Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.
Zoooo die Danisch Passion, wat een fotomodelletje zeg. Verslik me hier gewoon ff..En al bloei in die adhd'tjes geloof dat de Sint iets vroeger in het jaar langs gekomen is dit keer. Ernie op zijn eigen jacobs laddertje op weg naar het valhalla...Tjonge zal wel een kippenhok wezen nu op dat balkonnetje met al die dames...Lekker hoor Hippie...
je kan eens proberen te zaaien in 10 liter pot
dat remt de groei wat minder als 1 liter potjes.
alhoewel ik ze meestal ook in die kleine potjes laat voorgroeien tot de bloei verschijnt zijn mijn resultaten ook variabel hoor
had er ook 'n dame in de tuin staan die heel mooi was maar waar nog geen 5 gram droog vanaf zou zijn gekomen.
NIET elk zaadje word 'n grote boom!
(ik kijk stiekum mee als er plaatjes te zien zijn )
Ja, wat ik voorstelde. 10ltr pot vullen met light mix, kuiltje graven ten grootte van een 10x10 potje, zaai/stek erin en hup, het kiempje erin...
Wat vindt je van die Deense, grotere pot, 1,5 ltr.water per dag met de volledige dosis terra, goed spul die hypro, geen teken van overvoeding
en een goed resultaat, ligt ook natuurlijk aan de breeder. Zn af kruising houd haar een beetje in toom, Denen kunnen bomen worden!!!
En nu wat uitslapen, morgen weer een nieuwe dag.......
autokweekje juli 2013 228.jpg 2x Autoflowermix overgepot naar 10ltr. pot. Dit zijn de linkse 2. Heb ze even bekeken alle 4 en is puur op gevoel, er is iet vrouwelijks te besmeuren.Werd tijd dat ze overgingen, van de andere 2 nog zware twijfel,
maar gaan dr van de week ook aan geloven. in de 10ltrs met lightmix. De aarde water gegeven rondom tegen de potrand met 5ml/ltr. hp-wortelstiem en 3ml/ltr hp-terra, ruim half literje per pot. Dan kunnen ze er tegenaan!
autokweekje juli 2013 229.jpg... nog 1 plaatje van de Danish P. x AAKSNOW, gaat lekker manne... tot laters en lekker roken
Last edited by de oerhippie; 2 September 2013, 16:17.
Jij weet waar je mee bezig bent makker !
Alle dames hebben het lekker naar de zin zo te zien. Wel hopen dat Ernie zich beperkt tot dat ene plantje of je houd zelf niets over ^^
Comment