Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Zekers Angel, heb mn record verbroken...de afmix heeft tot 25 november buitengestaan,
    vorige oogsten maximaal eind oktober
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Dagen duren korter....

Gewoon gaan pitten zodra het donker wordt joh....

Lekker vrouwtje er bij en knallen
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

De kapper-update zoals beloofd;

autokweekje juli 2013 578.jpg autokweekje juli 2013 579.jpg...mag ik even afrekenen dames...?

Vanavond gaan ze hangen in de kast en dan is t afwachten geblazen.
        Tis al bijna december...de kurken knallen en wat zijn jullie goeie voornemens..haha... meer kweken en hatsjiekiedee DE HIPP ZEGT!

Comment

Volle potte jonguh!!!!!
          Leuke balkonkweek dit jaar hip.
          Je bent er toch weer als het weer weer beter word.
          Weer weer weer.gehehe.
          Geniet ervan hip. Je hebt het zeker verdient.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Jups, genieten hip.

Genieten...

Comment

Ben triest F1 afgelopen, bijna winterstop met voetbal, de mannen met de witte baarden weer voor de deur en het kweekseizoen is ten einde dus de Hipp gaat weer in winterslaap. Zucht....

Gaat een hele lange winter worden zonder de Hipp. Geniet er maar van .

Comment

Comment

Veel rook plezier ermee Hipp !!! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij op uwen balkon
                  grtz !!

Comment

Svennie, een droog en rookverslag nog en dan zit er op......

Maar deze topic blijft gewoon open voor de gezelligheden
                    over en weer met de feestdagen...altijd gezellig rond de
                    jaarwisseling hier op forum...!

Comment

Enjoy hippie !
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dank je Nik...proeven is roken!

Comment

Dus roken moet je doen hippie
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hippie needs more weed.jpg

Nice Hip, Dam'n nice

Comment

Mooi plaatje escie...dr zal als ik t zo zie niet veel van af komen...maarja..weer en wind doorstaan weinig tot geen zon...vocht... daimn.. ziet er toch vruchtbaar uit!

Comment

Zoals beloofd het droog- en rookverslagje;

...het is droog...!

Vanmiddag de eerste gerookt van de Autoflowermix. Hier zit een verhaaltje aan vast.
                                Degene die ik gedraaid heb is die die gekruist is met de Auto Blueberry.
                                Ze smaakt wat zoetig en kruidig, geeft me een body en head stoned die lekker blijft hangen.

De Autoflowermix is een mix van mannen die de Auto AK-47 dames bestoven hebben.
                                De manne zijn; Auto Lemon Skunk, Auto AK-47, Auto Blue AK-47, en de Auto Blueberry.
                                Zo krijgt ieder plantje z'n smaakje.

De ander een kleintje gerookt en is lekker zoet van smaak met ietsje limoen, dus dat moet de kruising
                                zijn met de Auto Lemon Skunk. Geeft een body en head stoned en krijg meteen prikkende oogjes
                                Zo zie je maar dat je de kruisingen kan proeven maar...heb nog nooit de AK-47 gerookt...dus wat ik nog meer proef...euhhh...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De Afmix hebben een totale opbrengst geboekt van 6.5 gram droog. Er zat ook meeldauw op dus dat maakt em wel kapot.
                                Ach ik dacht, we wagen nog een gokje affies maar dit weertje van afgelopen tijden hebben ze niet lekker gevonden...
                                en de bloeitijd was langer dan verwacht, ging uit van 6 maar was 6 zo'n 8 weekjes.

Manne, ik heb ontzettend genoten van m'n 1e kweekverlag hier op , veel gelezen en hier
                                en daar wat opgestoken van leden die mij van harte gegund zijn...dus......ik dank u voor alle info..vooral de pmmetjes
                                zijn van grote waarde geweest....

Het buitenseizoen zit erop daar ik een buitenkweker ben zal ik dat kiemen, zaaien, en potten weet een tijdje moeten missen...

Ik wil jullie allen hartelijk bedanken die mijn buitenkweekje gevolgd hebben en mij gesteund hebben in goeie en slechte tijden..... of !

Volgend jaar uiteraard weer naar buiten toe maar wil er vroeg bijzijn...tijd is geld, haha...als ik binnen wil moet ik de hele zooi uit bouwen...sst?

Manne, topic blijft gewoon open want de feestdagen komen eraan.

Thanks for all, tot laterz en we spreken mekaar DE HIPPIE!
                                Last edited by de oerhippie; 5 December 2013, 17:00.

Comment

Bezig...
                                X