Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Hoppa feestje bij de hippie!
    Ik nodig meteen mezelf uit! Watertanden doen we bij het zien van al dat lekkers, en roken die handel.
    Vullen en ledigen, leven van een weckpot ^^

Comment

Bongo,je stond reeds op de vip lijst! Je was me iesje voor maatje, matras en dekbedje gespreid voor jou
      Neem wat mee van elk soortje, wil em graag proeven...verders kost en inwoning gratis...
      De wekkies moeten nog in-ge-weckt worden, alles zit erin op wat na...het dagelijkse rookvoorraadje...

Psssst...komt tie dan;

autokweekje juli 2013 529.jpg
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

meer als 60 gram iig Hipp... lekkere potjes zo...smaakt het al een beetje?

Comment

Jazekers Ronnz...de smaak is raakmaar gaat steeds beter

Comment

Beter!!!. Als ze nu al goed smaakt wordt het dalijk helemaal een knallertje.

Comment

ziet er lekker uit hippy
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Damn hip, is dat allemaal van die Deense? Lang niet slecht ^^. Poll , ik zou zegge 169 gr? schrijf mer op
                Haha bedankt , wat een gastheer ^^. Komt in orde makker, tis allemaal Northernlights maar verschillende plantjes :p .

laters man!

Comment

autokweekje juli 2013 535.jpg autokweekje juli 2013 536.jpg autokweekje juli 2013 537.jpgeen kleine AF, maar is m'n favoriet om te roken, erg lekker, sterk, en medicinaal een knallertje. Als je em bekijkt zou je zeggen dat
                  ie binnen gekweekt is. Vanavond gaan ze drogen in de kast.

Soortje onbekend is klaar voor de knip, heeft een korte coupe gekregen;

autokweekje juli 2013 534.jpg autokweekje juli 2013 538.jpgze heeft er 8 weken bloei opzitten en zit lekker vol met topjes en ruikt lekker zoetDeze komt naast de ahbdtjes te hangen, het kastje wordt weer gevuld...

Spreek U allen vast wel weer, prettige avond hobbykwekers
                  Attached Files

Comment

hahaha ik zei toch het is meer dan 60 gr. Toch weer 3 gr in de plus. Gaan we kijken wat die andere 3 nog gaan op brengen.

Comment

hoe kom je aan dat soortje onbekend?????
                      ziet er verdomd lekker uit zeg
                      is dat ook 'n autoflower of....?????

en die ahbd is en blijft lekker ja
                      jammer dat ze zo klein zijn gebleven maar daardoor zal ze niet minder smaken
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

@Ronnz, ja, heb reeds al wat mee naar Antwerpen genomen, en deze week er al van gerookt...das toch lekker wat ik overhou dan?
                        De 2 Auto HBD's hangen net in de kast, hehe Soortje onbekend wordt ook binnenkort geknipt, en dan nog de 2 AFmixen die als
                        laatste overblijven. Tot horens kerel!

@Angel, gekregen, een indica volgens mij. Ik heb 'm klein gehouden, opgegroeid in een 1ltr. potje, daarna in een 4ltr. pot tot heden
                        Vindt 'm de lekkerste tot nu toe in alle opzichten, kan je ze niet wat groter maken als dat kan...toch? Gtrz weer van de hipp

Comment

onder tl's in 10 liter potten werden ze bij mij al groter
                          maar ik ga mijn best doen
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Meen je dat?hehe...

Comment

Tijd voor een steeds kleiner wordende zondagavondupdate. Van de Danisch Passion x Auto AKsnow heb ik inmiddels al weer veel plezier aan beleefd.
                              Rook em dagelijks en kan voorlopig weer vooruit! De smaak is nu waar die wezen moet, maar wordt nog steeds lekkerder.

Hier wat foto's van soortje onbekend indica, staat nu binnnen, de bloeitijd zit erop en wordt de aankomende dagen geknipt.

autokweekje juli 2013 539.jpg autokweekje juli 2013 540.jpg autokweekje juli 2013 541.jpg heeft 8 weekjes bloei erop zitten, ze is er klaar voor. Al van te voren het nodige blad weggehaald.

autokweekje juli 2013 542.jpg autokweekje juli 2013 543.jpg Autoflowermix doen hun best...autokweekje juli 2013 547.jpg...maar hebben het best koud dezer dagenZitten op 5 weken en en 3 dagen bloei, dat wordt harden dames, hehe!

Was em weer manne, fijne avond en goeie nachtrust gewenst van de hippie

Comment

The unknown Indica is eigenlijk best lekker Hipp. Ziet er goed uit. Vraag me af hoe ze zal gaan smaken. Hoop dat je AF-jes het nog een beetje gaan trekken met dit weer de laatste dagen Hipp. Nou ik rook er maar ff een dikke op Sante!!!

Comment

Bezig...
                                X