Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo medekwekers! Alweer eventjes geleden, dus gegroet.
Aangezien we weer naar de zomer toegaan, begint het zaad al te kiebelen.
Dus ik dacht; doe eens gek, dus 3 zaden afgelopen woensdag tussen de
watten gelegd en na 20 uur hadden er al 2 een mooi worteltje.
De volgende dag liet die 3e alsnog zn worteltje zien.
Wat de zaden betreft, het zijn testzaden van LR2, dus had ze ook in het
gazon voor het politiebureau kunnen gooien!
Ha spannend Hipp. Wie niet waagt, wie niet wint. Trouwens je hebt zaden genoeg dit jaar denk ik. Je bent echt hard op weg naar wat extra WW'tjes deze zomer.
Hey die Ronnzzie....sjonge jonge wat wordt ik weer verwend man ! Ook nog die 10x WWs dr bij zeg..ga het een even allemaal op een rijtje zetten, pfoei ...grtz makker!
Kleine update dan maar;
Dag 3, de opkomst van de 3 LR testzaden autokweekje juli 2013 594.jpg ...ze mogen vandaag vanwege t goede weer voor het 1st een kijkje nemen buiten.
Heb nog 2 stuks van die kweekkasjes over en maak er dan ook gebruik van... autokweekje juli 2013 595.jpg . De zaailingen erin en huppekee...autokweekje juli 2013 596.jpg Straks gaan ze weer naar binnen maar
over een week moeten ze er toch aan gaan geloven, want van die lange strekkers achter t glas is niet de bedoeling .
Oke, was tie weer, gegroet iedereen, en over een paar weken begin ik mn zomer - topic....tot laters!
Ik ben erg benieuwd hoe sterk deze kleine schatjes gaan blijken te zijn. Ze hebben alvast naar een hoge reputatie op te leven daar op je balkon!
Makker dat deze vroege start , een start mag zijn, van een meer dan succesvol kweek 2014!
LR, het is een vooraf-testje..kon t niet laten .., wie weet? Naarmate de dagen snel verstrijken, zal het buitenseizoen toch niet meer zo ver weg zijn ...
Escar, slaapzak ruikt weer naar de smell of fear ...dus t kampeerseizoen is geopend...
Bong, even proeven aan dat kweekgevoel, haha....in maart gaan we eigenlijk van start. Ga jij ook nog wat buiten zetten...Spreek je laters !
Last edited by de oerhippie; 4 February 2014, 00:56.
Jo hipster, jep het gevoel weer in de vingers krijgen huh, kunne we tegen maart weer verder op je elan van vorig seizoen!
Ik ben er nog ni echt uit of ik wat buiten ga zetten, ik had alvast niets gepland.
Heel misschien een AF die ik laat bloeien in de zomer maar we zien wel
Vanmiddag nog in t kasje maar ze zitten al met hun kopjes tegen t plafond....8 cm's maar liefst aan de haak ...strekken doen ze binnenshuis, maar z'n blaadjes komen al los van de lobjes. Om 17.30uur gaan ze
nog eventjes naar binnen toe maar ze zullen binnenkort toch moeten gaan harden.
Comment