Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank je voor je Dwarf pics, ik wilde haar nog even zien voor ze omging, wordt een lekker rokertje, mooi werk
Laters weer makkert, en tijd voor wat ontspanning is aangebrokenautokweekje juli 2013 268.jpg
Ik paffen?? s Da ni standaard...? (kan moeilijk voor den 1000eX 'elementry' zeggen e )
Hmmm... Ben slecht bezig vriend domme longen! (ok,ok domme IK)
Laterz hombre
Na het noodweer van afgelopen 2 dagen is het vandaag weer wat beter met wat zon en 17 graden hier.
Alles staat nog op zn plaats, flinke windstoten gehad.
Tsjee ze zijn goed door al dat geweld heen gekomen Hip, volgens mij hebben ze er geen blaadje door verloren. Wat doet die kat van me moeder nou bij jou?
Ik zal toch zweren dat ze het is. En wij maar denken wat wordt ze dik hahaha. Gaat lekker weer Hip.
Komt goed vriend, don't worry be happy, niet?
Denk dat hare Deense AK grote buds zal produceren! Die trychomen overlappen elkaar gewoon ben echt nieuwsgierig naar het resultaat nog nooit van een kruising gehoord laat staan gezien... Ben echt benieuwd!
Laterz mate
Comment