Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Je bent niet altijd een zeikerd, maar recht voor zn raap... Baaammm..!
    Als je over 4 weekies tijd hebt ligt er een dikke bolknakker voor je in de
    asbak te wachten, dan kan je es proeven, jij kent em makker, en ik ga het meemaken..

De kleintjes ahbd + zaailingen autoflowermix moeten een spurt gaan maken
    voor de winter aanbreekt, heb effe een nieuwe topic aangemaakt "The Second Run",
    alle tips en tricks zijn welkom als het gaat om barre weersomstandigheden en
    binnen afbloeien. Ga jullie goed en tot laters

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    Last edited by de oerhippie; 11 August 2013, 04:09.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ziet er nog steeds heel erg goed uit hippie. Die achterste zaailingen hebben ook de weg omhoog gevonden zie ik. Dat gaat een lekkere snoeppot worden

Comment

IMG_00000046.jpgIMG_00000048.jpgIMG_00000047.jpg zielig niet?Wat denkje? Moet hij zijn tijd er nog in steken? PEACE OUT BRO

Comment

Je had de kleinste Ahbd van mij moeten zien, ook een kleine en ze is nu 23 cm. Als ze maar lekker smaakt als je haar gaat roken,
          wel mooie plantjes. Ik zou er zeker mijn tijd insteken, de kleinere horen er eenmaal ook bij Leo. Tot laters

Comment

Ben je nu al wakker Hip, slaap jij nooit,

Ik zag je rond een uur of 6 nog aan de rol
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoi Escarg, ja ik slaap wel, was weer een latertje, vooral als het gezellig is. Als ik werk is het altijd rond 12en naar bed, ligt eraan hoe laat ik moet beginnen.
              Werk in de thuiszorg, 1 weekje lol gehad en vandaag weer over tot de orde van de dag De wilde haren willen maar niet verdwijnen, en dit forum is
              ontiegelijk verslavend, kijk naar jouw aantal berichten makkert...BAMMM... Zeg tot laters

Comment

Verslavend, huh, dat is me totaal niet opgevallen, ben ik zoveel aanwezig dan ???

Comment

Ja die Ronn, heb nu 4 kleine plantjes Ahbd en 4x Autoflowermix zaailingen, 1tje nog in kiem, maar die doet t niet.
                  Ze worden en stukkie groter volgens de breeder en verschillende smaakjes, zeker smullen yepp

Comment

Gaat het nog goed daar Hippie, kunnen we al een rooksessie gaan inplannen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                      Gaat het nog goed daar Hippie, kunnen we al een rooksessie gaan inplannen
                      Agenda ligt open....

Comment

Wil ze nog even tot +- volgende week woensdag water geven, en dan gaan ze met hun voetjes tegen het plafond en afwachten geblazen

Comment

Congratz mate!!! Kan ni wachten op foto's van de bling bling buds

Comment

Wij willen zien.

Comment

Ik hoorde iets van een slagersmes volgende week, nou dat gaat spannend worden hierro

Comment

autokweekje juli 2013 117.jpg autokweekje juli 2013 118.jpg autokweekje juli 2013 119.jpg autokweekje juli 2013 125.jpg autokweekje juli 2013 126.jpg autokweekje juli 2013 124.jpg De 3 Ahbdtjes die binnenkort klaar zijn om te drogen,
                                het is niet veel, maar volgens mij erg smakelijk en een echte party-killer. Zit erover na te denken waarom ze niet zo groot zijn geworden. De slechte start van 5 weken
                                slecht weer, of na 40 dagen pas overzetten van 10x10 potjes naar 2x 5 ltr. potten en 1x 10 ltr. Na 35 dagen lieten ze hun balletjes zien, die weggedaan en de 3
                                vrouwelijke in potten met de light-mix overgepot. Eerder in potten met light-mix? Ga 2 van de 4 nieuwe Ahbd plantjes volgende week overpotten, en ga ze vergelijken
                                met de andere 2 die nog in de zaai/stekgrond staan. Wat vinden jullie? Of gewoon allemaal overpotten en dan de mannen er tussenuit?

De Danisch Passion x Auto AKsnow gaat haar gangetje. Zie wat meer haartjes verschijnen in de nieuwe groeischeuten, dus dat gaat de goeie kant op. Heb nog geen
                                last gehad van beesjes of slakken die wel eens uit de bomen komen vallen. Ja, sommige kleine rode vliegjes bij de Ahbd, maar die worden meteen afgestraft door het
                                "zwaan kleef aan" effect en pluk ik er dan ook meteen vanaf, niet zo lekker roken toch ?
                                DP x AAksnow;

autokweekje juli 2013 122.jpg autokweekje juli 2013 128.jpg autokweekje juli 2013 129.jpg De haartjes in de maak, maak de pics met een simpel toestelletje, een mooie close-up zit er niet in. autokweekje juli 2013 114.jpg Deze kerel wil haar zien bloeien, yeah!

Nu de 4x Ahbd plantjes, ze hebben er zin in en vormen hun 8ste blaadje, ze zijn van 25 juli j.l.

autokweekje juli 2013 130.jpg autokweekje juli 2013 132.jpg laat maar gaan dat gaat wel goed...

De Autoflowermix zaailingen;

autokweekje juli 2013 131.jpg autokweekje juli 2013 133.jpg deze willen ook wel... ze zijn van 5 aug. jl.

De plantjes en zaailingen krijgen van mij wat HP-wortelstiem en een tikkie HP-terra, dat vinden ze lekker.

Dit was weer effies een update, kunnen jullie hier weer even op teren? Das mooi makkers!

Ronn; Ik kom er vanavond even op terug, de spanning is te SNIJDEN...

Tot laters weer en de mazzel

Comment

Bezig...
                                X