Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Hahaha dat hoeft toch ook niet. kijk maar gewoon mee hoor, ik weet wel dat je stiekem aan het mee gluren ben

Comment

Doe maar geen kokend water in die wekpotten... Dikke rotzooi
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Geen probleem als je je potten eerst in warm water zet en dan er na een minuutje kokend ingiet.
        Dan is de temperatuurverschil niet zo extreem en gaat je pot niet barsten, anders heb je daar el eens kans op
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Phoeeeeeeeeeee,

Die kruising is goed gelukt !!!

Grtz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hey HJM, dat heb je goed, de feestdagen kom ik wel door
            Thanks voor de tipmakker.
            Verders goed daar!? Laters weer
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

autokweekje juli 2013 518.jpg geen idee wat het gewicht is droog, scheelt toch zoveel als t vers is...hoop op zo'n 60 gram.

Er staan nog 3 plantjes buiten. De 2 Autoflowermix en het soortje onbekend.

autokweekje juli 2013 519.jpgDe voorste 2 Auto hbd's staan reeds binnen. autokweekje juli 2013 523.jpg AF-mix zit op bloei week 5. autokweekje juli 2013 521.jpg Soortje onbekend zit op week 8! Gaat er aan geloven binnenkort!

autokweekje juli 2013 524.jpg autokweekje juli 2013 527.jpgknippedeknipp....autokweekje juli 2013 528.jpgdeze heeft wat te verduren gehad, bladeren omhoog van de storm laatst

Dat was weer de update voor vandaag, sluit af met een dikkeen spreek jullie laters kweekfanaten

Comment

ik ben erg benieuwd hoe de uiteindelijke smaak zal worden! heb genoten van het verslag!

Comment

Eyes.gif
                  Mjumie....

Wanneer was dat feestje nou Hip?
                  Last edited by Escargot; 30 October 2013, 17:46.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoi Sebas, de smaak van welke van de 4 soorten? De Deense smaakt lekker fruitig en heeft goeie high in je head, niet lichamelijk...das smullen toch?
                    De Auto Himalayan Blueberry Diesel die binnenstaan heb ik reeds eerder gerookt...voor mij het beste buitenwietje tot nu toe, zeer ontspannende werking,
                    goeie frisse taste, en een topper op medicinaal gebied waar ik veel plezier aan heb AHBD= Dieselryder x (Autoblueberry x Nepal Indica)

Verslag is nog niet afgelopen, we gaan er nog wat van maken....bedankt voor je reactie

Comment

evengoed leuk...
                      bijna november en volop kweken...
                      ziet er verdomd smakelijk uit allemaal
                      jij kan weer 'n tijdje vooruit
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Angel...!De juiste smiley op het juiste moment...kan ik wel gebruiken!
                            Kweekje staat nog goed hier...geen toprot te bekennen

Dat neem ik van je aan...alhoewel ik een hobby-kweker ben EN tevens een hobby-rokerwe gaan ervoor makker

Comment

Knipperde knip en de laatste plantjes ook naar de eeuwige wietvelden. De buit is weer binnen maatje.
                              En 60 gram van die Deen. dat zal wel ietsje meer zijn denk ik. Maar ja hangt van je bui af natuurlijk ik zie het glaasje nog half vol.
                              Ik zeg meer ok..Laat ons maar weten wat er uit eindelijk aan die spreekwoordelijke strijkstok is blijven hangen. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Comment

We goan naou effies die wekkert vulle met tie Deense toppegies jochie(das dialect)..de kleine rakkerts binnen staan er weer geknipt bij... droogproces gaat aan de gang!
                                Komt goed Ronnsie makkert...."mag het ietsje meer zijn meneer?" zegt de dame in de slagerijafdeling...de hipp antwoordt; "vindt et best meid"! Laters weer suc6 SnS, hehe

Comment

Bezig...
                                X