Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical rapido 5 plantjes buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Critical rapido 5 plantjes buitenkweek

Korting op 420shop
    Hey ik ben dus begonnen aan mijn eerste buitenkweek. Ik heb de zaadjes laten kiemen eind juni en heb ze buiten op mijn terras gezet in kleine potjes van begin juli (ik heb er geen fotos van want ik was niet van plan er een topic van te maken). Na een 1,5 week zagen er 2 plantjes niet al te best uit en heb ik die reeds over geplaatst naar 2 11l potte, een kleine week daarna heb ik den anderz ook in 11l potten gezet. Deze fotos zijn hoe dat ze er nu op het moment uitzien

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Juist bij een plantje heb in gaten in mijn bladeren, kheb al veel gelezen op het forum( beestjes enz) maar zou het ook door het onweer kunnen komen ook al hebben de andere het niet. Theeft hier al 3 keer flink gestormt en hebben dus al paar keer te nat gestaan en flink wat wind moeten doorstaan.Vandaag meer als 30graden dus laat in ze best eens uitdrogen. Voor de moment zijn ze bij a helemaal droog. Kga zeker proberen betere fotos te maken en alle tips zijn meer dan welkom. Aangezien ik elk jaar een rook stop hou van januari tot september voor mijn sport hoop ik eind september een lekker eigen wietje te krullen
    Attached Files

Re: Critical rapido 5 plantjes buitenkweek

Die gaten zijn van beestjes, niet van onweer.
    Pas op dat ze met deze extreme temperaturen makkelijk 3-4x zoveel drinken.
    Ze staan er verder goed bij toch ?

't Zal toch wel eind oktober worden, of zelfs eind november als het geen auto's zijn.
    Maar die paar weekjes extra kunnen er dan ook nog wel bij.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja vergeten zeggen tzijn wel auto, hopelijk geen beesten op de andere... Kheb er geen ervaring mee maar kvind ook dat ze er ni slecht uitzien

Comment

dat is schade van een wants, een wants spuugt eerst speeksel in je blad wat dat dan oplost en dan sslurpt ze dat papje naar binnen wat je dan ziet zijn ronde gaten met een bruin randje.

Comment

(Auto) Critical Rapido

Auto-flowering

Buy Barneys seeds online at www.barneysfarmshop.com
          The availability of an auto-flowering version of the Critical Mass cannabis species is the result of an intense and diligent breeding programme. By crossing the auto-flowering properties of ruderalis with the massive yielding, and high quality Critical Mass, Barney’s Farm breeders have developed a most potent strain that will commence flowering within 20 days of planting and finishes in as little as 8-9 weeks. Typically the plant will grow 0.5 meter, with a main stem and 7 side branches, all full and dense with long fat colas of delicious indica marijuana.

information
          type: indica
          yield: 30/50 gr per plant
          height: 50cm
          flower time: 65 to 75 days from seed
          harvest time: Auto-flowering
          thc: 15%
          cbd: 1.3%
          genetics: Critical Mass X Ruderalis
          orientation
          orientation ♀
          pricing
          (Auto) Critical Rapido 3: € 20.01
          (Auto) Critical Rapido 5: € 31.01
          where to buy
          distributors
          buy now online!

Wat kan ik daar best tegen doen. Bio product op spuiten, die kapotte bladeren laten hangen of verwijderen

Comment

Yeah, 3 weekjes groei, en dan 8-9 weken bloei.

Blad laten zitten.
            Je kunt de plant eventueel een stukje verplaatsen.
            Soms helpt dat even.

Hier is een speciaal topic over wantsen.

Comment

Thx voor de info

Comment

Jojo vandaag gemerkt dat er verkleuring komt op sommige bladeren( die waar de wants heeft aan gegeten dat is normaal veronderstel ik) maar die andere. Iemand hulp voor de rest in mijn ogen staan ze er goe bij en hangt al lekker reukje aan. Ik denk dat ik mij een tensiometer ga bestellen want ik voel mij ni op mijn gemak wanneer ik ze water geef te veel te weinig ;-(... Of zijn dat ook al beginsellen van ne wants ( kheb dat beest wel nog nooit tegen gekomen)
                Attached Files
                Last edited by Fabius; 5 August 2013, 17:33.

Comment

Ze geven deze nacht en morgen regen. Is het een goed idee dat ik er zo van die zakken voor tomaten over doe. Ze hebben al 3 keer kletsnat gestaan door de regen kpeis dat ze het wel kunnen missen nog neki te verzuipeb. Thx voor de hulp

Comment

De aarde afdekken is genoeg, bijv. zo :
                    Pak een plastic zak, vouw de randen dubbel en leg 'm op de grond.
                    Zet je pot erin en trek de randen van de zak langs de pot omhoog.
                    Boven de aarde, rond de stam doe je de zak bij elkaar en doe je er een touwtjes of zoiets omheen.
                    De aarde regent nu niet zeiknat en de plant kan van de regen genieten. (die mag wel nat worden)

Bij grotere planten bedekken de bladeren meestal de hele pot, dan moet je ze zelfs na een regenbui nog water geven

Comment

Thx rhx en nog thx kweet wat dien als in thuis kom

Comment

Kheb het een klein beetje anders maar laat het nu maar regenen  ( de randjes zijn nog vast geplakt niet te zien op deze foto)
                        Attached Files

Comment

Duidelijk verschil ts de plantjes die Week vroeger ik grote pot zijn gezet...
                          Attached Files

Comment

Nog is fotoke van hoe ze er nu uitzien
                            Attached Files

Comment

Efkes geleden. Nu ongeveer 9 weken ver. 3 plantjes zien der super uit en de 2 andere staan een beetje achter maar komt wel goe als het weer het toelaat natuurlijk
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X