Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
the balconia flowers
Collapse
X
-
Re: the balconia flowers
Thanks voor jullie reacties, die mannetjes had ik bewaard om te kijken hoe ze ontwikkelen.
Deze had ik al een aantal weken geleden er tussenuit gehaald. Gelukking niet nog meer
mannekes.
Leo, de Deense is op dreef met het aanmaken van haar toppen, bovenin een kleine
colafles van 20cm, net nog even een slokske gegeven. Je Dwarf hangt lekker daar, laters makker
Inti, dit zijn mannekes van paar weekjes gelee, ze zijn er allemaal uit, alleen nog meiskesThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Foto update, tis weer 4 dagen geleden, time fly's;
autokweekje juli 2013 296.jpg autokweekje juli 2013 295.jpgautokweekje juli 2013 297.jpgautokweekje juli 2013 298.jpgnog 1tjeautokweekje juli 2013 299.jpg Danisch Passion x Auto AKsnow is 1.09 lang,
gegroeid dus met een aantal cm's, de hoofdtop wordt dikker en dikker Tijdens het slechte weer geef ik haar 1,5 ltr met de terra, ook nu droogt de pot uit
De kleinen volgen zo, moet er even tussenuit, laters, wat gaat die tijd snel!!Attached FilesThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
Ja... had eigenlijk wat meer verwacht van de kleinen, de afmix geeft tot nu toe kleine zijtakjes en gaat hier en daar
een teken geven van voorbloei. Ze zijn nu 22 cm. groot. De Ahbd is evengroot als de vorige ronde, topjes, maar
helaas zit het pokke weer tegen, je ziet met de dag dat ze het zeker niet in dank afnemen, groeistopje dus en ze
zoeken de bloei op.The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
godskolere zeg dat wel...ik had hier nog niks van gelezen (ben nieuw) en kwam via via weer bij deze topic...en na een willekeurige pagina wil je toch vanaf 1 lezen...14 frikking pagina's... maja het is gewoon te mooi om niet te lezen.
deze blijft me bijstaan...prachtig
autokweekje juli 2013 110.jpg
grtz
Comment
-
Ja de weergoden laten ons wel een beetje in de steek, helaas. Lijkt wel of de herfst ineens is ingevallen. Het hagelde hier gewoon.
Misschien zou je die kleintjes onder zo'n lampje kunnen plaatsen die escar ook heeft gekocht. Kan je ze ff binnen zetten met dit soort weer. Die grote Deen wordt een heel ander verhaal. Hoop wel dat je weer een beetje beter weer krijgt daar Hippie.
Comment
-
Gezelligheidsroker, te mooi om niet te lezen? Er moet toch een stukje tekst bij staan anders is het geen verslag Ja, die is mooi he, thanks voor je compliment
Ronn, de weergoden doen het alleen in de zomer, hier vanmiddag ook vette hagelstenenDie redden zich wel, buitenkweek is buitenkweek. Deen gaat verder
waar ze was; toppen aanmaken mijn fototoestelletje is niet best, zie ze hier van dichtbijnog paar daagjes en week 4 begint. Laters RonsieAttached FilesThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Nog wat foto's, tis droog hier maar vochtig.
autokweekje juli 2013 309.jpg autokweekje juli 2013 310.jpg autokweekje juli 2013 306.jpg autokweekje juli 2013 305.jpg autokweekje juli 2013 307.jpgDeense passie x AF AK-snow, gaat haar 4e week bloei in.
autokweekje juli 2013 308.jpg Afmix links en Ahbd rechts, ahbd 2,5 / 3 weken bloei, weer zit niet mee voor deze,
de afmix groeien verder maar met mate. De zomer zit er op, van het weekend beter weer en ietsje warmer
Tot laters en de kachel gaat aanThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Hoi makker,
Die deense deerne blijft een lekkertje, gaat er enkel maar op vooruitgaan denk ik .
Klein zijn ze die AF'jes, maar wel erg mooi. Hopen dat het rokertje je net zo zal bevallen als de ahbd's.
Ik kijk uit naar de weersverbetering voor de komende dagen, ben die regenmantel al danig beu!
laters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View PostHoop dat we nog een beetje zon krijgen de laatste weekjes.
Tevens opklaringen met redelijk veel kans op zonnige perioden.
Fingers crossed voor jullie buitenkwekers....sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiast
Comment
Comment