Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: the balconia flowers

Escar, das niet zo ver weg meer ...laat het gebeuren dan !!!
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Haha ook al zon zin in outdoor / guerilla!?!! Me 2 m8!

Laat het voorjaar maar snel komen!

Grtz
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Plant, guerilla wordt iets te gek voor mij...als t balkontje vol is komt er nog wat te staan
        in de tuin van een maat van me !

T blijft spannend, laten we onze handen ineen slaan wietsmiley bidden5.gif...en dat dat zonnetje ons de kracht gaat geven broeder....

Grtz, pastor hippie wietsmiley bidden2.gif

Comment

Hallo medekwekers! Alweer eventjes geleden, dus gegroet.

Aangezien we weer naar de zomer toegaan, begint het zaad al te kiebelen.
          Dus ik dacht; doe eens gek, dus 3 zaden afgelopen woensdag tussen de
          watten gelegd en na 20 uur hadden er al 2 een mooi worteltje.
          De volgende dag liet die 3e alsnog zn worteltje zien.

Wat de zaden betreft, het zijn testzaden van LR2, dus had ze ook in het
          gazon voor het politiebureau kunnen gooien!

Hier een paar fotootjes.

autokweekje juli 2013 587.jpg...... Hier komen ze dan... autokweekje juli 2013 589.jpg

Comment

Ha spannend Hipp. Wie niet waagt, wie niet wint. Trouwens je hebt zaden genoeg dit jaar denk ik. Je bent echt hard op weg naar wat extra WW'tjes deze zomer.

Comment

Hey die Ronnzzie....sjonge jonge wat wordt ik weer verwend man ! Ook nog die 10x WWs dr bij zeg..ga het een even allemaal op een rijtje zetten, pfoei ...grtz makker!

Kleine update dan maar;

Dag 3, de opkomst van de 3 LR testzaden autokweekje juli 2013 594.jpg ...ze mogen vandaag vanwege t goede weer voor het 1st een kijkje nemen buiten.
              Heb nog 2 stuks van die kweekkasjes over en maak er dan ook gebruik van... autokweekje juli 2013 595.jpg . De zaailingen erin en huppekee...autokweekje juli 2013 596.jpg Straks gaan ze weer naar binnen maar
              over een week moeten ze er toch aan gaan geloven, want van die lange strekkers achter t glas is niet de bedoeling .

Oke, was tie weer, gegroet iedereen, en over een paar weken begin ik mn zomer - topic....tot laters!

Comment

zet m op[ hiptster
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

We gaan ze een @poepie laten ruiken man....althans dat maakt de natuur uit !

Zit je lekker @berry ... nou, proost hoor makker ...het begin is er ...ltrs en rook ze...hehe...!

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoppa onze Hippie heeft de lente al geroken!

Ik ben erg benieuwd hoe sterk deze kleine schatjes gaan blijken te zijn. Ze hebben alvast naar een hoge reputatie op te leven daar op je balkon!
                          Makker dat deze vroege start , een start mag zijn, van een meer dan succesvol kweek 2014!

gz

Comment

LR, het is een vooraf-testje..kon t niet laten .., wie weet? Naarmate de dagen snel verstrijken, zal het buitenseizoen toch niet meer zo ver weg zijn ...

Escar, slaapzak ruikt weer naar de smell of fear ...dus t kampeerseizoen is geopend...

Bong, even proeven aan dat kweekgevoel, haha....in maart gaan we eigenlijk van start. Ga jij ook nog wat buiten zetten...Spreek je laters !
                            Last edited by de oerhippie; 4 February 2014, 00:56.

Comment

Jo hipster, jep het gevoel weer in de vingers krijgen huh, kunne we tegen maart weer verder op je elan van vorig seizoen!

Ik ben er nog ni echt uit of ik wat buiten ga zetten, ik had alvast niets gepland.
                              Heel misschien een AF die ik laat bloeien in de zomer maar we zien wel

Later makker, kspreek je nog!

Gz

Comment

autokweekje juli 2013 600.jpg...paar daagjes geleden... autokweekje juli 2013 602.jpg.......dag 9 vandaag Ze hebben vandaag hun 1e slokkie Hy - Pro wortelstimulator gehad, want een goeie plant begint bij zn wortels .

Vanmiddag nog in t kasje maar ze zitten al met hun kopjes tegen t plafond....8 cm's maar liefst aan de haak ...strekken doen ze binnenshuis, maar z'n blaadjes komen al los van de lobjes. Om 17.30uur gaan ze
                                nog eventjes naar binnen toe maar ze zullen binnenkort toch moeten gaan harden.

Laat ons klimaat aub gaan veranderen in een lekker voorjaarsweertje dan kunnen we pas echt in de startblokken autokweekje juli 2013 601.jpghaha...dit zijn anijsplantjes... autokweekje juli 2013 603.jpg wie wil dr een paar...wiet smiley lachen1.gifwiet smiley blij2.gif....

Was em weer...regards, de hippie!

Comment

Bezig...
                                X