Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Hmm, verklaart veel... Ben vanaf week 1 bloei de PK producten beginnen geven (dacht dat dit moest om grotere buds te boosten ) volgende keer voorzichter wezen en later geven... Er komt idd geen handleiding bij... Bedankt voor de info!! En tuurlijk een shout out naar El hippster, mooie foto's holmes

Comment

Dat is wel heel erg vroeg Leo. Probeer volgende keer een stuk later. Hipp gebruikt het goed namelijk in de laatste 3 weken van je bloeiproces. Ik heb gemerkt als je het in de derde week voordat je oogsten gaat, meestal week 5 het veel beter aanslaat ook. Staat ook ergens achter op de fles geloof ik. Goed is ook en beetje gevoel met het goedje krijgen vanwege die te sterke dosering. Kijk anders ff op de site van Canna zelf voor een gebruiksaanwijzing of van het merk wat je gebruikt. Je kan meestal voedingschemas en gebruiksaanwijzingen wel vinden op de site van de fabrikant.

Comment

Cheers Ron, heb eigenlijk toch geen booster nodig gehad... Ben nu al tevreden tip voor de volgende lente thx m8

Comment

Ben blij dit te horen! Anders had ik mijn hele plant overvoed door de gele bladeren waarvan het lijkt dat het ondervoeding is... Net de cocos gespoelt en voor de zekerheid vanmiddag maar weer een gieter eroverheen. Eruit met die rommel pk...
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ik gebruik zelf ook de pk van plagron, had ook pzies het zelfde als Smoking_leo . Dit opgelost door 1 dag alleen water, volgende dag met halve dosering en dat rustig opgebouwd (dat waren de tips die ik meekreeg op mijn kweekverslag ) en dat heeft zich mooi uitgepakt. Dat was toen nog in de zomer in de volle zon... toen moest ik meerdere malen per dag water geven aan die meiden. 1 keertje uitgeschoten , weer met die pk.. en bam volgende dag meteen gele randen. Dus tis idd behoorlijk mighty stuff.

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Dat las ik ook zo hipp. Ben zo dyslectisch als een tafelpoot. Heb geloof ik wel 100 keer gelezen vanaf week 3. Maar er staat 3 weken voor de oogst. Hahaha.
                Het blijft idd altijd een beetje proberen en gevoel ermee krijgen. Ben blij dat ik bio gaat ben ik van dat goedje ff verlost.

Comment

Dan hebben we allebei dezelfde bril op Heb jij die Plagron dan wel eens gebruikt?
                  Wel eens gehoord booster gebruiken in combi met PK? Zo kunnen we nog wel effies doorgaan.
                  Bio is wel een erg goede taste, heb em vaak gerookt bijv. de WWbio, erg lekker en prachtige
                  toppen. Wat voor buffer/aarde gebruik je, en neem aan bioproducten
                  Werklui al uitgewerkt? Tiet veur je SnS,Kieme maar...laters Ronnsie m8

Comment

Hahaha Nee die lui moeten nog bellen voor een afspraak. Nee heb nog met helemaal nix van Plagron gewerkt. Maar het schijnt wel goed spul te wezen.
                    Qua Bio ga ik op aanraden van Krasi de sannie manier proberen zal je wel ff een linkje geven. Aarde heb ik afgelopen maandag ff gehaald. Gewoon 2 zakjes lite mix van de shop zelf was 13 euro kwijt voor 90 liter. Heb ook die blumats gekocht meters en druppelaars. Ben nu iets aan het verzinnen om me druppelaars vrij van verstoppingen te houden. Heb al wat oplossingen in me hoofd die ga ik langzaam opschalen naar eigen ondervinding.

kan je op je gemakkie ff kijken wat ik ga doen straks. Laters Maatje

Comment

Das toch een mooi kitje. Hebben die druppelaars daar wel eens last van... van de hardheid van t water..? gaat t sproeiertje dichtslippen of what else?
                      Daar moet wat voor te vinden zijn! Speciaal goedje voor de lijdinkjes en het sproeikopje? Wacht die luie lui wel af

Toch nog wat fotootjes;

Heb haar even binnengezet maar de kiekjes worden er niet beter op autokweekje juli 2013 390.jpg autokweekje juli 2013 395.jpgnightvision autokweekje juli 2013 396.jpg autokweekje juli 2013 397.jpg autokweekje juli 2013 398.jpgwel lekkere dikke jongens aan die takken
                      Heb besloten haar vandaag de laatste slok HP terra en de PK 13-14 te geven. Pk 4x meegegeven. Dus vanaf morgen krijgen ze kraanwater voor zo'n 12 dagen... de 6e week zit erop!
                      Deze semi AF heeft een wat langere bloeitijd wat ik hier meemaak, zo'n 7 weken zekershier en daar nog een wit haartje die nog even komt kijken. Ik vindt dat ze er klaar voor is
                      Als ze weg is valt er een heel gat op t balkonnetje...de ahbd is goed mislukt, schraal zal het worden( de 5e week bloei, de ander 5 dagen jonger
                      De Af mix gaan hun gang en gaan de Ahbds voorbijzie een weekje bloei nu, gaat redelijk ondanks de koudere temperaturen, zie de pics paar daagjes gelee
                      Voor de rest niks te klagen, het zonnetje laat zich nog steeds zien vandaar Heb alvast een pak handschoentjes gehaald bij de Action en de schaar is geslepen
                      Plezier dus wat niet meer lang duurt.... Gegroet weer manne, de tijd vliegt....

Comment

Ze kunnen dichtslippen omdat ik biologische voeding ga gebruiken. Bij mineraal heb je er geen last van. Dus flessie system clean van Aptus erbij kopen met een klein voedingsvat werken en kijken of dit afdoende is anders ga ik een gesloten systeem maken waarbij ik me vloeistof constant rond pomp. Lukt dat allemaal niet, ga ik maar weer handmatig water geven of weer minerale voeding geven. Ben ik misschien net 100 euries kwijt maar heb ik wel ff lekker zitten hobbyisten. Maar ik denk dat het me wel gaat lukken. Wordt een leuk experimentje op zich.

Maar had je geen pijn in je rug na het verslepen van the fat princess. Godskolere, slingertjes er om heen en je huis is ook al ingericht voor de kerst. De pieken zitten er iig al boven op. Wat een Mona toetjes zeg Daar wordt je toch gewoon gelukkig van

Comment

het ziet er allemaal netjes uit, en zit jij op de chat te klagen
                          en kom ik kijken zie ik mooie gezonde planten vol met de bloem erin

groetjes staff

Comment

Staat ook wel allemaal goed Staff, alleen aan de 2 ahbd's zit verdomde weing aan...beetje klagen
                            Thanks voor je kijkje en laters weer

Comment

die andere boom maakt dat gelukkig weer 'n beetje goed hopelijk
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dat kan je wel zeggen Angel, nog effies met water spelen en dan gaat ie om

Ronns, suc6 met dat experimentje, zoniet dan handmatig maar. Ja, dat wordt een lekker rokertje

Comment

Bezig...
                                X