Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!
Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!
Helaas man, iedereen heeft nu wel last van toprot, er is niets veel aan te doen, behalve vroeg beginnen met verduister anders krijg je het toch wel die vervelende toprot. Ik zal echt niet meer wachten, gewoon nu oogsten hoor.
Mijn allereerste kweek bijna of eigenlijk tot zn einde... Ik word er emotioneel van... Ieg hoef niet getreurd te zijn want we gaan volgend jaar weer aan de slag met een zwaar kaliber! (Misschien nog wel eerder ) Het forum en iedereen ontzettend bedankt voor alle hulp, advies en zaden. En weet ik veel wat nog meer. Heb ontzettend veel geleerd! Ik heb er een superhobby bij en vele toffe mensen leren kennen die de passie en hart voor de groente en de plant op de juiste plek hebben zitten. ONWIJS BEDANKT
Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!
een vraagje mijn planten begonnen op 1 sep met bloeien.
het is nu half okt zit er flinke toppen aan....maar ze zijn nog steeds donker groen.
kan ik nog ff wachten met knippen??? sommige vrienden hebben al geknipt terwijl de planten duidelijk nietklaar waren.
Ja, zou ik doen.
Dat je weet dat ze een wietkwekerij heeft en of ze iets aan die lucht wil doen.
Lekker handig, misschien is het tijd om een filter/afzuiger in die kast te hangen anders heb je straks visite.
Nee hoor, dan weet ze dat ik voor de hobby 1 plantje op mijn balkon heb gehad. Heb alleen maar relaxede buren in het pand wonen. Die er over het algemeen een stuk soepeler dan de gemiddelde mens er tegen over staan. Was overigens geen probleem... Dus heb wel de juiste keus gemaakt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Even een update vanuit mijn drooghok Let it snow B)
Vandaag mijn allereerste wekpot ooit gekocht die nog wat nieuwig rook. En dacht voordat mijn wietjes erin gaan gaat die chemische lucht er maar even uit. Ik paar druppels afwasmiddel erin, waterkoker aan. Waterkoker bijna klaar, ik giet het water wat nog niet eens helemaal kookte erin. Valt gewoon de hele bodem eraf hahaha kutzooi. Zo'n wekpot moet toch gewoon af te wassen zijn of ben ik nou gek? Gek ben ik sowiezo maar wtf
Lees net dat je ze sowiezo moet steriliseren met kokend water. Mocht je ze voor voedsel gebruiken... Dikke troep van de blokker dus.
Ok, maar waarom gebeurt het met een theeglas dan bv. niet? Voor het inwekken van voedsel moet je de hele pot ook stereliseren met kokend water en daarom zal juist zo'n wekpot zo'n temperatuurverschil aan moeten kunnen zou je verwachten. Morgen maar langzaam verwarmd water uit de kraan ipv een hete koker erin knallen... Eerst maar even nieuwe halen...
thx alex, donderdag word ze nog een beetje bijgeknipt en mag de 1e in de brand. En de rest de hopelijk overlevende wekpot in.
Een weckpot is een weckpot... or not? Blijkbaar not.
De troep die ze er tegenwoordig voor verkopen, voldoet niet meer aan de eisen welke onze grootouders voor ogen hadden, nl. inwecken van eigen gekweekte producten. Om te overleven of zoiets....
Heden ten dage is het een weggooi cultuur: gewoon goedkope weggooiTROEP!!!
Comment