Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Berry m8, ben me toch verdomme blij met dat zonnetje, wil je niet wetenKnalt nog steeds, thanks en laters
Paarse rakker(s) Ronnsie, ze zien allen paars al een tijdje, komt steeds meer naar boven thanks reactie man!
Ja Leo, laat die Deense meid maar SCHUIVE.... de schaartjes en handschoentjes liggen als klaar, droogcyclus
gaat prima hier zoals altijd, huppa we spreken Holmes!
Escar, dat heb je verdiend, wel je slaapzak en de koffie, tis nog aardig weer toch thanks + laters
Ha die Hip, lekkere foto's weer, vooral die paarse zag er zeer likbaar uit jummi jummi
Vraagje: die 2 plantjes die je net geoost hebt, heb je dat bewust zo gedaan terwijl de plant nog in volle grond staat?
Chemiel, dank je. De Auto Himalayan Blueberry Diesel doet er ongeveer zo'n 70 dagen over
Ja Smokeza, das de Danisch Passion x Auto AKsnow, ze heeft prachtig paars gekleurde toppen
met dit weertje lust ze hem wel, zometeen voor de 3e keer de volle dosis Canna PK 13-14, dit
wil ik max. 7 dagen geven, dan lekker water drinken zo'n 12 dagen en de schaar erin
Die 3 ahbds zijn 6 weken geleden al geoogst en zijn HELAAS al op, heb ze zo geknipt op t balkon
omdat het vrij kleine plantjes waren. Bij die Deense knip ik een tak af en dan knippen en drogen
Spreek je laters makker en doe je best aan die andere kant
Hey de hippie, vraagje... Als je die PK 13/14 toevoegt gebruik je dan een EC meter? Heb namelijk hetzelfde geprobeerd met PK 14/15 (van Plagron) en de bladeren begonnen na 2x gebruik onderaan geel te worden, ben uiteraard meteen gestopt met het product... Heb altijd gedacht dat het aan gebrek van die EC meter lag... Kan dit of was het toeval? Cheers holmes (ook van mijn (toekomstig) vrouwtje )
Nee, gebruik geen meters e.d. Daar heb ik nog geen last van gehad. Gebruik gewoon de voorgeschreven volle dosis. Lijkt me sterk, maar je meter kan niet deugen.
Ga eerst je vrouwtje groeten en dan jij... dat gaat geschieden makkert, hoppekeewisch you luck Holmes..haha
Ho ho , Jongens dat hangt van het merk PK 13-14 af. Die ec-meter kan je vergeten heeft niet echt met het echte probleem te maken. Ik heb pk13-14 van Canna. Als je doet wat hun voorschrijven overvoed je ze. Dat mengsel is veelste rijk. Als ik PK geef begin ik met 1/3 dosis van de voorgeschreven hoeveelheid kijk dan hoe ze reageren, dan voer ik de dosis op totdat je dus die gele bladeren weer ziet. Ik kon met de PK van Canna niet meer geven dan 3/4 van de door hun aanbevolen hoeveelheid. Daarom ook zoveel gedoe rond die PK's ook. Heb het ook op de harde manier geleerd. Dat Leo gelijk is gestopt is een goede move geweest. Leo probeer eens een halve dosis als je weer wat wil geven.
Wat krijg je dan te zien met je overvoeding? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, wat doet die 1,5ml/ltr fosfor/kalium, wil je zeggen dat dat te veel is?
Kreeg bij de Ahbd na stoppen van de PK, 2 gele bladeren... 12 daagjes spoelen en een perfect wietje... Laat even weten Ronnsie
Misschien verklaart dat mijn gele bladeren ook... Heb nu al meer pk 13/14 gegeven dan eigenlijk mocht en veel te vroeg... dacht dat het door een stukje stamrot kwam op diezelfde tak maar een andere tank begint ook al geel te worden. Spoelen en geen pk meer dus
Hangt van je merk PK af Hipp. Canna is veel ste sterk. Je bladeren gaan dan vergelen en afsterven. Ik ben niet de enige die dit probleem heeft gehad. Veel mensen hebben het zelfde probleem met de PKtjes van Canna. Te vroeg geven is ook een probleem. Loop je tegen het zelfde probleem aan. De reden dat jij er minder last van heb is dat jij de PKtjes meestal na week 5 van je bloei geeft. Dus ik gaf eigenlijk ook te vroeg. Je moet PK geven als de plant helemaal klaar is met de groei (N) en echt de PKs nodig heeft. Staat ook heel slecht aangegeven op de pk fles van canna. Als ik het goed heb krijgt de plant het idee dat hij droog komt te staan bij het gebruik van PKs. waardoor hij meer energie in de toppen gaat douwen. Dat veroorzaakt die gele bladeren en sterfte van de bladeren, de plant trek alle energie eruit. Daarom zit er ook een maximum aan het verbruik van de PKs. Geef je het te voeg zullen je bladeren nog eerder het loodje liggen. Als dan de dosage ook nog eens te hoog is heb je een leuk probleem dus. Sinds ik het in verminderde dosages geef heb ik dat probleem onder controle gekregen. Goed kwa uitleg zullen sommige me wel kunnen corrigeren, Heb de klok horen luiden maar die klepel hipp. Het is i.i.g. geen nieuw probleem, dit circuleert al jaren.
Comment