Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Ja ik had ook geen bericht gekregen van jouw entry 23 uur geleden
    Anders had ik veel eerder gereageerd.
    Ik was overduidelijk on line.

Waarschijnlijk was ik in trance op de Dis.
    Maar lijkt me niet, ik krijg nu net pas een melding.

Goed Hip, knip fijntjes door jongen.
    Maar neem wel af en toe een trekkie.

Het moet wel een hobby blijven natuurlijk.
    Heb je genoeg bier in huis?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ronnsie hoi, ruim een uurtje intensief knippen, wel veel blad maar dat hoort erbij

Escar, wil telkens beginnen maar ben snel afgeleid...op de chat raak ik ook niet uitgeluld
      maar ga nu toch es beginnen... uiteraard een biertje dr bij voor de xtra ontspanning...
      moet even inkomen met t schaartje...pak t wel weer op! Leuk dat je blijft spieken
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

...
        I love the smell of freshly cut "grass" in the mornin

Comment

Dat is het nachtwerk zeker waard, mooie top! Gelukkig was je de schimmels te snel af!
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Daim Kniphip, De Leo wilt PROEVEN ole ole...??? Of s het leo leo weet nimmeer, complimenten M8!!!!
            Ziet er LEKKER uit

Comment

Bongo, vindt ik ook lekker... het ruikt hier erg aangenaam met die Deense binnen en droogkast ook! Laters m8!

Nik, heb een goed begin gemaakt, beetje rot in de hoofdtop, 8 takken geknipt vannacht en hier zat niets in!

Yepp Leo, dat komt goed, ziet en "ruikt" er goed uit! gtrz holmes

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat foto's van de knip gisternacht;

autokweekje juli 2013 442.jpg autokweekje juli 2013 443.jpg autokweekje juli 2013 444.jpgautokweekje juli 2013 445.jpgdie hangen alvast!

autokweekje juli 2013 446.jpgDanisch Passion x AutoAKsnow is wat takken kwijt...tel er nog 13 en dan is ze klaar Hier ga ik morgen weer mee verder.
              Over de Ahbd's, de Autoflowermix en soortje onbekend binnenkort weer een update. Ze hebben goed op hun donder gehad met dit snert-weer! Fijne avond en laterz weer...

Comment

Mooie toppen!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dankjewel Nik, verheug me dr nu al op....!

Comment

Daim Hipmeister, die zien er SMAKELIJK UIT!!!!

Comment

Hippmeister, haha..Jawohl mein Freund

Comment

Dat zijn dikke jetsers Hipp. Daar kom je al een heel eind mee op weg deze winter. Vind je dat niet link zulke zware jetsers aan die houten steel.
                        Tis al met al wel een mooie kweek geworden maat. Die Deense staat ook op mijn lijstje, kan je die ook binnen kweken of is ze alleen voor buiten?. Zal ik ff de rouwkaartjes opstellen. Wat dacht je van,

Met groot verdriet, maar tevens vervuld van mooie herinneringen. Delen wij u mee, dat nu een veel bewogen leven. Van ons heeft afscheid genomen onze liefste Wicky de Deense Viking. Wij Nodigen u uit om gezamenlijk haar laatste rituele verbranding bij te wonen om zo uw laatste respect aan haar te bewijzen. De ceremonie zal plaats vinden in Crematorium Balconia op een nog nader te bepalen tijdstip. Rouwkaartjes, steunbetuigingen en uw reservaties kunt u natuurlijk direct richten aan de Oerhippie.

Wat denk je daar van? iets te zakelijk nog? werd ff overmand door emoties dus ik sloeg ff dicht.

Comment

autokweekje juli 2013 452.jpgknip..autokweekje juli 2013 457.jpgknip..! Er zitten nog 3 lekkere takjes bovenaan, de rest zijn kleinere topjes wat de moeite waard is om te roken. Geen klein grut er tussen waar ik niks aan heb

autokweekje juli 2013 456.jpg1e helft...autokweekje juli 2013 455.jpg2e helft... Totaalplaatje autokweekje juli 2013 453.jpg autokweekje juli 2013 454.jpg...en nu wachten tot ze lekker zijnom te gaan proberen, hehe!

De andere die buiten staan;

autokweekje juli 2013 449.jpgautokweekje juli 2013 450.jpgachteraan soortje onbekend, week 5 bloei. Vervolgens het rijtje af; Ahbd, begin week 6. Ahbd, week 6 + 5e dag. De laatste 2 de Autoflowermix week 2 + 5e dag.
                          De AFmix krijgt zn voeding als het kan, de HP terra, en de rest ben ik aan het spoelen!
                          Wat een snert-weer hier; autokweekje juli 2013 451.jpg

Comment

Tsjonge Hip ik ga lekker kijken bij de laatste ronde van je hoor.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat word lekker roken. Succes met je andere planten nog!
                              sigpic

Comment

Zet er nog wat foto's op, de vorige vondt ik niet mooi, onscherp dus.. op die toppen na dan
                                Even binnen gezet en een kiekje genomen;

Ahbd's 2x; autokweekje juli 2013 463.jpg autokweekje juli 2013 464.jpg autokweekje juli 2013 465.jpg bloei week 6 zit erop, die ene scheelt 4 dagen...reeds begonnen met spoelen, zijn er klaar voor binnenkort!

Autoflowermix 2x; autokweekje juli 2013 461.jpg autokweekje juli 2013 459.jpg autokweekje juli 2013 462.jpg 1tje van bovenaf; autokweekje juli 2013 460.jpg gaan hun gangetje, gaan naar bloei week 3 toe

Soortje onbekend; autokweekje juli 2013 466.jpgwat een bladeren...was de stumper die ik in de kliko wilde doen autokweekje juli 2013 467.jpg zit best nog een lekker rokertje aan Einde bloei week 6, spoelen maar

Dat was em weer, de groetjes bij jullie en maak dr wat van
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X