Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Euhm... Met alle respect Scar maar zit in het midden van de diamantbuurt en zelfs geen chasidische joods doet niet zo en zij zijn pas (uitverkoren) strebers just relax Slakkie, steeds maar een plant, obsessies zijn nooit goed trust me peaaace
Ik vindt het wel wat hebben Escar, zo heb je altijd je belangrijkste spulletjes op zak...
eigenlijk hoor je ook nog zo'n waterreservoirtje met de belangrijkste voedingsmiddelen erin op je rug te dragen
Daar hoef je geen joodse achtergrond voor te hebben... Normaal is het niet, maar let maar eens op...
binnenkort gaan ze er allemaal me lopen, geloof me. hahaha
We zijn hier weer 3 daagjes verder, een updaatje volgt,
Wordt weer aardig snel donker hier, de kiekjes met het flitsertje maar;
autokweekje juli 2013 408.jpgautokweekje juli 2013 409.jpgautokweekje juli 2013 418.jpg Danisch Passion x Auto Aksnow is op zn einde aangekomen...
De oogst is nabij...Ze bloeit nu reeds 7 weken + 2e dag, amber en milky, 70/30 , waarschijnlijk iets meer! Nog 2 dagen water drinken, dan om,
ben er klaar mee, bruine haartjes gaan verschrompelen...zondag ga ik er meteen voor zitten...gepland en al!
De andere groentjes komen zo weer aan bod... even wat voor mezelf doenhuppekkeeeeee
Hey Hipp, begon het weer te jeuken. Huppekee zo, weer ffies 5 princesjes. Offf uh moest je gewoon ff een laten. Is dat overlevingsmes van jouw wel gemaakt om zulke dikke boomstammen te kunnen omhalen. Die dikke gaat hevig weerstand bieden bij het kappen. Zal maar een blikkie Red Bull extra in huis halen. Een beetje "brute force" doet wonderen. Wens je alvast veel succes toe bij het omhalen van die walvis. Spreek je snel weer M8.
Het jeukt maar dit waren de kiempjes DP semi af waar ik deze kanjer aan over gehouden heb. Heb in ieder geval een goede spijsvertering
Survival blijft in de kast...uit de kast...autokweekje juli 2013 419.jpgautokweekje juli 2013 420.jpg...gaat goedkomen...met de slijpsteen weer de ouwe gemaakt
Red Bull voor het knippen? Effies een inkomertje...dan de feeling weer te pakken!! Spreken doen we mekaar makkert(ik neem wat pilsjes erbij voor de gezelligheid!)
Comment