Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

Helaas vergeten de plant tijdens een mistige een nacht binnen te zetten, een dag later sloeg de rot toe. De schaar is er dus in gegaan. Tis niet veel wat eraf is gekomen, maar wat eraf is gekomen ruikt heerlijk, voelt lekker compact en van dichtbij gezien een mooi moment. Nog een week tot twee weken tot het droog is en dan zal ik het wegen.

Herschaalde kopie van nefereti.jpgHerschaalde kopie van nefereti-1.jpgHerschaalde kopie van nefereti-3.jpgHerschaalde kopie van nefereti-4.jpgHerschaalde kopie van nefereti-5.jpg
    recht is recht. krom is krom.

Comment

Re: Nefertiti auto fem (pyramid seeds) en Bleuberry/NycD regular

Net een bezoek gebracht aan de andere dame. Zoals ik al had verwacht staat ze hooguit 2/3 weken in de bloei. Ze had aan een aantal takken flinke vreet sporen, alles afgespeurt maar niks kunnen vinden. Misschien dat de eigenaren hebben ingegrepen, zijn op vakantie dus kan het niet vragen. Ze staat er goed bij op een paar vreemde blaadje na dan wat ik niet kan plaatsen, ik zie van beide soorten wel wat terug ff afwachten wat het wordt en ze mag verlopig gaan...... volgende week nog een keer gaan kijken of de vreet sporen erger zijn geworden.

Herschaalde kopie van CAM00980.jpgHerschaalde kopie van CAM00981.jpgHerschaalde kopie van CAM00984.jpg

De live beelden zijn hier te zien

recht is recht. krom is krom.

Comment

Bezig...
      X