Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja, dit gaat nog steeds erg Toppie!!!. Het weer zit nog steeds erg mee kwa temperaturen Hipp. Ik zal nog maar weer eens een offer gaan brengen aan de weergoden. Heeft geholpen de laatste keer dat ik er was. Alleen Eolus (windgod dude) is een beetje op z'n naatje.
Drink geen Cola dus vandaar die 1/2 ltr flesjes dr op. Heb ze wat moeten verankeren in de aarde vanwege de harde windstoten maar
als je de flesjes verwijdert ( voorzichtig met wat draaikunstjes ) ploeg je de hele aarde om ... dus geen gebedel om wat Cola flessen
maar tijd om te gaan harden.
Zaailingen groeien op hun gemak en de 1e 2 blaadjes zijn los van de lobjes en er komen er meer in zicht , naar mate ik water geef
met gister hun 2e scheutje wortelstimulator, is de zaai/stekgrond gezakt in de kweekpotjes dus heb ik die weer aangevuld met wat
nieuwe aarde tot t randje. Ze staan meteen weer wat steviger in hun strek-stammetjes.
Ze lijken het toch best naar hun zin te hebben in dit prille zonnetje
Hopelijk zijn de weergoden je beetje goedgezind ... En krijg je der mooie-eerste-outdoor-oogst van't seizoen uit
Laat de hopelijk dames maar beetje rillen ... Kunnen der best wel tegen zo te zien !
Moeten niet altijd rotverwend worden in die zonnebank-tentjes he ...
Gvd effe terug met hun voetjes op/in de grond !!!
Shift, t is een voorproefje. Ken je dat oude spelletje van tv vroeger "Wie van de Drie"? "Laat de echte dame maar opstaan" ... wiet smiley blij2.gif...
Heb geen zonnebanktentje, ze mogen op de vensterbank achter t glas zolang t s'nachts koud is... wietsmileybuikdanseres.gif...
Comment