Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

kutbeesten
    goed blijven kijken elke dag naar dat spul want is zonde als je oogst erdoor verpest word.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja Angel, ik hou ze in de gaten, alhoewel als ze er zaten hele gaten in mn bladeren te zien waren.
      Wat gaan die beesten hard! Zou ZEKER zonde zijn van haar.. ze ruikt lekkerder als menig vrouwtje
      die voorbij komt lopen, misschien kan jij de geur herkennen..snif... Blijf kijken maat... ltrz
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

ik blijf spieken naar de vooruitgang
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Je oogst kan er niet meer door verkloot worden Hip.

Zo veel vreten ze ook weer niet.
          Ze voeden zich op de bladeren niet op de toppen.

In een vroeger stadium wel, nu niet meer.

Je zult nu echt heel veel pech moeten hebben om nunog een negatieve oogst te boeken.
          Dit buiten de normale handelingen, die jij zo onderhand wel kent.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Well, Angel... Escar, vanmiddag weer bekeken en heb een klein blad gevonden waar er nog wat aan de onderkant opzaten
            en op een ander groot blad; autokweekje juli 2013 363.jpg volgens mij is er 1tje aan het groeien geslagen, wat een vreetzak. Hij is 2,5cm lang alweer!
            Weg ermee... ben dus 2 vijf-vingerige bladen lichter. Ja, het zijn ook zoveel bladeren dat ik er toch een paar over het hoofd gezien heb.
            Dat wil zeggen dat ik de aankomende tijd haar een paar keer per dag blijf inspecteren, thats the way to do it

Comment

Blijf waakzaam hippie. Hup je schuttersputje weer in, camouflage kleuren op en de wacht houden. Breng ik je LUPAtje wel weer langs. Deed niets anders in me aftandse Laro als ouwe Intendancer. . Er is een nieuwe vijand aan de horizon en het heeft 50 poten. Vergeet die russen maar. Nee het zijn vrijbuiters met een eetstoornis. We trekken een lijn in het zand, tot hier en niet verder. Ten strijde Makkers

Comment

ze vertrekken vanzelf.

Trouwens je kan de beestjes er gewoon van af trekken hoor, ze bijten niet
                Daar kan je het blad bij laten zitten, sorry, ben een beetje melig.

ik heb namelijk een duivels plannetje, Ron weet er al vanaf.

Comment

Ronns, mijn oorlogspakje gaat weer aan, met de haarband strak om de knar..

Escar het blad waar ze opzaten was niet veel meer van over, vandaar. Als het hierbij blijft, dan heb ik niet te klagen toch?

Comment

rotbeesten heb er ook last van, zelfs al een pop onder een blad zien hangen .
                    Let ook op de vele keutels die ze produceren, kunnen blijven plakken in je toppen
                    sigpic

Comment

Hoi de Hipmeister maak je niet al teveel zorgen zou ik zeggen... "The invasion of the rupsen" is bij me na 1week bloei al begonnen en 3-4 weken later heb ik een lekkere oogst, ze zijn uit op de bladeren niet de buds, let wel op webjes in de buds, als deze er niet zijn s er (in mijn ogen) geen probleem... CHEERS HOLMES KEEP ON GROWING

Comment

Als je die webjes ziet, kan je weer adem halen, dan vreten ze niets meer.

Ik vind de rupsen jacht tot nu toe de leukste aanval op ongedierte.

Heerlijk wat kwaliteits tijd; een jointje, drankje en heerlijk rustig onder je plant zitten.

Gewoon vanaf het begin doen en je hebt echt nergens last van.

Ik heb vreeslijk veel geleerd alleen al door die rupsen, je bekijkt de plant zo goed, dat je alle andere dingen direct ziet.

Comment

Heb vanmiddag weer eventjes de Danisch Passion semiAF bekeken maar heb niets kunnen bespeuren
                          Tel 17 takken met toppen die niet zo lang meer moeten, de verandering van wit naar bruine haartjes is
                          deze week erg snel gegaan. Trichomen worden hier en daar iets donkerder van kleur.
                          Ben verdomme te laat gestart met het geven van de Canna PK 13-14Vandaag heeft ze voor de 2e keer
                          de voorgeschreven dosis (1,5 ml/ltr.) gekregen wat ik eigenlijk nog een aantal dagen wil herhalen.
                          Daarna 12 dagen lekker plonsen met water en dan is het tijd voor de schaar
                          Hier komen weer wat foto's;

autokweekje juli 2013 364.jpg autokweekje juli 2013 365.jpg autokweekje juli 2013 371.jpg autokweekje juli 2013 372.jpg autokweekje juli 2013 373.jpg autokweekje juli 2013 374.jpg autokweekje juli 2013 376.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Waarschijnlijk dus maar paar daagjes PK, wil ze eigenlijk niet helemaal amber hebben, weet niet hoe snel het ineens kan gaan.
                          Over op de andere plantjes;

autokweekje juli 2013 366.jpg autokweekje juli 2013 367.jpgDe AF-mix vindt t zonnetje lekker en wil nog groeien, zijtakjes proficiat! Dag 56 en vertoont iets bloei sins een paar dagen.

autokweekje juli 2013 368.jpg autokweekje juli 2013 369.jpg autokweekje juli 2013 370.jpg Ahbd, links 4 weken, 5e dag. Rechts 4 weken bloei. Daar was de vorige oogst (25 gr. droog van 3x) nog veel bij...
                          Maarja, ken dr weinig aan doen, we houden het maar op de weersinvloeden

autokweekje juli 2013 377.jpg Hier soortje onbekend in kleine pot ivm de beperkte ruimte, gaat ook lekker zit op +- 3 weken bloei. Alle planten krijgen voeding, de HP terra.

Dat was ie weer, tijd voor een avond-prakje dus tot laters weer
                          Attached Files
                          Last edited by de oerhippie; 30 September 2013, 18:55.

Comment

Lekker bezig hippie.
                            En het is nog lekker weer de komende tijd.
                            Dus ja knal maar lekker verder.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Zag ik er nou een paarse rakker er tussen staan Hipp. Mazzelaar, die hoop ik ook nog eens in me tentje te mogen begroeten.
                              Maar alles weer onder controle zie ik. Dat is al weer beter nieuws na die rupsen invasie. Toppie....

Comment

DAIM Hip!!!!!! Nice Job holmes

Comment

Bezig...
                                X