Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Bongo, de Deense semi af trekt zich niks aan van het weer, gaat gewoon verder met aanmaak toppen.
    De Afmix zou wat groter moeten worden als de Ahbd maar betwijfel het, zie namelijk voorbloei sinds
    gisteren/vandaag Zonnetje komt eraan laters weer makker

Ronns, ze is exact 4 weken en 2 dagen in de bloei. Afs klein maar lekker, het weer wordt beter, we gaan het zien

Hoi Gamm, daar gaan we maar vanuit dan, ze hebben het zeker nodig...thanks voor je reactie
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

zien er schattig uit
      het weer zal wel tegen werken dat ze zo klein blijven
      maar ze groeien nog wat door denk ik/hoop ik
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Kreeg vandaag mijn pakketje binnen Hipp.DSC00542.jpg

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat foto's van vanmiddag;

autokweekje juli 2013 311.jpg autokweekje juli 2013 313.jpg autokweekje juli 2013 312.jpg autokweekje juli 2013 314.jpg autokweekje juli 2013 315.jpg autokweekje juli 2013 316.jpg autokweekje juli 2013 317.jpg autokweekje juli 2013 318.jpg danisch passion x auto aksnow,
          het was droog dus ik dacht huppekee

autokweekje juli 2013 322.jpg autokweekje juli 2013 321.jpg Auto Himalayan Blueberry Diesel autokweekje juli 2013 325.jpg autokweekje juli 2013 320.jpg en de Autoflowermix, zie wat voorbloei

autokweekje juli 2013 326.jpg autokweekje juli 2013 327.jpg hier de Afmix mannen die voor staan, ze gaan knalle autokweekje juli 2013 328.jpg even samen op de foto, echt mannekes, meteen de hoogte in en weinig blad, haha
          Dat was em weer, prettige avond en tot laters ouwe pafferts

Comment

hoe lang staat die danish passion x auto ak snow nu? mooie plant! en waar heb je de zaadjes vandaan?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Pffff wat een struik he makker.
              En nu nog dat lekker zonnetje derrop van het weekend.
              Komt helemaal goed.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Wat een foto shoot van die mollige Deense weer zeg. Volgens mij heb je moeite haar helemaal op de foto te zetten. Nog ff en ze past niet meer in je viewfinder. Moet je twee foto's aan elkaar gaan plakken om haar nog helemaal in beeld te krijgen. Die toppen zijn nu al lekker dik en je moet nog eventjes door. Die gaat echt dik worden, pas je wel op vanavond. Het waait het weer lekker hier. Zou zonde wezen als je die dikkerd moet gaan spalken dalijk. Volgens mij komt dat overlevingsmes ook weer uit de kast, er zijn inmiddels weer mannen gesignaleerd in kamp Hippie. Mooi weer allemaal hipp...

Comment

Jelous

Mooie BMW hebbie daar voor de deur ^^ Vind ze zwart alleen mooier :p
                  sigpic

Comment

Heb je de kerst slingers & ballen al klaar liggen?
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Smokingdaddy, dies van de buurman. Had een 6 cil. Buick, heb hem weggedaan omdat
                      ik ook last heb van die fucking cisis hier in t kikkerlandje

Nik, kom net van t tuincentrum af, heb alles, engelenhaar niet te vergeten, geen piek
                      want das een beetje zonde. Wel zon rood kleedje die ik netjes om de pot heen doe.
                      Stoboscooplichtjes om haar toppen wat op te vrolijkenga jij het bij jou ook gezellig maken?

Comment

Maar weer es een update met de volgende foto's;

We beginnen met de Danisch Passion x Auto AKsnow.

autokweekje juli 2013 332.jpg autokweekje juli 2013 333.jpg autokweekje juli 2013 334.jpg autokweekje juli 2013 339.jpgwat avondplaatjes autokweekje juli 2013 344.jpgautokweekje juli 2013 345.jpggenomen van binnenuitautokweekje juli 2013 340.jpg autokweekje juli 2013 341.jpg

autokweekje juli 2013 350.jpg autokweekje juli 2013 351.jpgze worden paars van binnenuit, mn toestelletje wil niet meewerken dus niet scherp. Maar wel lekker
                        Attached Files

Comment

Ik denk dat je wat extra potten moet gaan kopen Hipp, Dat gaat nooit in dat ene potje van je passen. Wat een dikke toppen zitten daar op. Ik zal daar echt reuze trots op zijn. Hipp Je bent een held.

Comment

Tsjonge wat een luxe probleem, extra potten

Nou daar ga ik volgend jaar ook voor
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Mooie plaatjes hippie! Ron zei het al , je zal nog wat potten moeten bijhalen
                              Nog iemand die zich bij de paarse bende mag rekenen hehe
                              Verder ziet ze er geweldig gezond uit makker, ik denk dat ze geen beter hippie had kunnen treffen!

gz en tot laters makker!

Comment

Ze is nu bezig met 4 weken en de 6e dag bloei Binnenkort weer de PK 13-14 uit de kast halen..ze krijgt nu meer gewicht te verduren, takken gaat wat naar buiten staan

als ik haar pak bij de hoofdtop en laat schieten wiebelt ze flink heen en weer, ja van lekker mollig naar BBW, haha

autokweekje juli 2013 336.jpgAhbdtjes rechts actief in de bloei, op de voorgrond 3 weken bloei, de ander 2 weken + 2e dag. Links de Autoflowermix die nog groeien dus was het weertje vandaag met wat zon van harte welkom
                                Geldt trouwens voor allemaal, hehe

autokweekje juli 2013 343.jpg autokweekje juli 2013 346.jpg links foto 2 is soortje onbekend, dag 20 bloei.autokweekje juli 2013 284.jpgfoto van 11/9.
                                Zie sinds een paar dagen wat voorbloei opkomen bij de AFmix, aan de ene kant balen, aan de andere kant ok, want dat wordt
                                dan binnen afbloeien als het niet anders meer kan Dat was em weer en tot laters manne van het forum!

Comment

Bezig...
                                X