Als het maar lekker is. En je eigen wietje is je eigen wietje.
Ze zien er iig lekker uit.
Succes met de eerste laatste loodjes.
Ron; Dit is mn eerste jaar HP-terra, lijkt me geen verkeerde voeding, hiervoor altijd de Canna bloei en groei gebruikt.
Koos voor de HP, heb geen aparte groei en bloei meer nodig.
Escarg; Mijn pakketje Lotto JD ziet er als volgt uit; 5x Royal Queen Seeds feminised "Special Kush 1", 5x Kulu? reguliere
zaden "Blue Mistic", een vissershoedje van JD, een t-shirt van Dinachem en pen van Dinafemseeds, pakkie ongebleekte
JaJa lange vloei, JD aansteker+tipjes. Weet je dat ook weer
Thanks Bongool, we gaan zien wat voor rokertje de ahbd is, weet dat ie goed sterk is en medicinaal werkend
Hoi Berry, dat is wel zo, maar ze zitten vol met richomen en ruiken vrij heftig, de Autoflowermix worden groter,
dat gaan we meemaken. Trouwens, ik heb die kruising ook nog maar die komt later tot zn recht. Bedankt makker!
Wat ik ook al zei heb geen ervaring met andere middelen maar deze alles in 1 oplossing vind ik echt wel een uitkomst. Lekker makkelijk en qua prijs ook goed te doen.
Wou jou mening ff polsen voordat ik dalijk laaiend enthousiast loop door te draven. Thx.
Goed mijn nieuwsgierigheid is weer gevoed,
Leuk pakket, wel een grote paarse strik,er omheen hoop ik, dat plakband is ook maar zo saai.
Trouwens was het een beetje bio verantwoord, buiten de zaden dan.
Na een lekker BBQuutje bij een vriendin met de nodige tjes en die dikke bolknakkers is de hippie weer opgeladen
en heeft weer eens een paar avondkiekjes genomen, yepp we can...
autokweekje juli 2013 106.jpgautokweekje juli 2013 110.jpgdeze dame AutoAKsnow x Danisch Passion gaat prachtig, vooral die nieuwe groeischeuten,
hier en daar nog steeds enkele haartjes te zien
De kleine Ahbds en de zaailingen wilden graag ook effe in de flash, net zoals het baasje, yepp
Ik denk dat ik met mijn zaailingen een slokje teveel meegegeven heb.
Ze zijn een beetje geremd in de groei, ik zie geen andere optie als uitschieten van water.
Comment