Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Ik vind dat onbekende plantje een heel erg leuke dame.

Ik ad even over de kliko uitspraak heen gelezen, waarschijnlijk was ik te druk met m'n eigen gewouwel.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

De rest niet?? Je bent te druk met jezelf, das zekers, hehe
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ik vind die kleintjes erg mooi van kleur nog. Daar verdien je toch nog een aantal dikke pipootjes mee. Het is in ieder geval geen verspeelde moeite geweest Hipp.
        Die ahbd's zijn bijna gereed, als die ongeveer droog zijn kunnen die plantjes van die AF-mix waarschijnlijk ook om. Nog een maandje en al je wekpotten zijn weer gevuld voor de winter. En dan ook gewoon meerdere soortjes om ff lekker te kunnen afwisselen. Lekker hoor. Ik blijf lekker van de partij Spreek je snel weer maatje

Comment

Goeie morge zo zo kwist niet dat jij wapens kweekte Hip, dat zijn richtige duitse granaten die je hebt hangen daaro wauw! en dat onbekende soortje van je die moet zeker wel een lekker topje gaan fixen.
          Nou iig mega bedankt voor je info over het spoelen nogmaals !!
          Keep Ze Ernie cutting!!! !

Comment

Ronnsie, wil volgende week de Auto Himalayan Blueberry Diesel gaan oogsten,
            na het drogen van deze (+- 12 dagen dan wecken) zit de Autoflowermix op zo'n
            6 weken bloei, we blijven ze in de gate houden!

Dan zit het (buiten) seizoen dr op voor de hippie. Wat zal ik dat gaan missen zeg,
            is mn 1e kweekverslagje Heb hier ontzettend veel lol aan beleeft, veel gelezen,
            het een en ander opgestoken () maak veel aantekeningen, want het hoofd
            vergeet nog wel ens wat Ga naar de Blokker om wat wecks aan te schaffen,
            de vorige oogst ahbd had ik aan 1tje genoeg, maar dat is nu andere koek
            Houwe contact maat laters weer

Comment

Zekers Hipp, je moet iig je toto iedere week nog invullen. Voor mij het zelfde hipp veel geleerd sinds ik hier actief ben. Hebben we alleen maar profijt van in de toekomst. Maar uh ben je niet aangestoken om met een klein lampje stiekem nog een microotje te doen in de winter. kan je toch nog een beetje aan die rokjes van je dametjes blijven frummelen. Tis maar een ideetje, spreek je snel weer maat

Comment

Comment

gewoon proberen hip.
                  maar zorg voor filter en afzuigertje minimaal
                  is die top met mijn naam erop al droog??
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Smokeza, ik ga het laten smaken, maar kom nog iets te kort deze winter, heheweedy:

Angel, zou niet gek zijneerst alles op een rijtje autokweekje juli 2013 485.jpghehedies voor jou maat
                    Last edited by de oerhippie; 18 October 2013, 00:51.

Comment

Gezellig Hipp. Had ook ff een heel andere vraag aan je, Geheel off topic . Het gaat ff om Leo. Die heeft het natuurlijk ontzettend druk nu. Heb hem al een paar dagen niet online gezien. Zou jij voor hem een score willen invullen voor onze toto. Dan doe ie deze week toch nog mee. Alvast bedankt Mate. Spreek je snel weer.

Comment

Is voormekaar Ronnsie, staat genoteerd! grtz hippnice weekend

Comment

Comment

nou toch nog een goeje prestatie in dat buiten klimaat!
                            Hopelijk lekker van smaak en effect laat t je smaken
                            sigpic

Comment

Comment

Zo Hip ik zou zeggen, voetjes in de lucht en lekker genieten ! Ge het et verdient! !!

Comment

Bezig...
                                X